Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Kniha přináší komplexní pohled na mezinárodní podnikatelské aktivity českých podniků. Jejím cílem je ukázat, jaký vliv má rozhodnutí podniku vstoupit na mezinárodní trh na jeho strategii, management a finanční řízení. V případě strategického řízení se nejedná pouze o volbu konkrétní mezinárodní strategie, ...
Cieľom druhého, prepracovaného a doplneneného vydania je poskytnúť čitateľovi relevantné informácie o audite a činnosti audítora pri výkone audítorských zákaziek prostredníctvom relevantnej audítorskej dokumentácie obsahujúcej dostatočné a vhodné dôkazy a podklady na podporu stanoviska, ktoré k účtovnej ...
Atraktívna obrázkovo-textová kniha prostredníctvom tisícky reprezentatívnych objektov – výtvorov človeka a prírody – výstižne vypovedá o Slovensku, o tom, že jedinečnosť tejto krásnej krajiny si skutočne zaslúži pozornosť. Kráčali ňou európske dejiny a zanechal na nej pozoruhodné stopy aj geologický ...
Kniha - autor Jan Broulík; Jan Bartošek, 198 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu.Publikácia predstavuje ekonomickú analýzu práva ako interdisciplinárny a kontextuálny prístup k právu, ktorý môže tuzemské právnej teórii a praxi mnohé ponúknuť. Reaguje na vzrastajúci záujem právnickej obce o tento ...
Kniha - autor Mária Tajtáková; Jana Nová; Ladislav Bedřich, 196 strán, slovenský, brožovaný bez lesklého krytu.Publikácia sa odborným sposobom zaoberá možnosťou uplatnením marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Ho cieľom je poukázať na rozhodujuca marketingové aspekty, ...
Vzestup a pád českého kapitalismu popisuje ekonomický vývoj v České republice od roku 1989 až do roku 2002. Poskytuje obecný ekonomický úvod do tehdejší situace a věnuje se klíčovým kapitolám popřevratových ekonomických dějin. Kniha v první části představuje chronologicky ekonomickou transformaci a transformační ...
Kniha - Pavel Kohout, 272 strán, česky, brožovaná bez krytu matraca Osvedčený plne aktualizovaného investičné bestseller známeho autora je určený laikom i profesionálom a poskytuje veľmi čitateľnú formou základné praktické informácie o investičnom manažmente, o modernej teórii portfólia, o správaní akcií, ...
Kniha - autor Ľuboslav Lacko, 248 stran, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá.Přešli jste na čerstvě zařízení od Applu nebo jste již zkušenými uživateli iPhonu, iPadu či iPodu a chtěli byste se s nimi naučit lépe pracovat? Rádi byste objevili všechny skryté možnosti operačního systému iOS 7? Pak je tato ...
Výzkum moderního rodinného podnikání má jednoznačné chronologické vymezení: začíná v první polovině 19. století a končí v případě německožidovských firem (například Petschkové) nacistickou okupací českých zemí, u německojazyčných firem (například Ringhofferové) s koncem druhé světové války, a v případě ...
Druhé, prepracované a rozšírené vydanie jednej z najobľúbenejších učebníc reklamy u nás. Ponúka pohľad na vývoj reklamy doma aj vo svete. Názorne popisuje co v reklame funguje a co nie. Podrobne sa tiež zaoberá etickou stránkou reklamy.
Podle jakých pravidel by si měl běžný investor sestavit své portfolio? Kolik mít v portfoliu akcií a dluhopisů? Jak zjistíte, kolik rizika snesete? Je vhodnější investovat v dolaru, či v koruně? Kdy investovat na exotických trzích? Proč patří učebnicové modely do koše? Kdy pokračovat v investici a kdy ...
Ohrožují ruští špióni naši svobodu?Prostor, v němž žijeme, jsme si navykli vnímat jako bezpečný. V roce 1996 Česko vstoupilo do NATO a o šest let později i do Evropské unie, což ve veřejnosti posílilo přesvědčení, že odteď nám žádná velká rizika nehrozí. A že se tedy v klidu můžeme soustředit na vše ...
Cieľom tejto publikácie je v jej piatich častiach sprostredkovať pohľad na problematiku cestovného ruchu, a to z hľadiska jeho skúmania vo svete a v SR v historickom kontexte. Vďaka interdisciplninárnemu poňatiu problematiky má čitateľ možnosť oboznámiť sa s bohatstvom poznatkov, týkajúcich sa cestovného ...
Prvé vydanie zbierky predstavuje základný študijný materiál o vybraných problémoch z oblasti daňovej sústavy platnej v Slovenskej republike v podobe riešených a neriešených príkladov. Autori zbierku rozdelili na kapitoly podľa jednotlivých druhov daní. Obsahom každej kapitoly sú teoretické otázky a vzorové ...
Autor : Andrea Gážová, Ján Papula, Zuzana Papulová, Popis : Publikácia prináša ucelený pohľad na teóriu procesného manažmentu a súčasne poskytuje konkrétne pohľady a odporúčania pre aplikáciu teoretických prístupov v manažérskej praxi. Ponúka najnovšie poznatky o podnikových procesoch, metódach a postupoch ...