Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Kniha - autor Jaroslav Zlámal; Jana Bellová; Petr Bačík, 80 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Cvičebnice nadväzuje na učebnicu managementu a poskytuje širokú škálu najrôznejších praktických príkladov, s ktorými sa možno v praxi stretnúť. Obsahuje tak príklady, testy a cvičenia z oblasti riadenia ...
Kniha - autor Jaroslav Zlámal; Petr Bačík; Jana Bellová, 80 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Riešenie k cvičebnici manažmentu je určené nielen učiteľom, ale aj všetkým, ktorí si chcú overiť svoje zručnosti v oblasti manažmentu. Okrem riešenia je v knihe stručne vysvetlené, ako v danom prípade ...
Dielo predstavuje te�riu �urnalistiky ako samostatn� oblas� poznania a v�skumu. Zaober� sa potrebami �urnalistickej praxe, protire�eniami vo vz�jomn�ch vz�ahoch te�rie a praxe tla�e, trendmi rozvoja vedy o �urnalistike v proreformnom Rusku. Osobitn� kapitoly s� venovan� ...
Monografia sa zaoberá oceňovaním z hľadiska teórie účtovníctva, právnej úpravy účtovníctva v Slovenskej republike, smernice Európskeho parlamentu a Rady 2013/34/EÚ, medzinárodných štandardov finančného vykazovania (IFRS) a amerických všeobecne uznávaných účtovných zásad (US GAAP). Jej cieľom je komplexná ...
Publikácia približuje požiadavky na vykazovanie finančných nástrojov komerčných bánk podľa medzinárodných štandardov finančného vykazovania. Základné nároky vyplývajúce z medzinárodných štandardov finančného vykazovania sú spracované podľa jednotlivých portfólií finančných nástrojov komerčných bánk. ...
Kniha - Daniel Dujava, 188 strán, slovenský, brožovaný bez lesklého krytu Autor dokázal ľan na pár riadkoch veľmi dobrý vystihnutí podstatu Nielen historických, ale ai moderných ekonomických prác, ktore svojou pointu skrývajú pred laik za zlozite matematické konštrukcie. Autor sa snaží preklenutie Rozdiel ...
Verejn� spr�va ako relat�vne nov� vedn� odbor �el� probl�mu nejednotn�ho v�kladu svojho pojmov�ho apar�tu, ktor� vypl�va z mnoh�ch faktorov. Autorsk� kolekt�v bol preto motivovan� k spracovaniu prv�ho vydania v�kladov�ho slovn�ka verejnej spr�vy. Slovn�k ...
Kniha - autor Jan Pauly, 424 strán, český, pevný bez lesklého krytu Monografia Teoretické a legislatívne základy cenných papierov predstavuje ojedinelú syntézu práva cenných papierov. Autor tu svoje 25-ročné praktické skúsenosti s právnou úpravou cenných papierov zovšeobecnil do teoretického diela, ktoré ...
Kniha - Nepomuk Gasteiger, 236 strán, česky, brožovaná bez krytu matraca Aký je typický konzument? Ako sa vyvíja a ako ho najlepšie manipulovať? Čoho dosiahla ochrana spotrebiteľa? Hoci kniha Nepomuka Gasteiger opisuje vývoj konzumenta v Spolkovej republike, celkom iste môže byť veľmi podnetná aj pre ...
Příručka, která encyklopedickým způsobem definuje jednotlivé výrazy, se kterými se můžete pravidelně setkat v každodenní účetní praxi. Jedná se zejména o pojmy z oblasti finančního účetnictví, manažerského účetnictví a finančního řízení. Mnohé pojmy jsou navíc vhodně doplněny názornými příklady a ilustracemi, ...
Kniha - autor Bibiána Buková; Eva Brumerčíková; Peter Kolarovszki, 320 strán, slovenský, pevný bez lesklého krytu.Monografia komplexne opisuje problematiku zasielateľskej a logistickej činnosti. Obsahuje Deväť kapitol, ktore sa venuj charakteristikou a definíciám zasielateľstvo, právnej úprave zasielateľskej ...
Kniha - autor Jan Broulík; Jan Bartošek, 198 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu.Publikácia predstavuje ekonomickú analýzu práva ako interdisciplinárny a kontextuálny prístup k právu, ktorý môže tuzemské právnej teórii a praxi mnohé ponúknuť. Reaguje na vzrastajúci záujem právnickej obce o tento ...
Knihu Politika a politický marketing (Kolektív autorov) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Kniha - autor Zdeněk Souček, 426 strán, česky, pevný bez matného krytu Nastúpila doba, kedy cestou k víťazstvu v oblasti podnikania je symbióza kreativity a disciplíny. Tá vedie k unikátnosti podniku, ktorá umožní dosiahnutie jeho konkurencieschopnosti. Kniha sa zaoberá problematikou strategického riadenia ...
Kniha - autor Tomáš Lukavec, 288 stran, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá Provokativní a v mnohém přelomová příručka pro moderní podnikavce, kteří touží v rekordním čase pochopit 5 zákonitostí marketingu 21.století. Jak udělat i z "malicherného” nápadu ziskové podnikání? Které tajné ingredience úspěchu ...
Monografia sa komplexne zaoberá problematikou dopravy a elektronického podnikania, a to od histórie cez ich vývoj, technické predpoklady a východiská, bezpečnosť elektronických transakcií až po právny rámec v Európskej únii a v Slovenskej republike. Osobitná časť monografie je venovaná interakcii elektronického ...
Publikácia "Internetový obchod" predstavuje unikátny počin vydavateľstva IURA EDITION, spol. s r. o., priniesť na slovenský knižný trh titul riešiaci otázky internetového podnikania z hľadiska právneho, účtovného a daňového. Kolektív autorov logickým a zrozumiteľným spôsobom vysvetľuje základnú právnu ...