Podnikateľské riziko

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing

Riziko a neistota sú kľúčovým atribútom všetkých ľudských činností, najmä tých podnikateľských. Výskum a vývoj nových produktov, zavádzanie moderných technológií, vstupy na nové trhy, fúzie i akvizície, veľké investičné projekty, reštrukturalizácia podnikov a pod. slúžia ako príklady aktivít, ktorých ...viac

Je nám ľúto. Tento produkt nieje aktuálne v ponuke žiadneho e-shopu na Pricemánii.

Najprezeranejšie produkty v kategórií Obchod, reklama, marketing

Popis

Riziko a neistota sú kľúčovým atribútom všetkých ľudských činností, najmä tých podnikateľských. Výskum a vývoj nových produktov, zavádzanie moderných technológií, vstupy na nové trhy, fúzie i akvizície, veľké investičné projekty, reštrukturalizácia podnikov a pod. slúžia ako príklady aktivít, ktorých budúce výsledky sú neisté a môžu sa odchyľovať od výsledkov plánovaných či predpokladaných. Predpokladom úspešného podnikania je zvládnutie riadenia rizík, a tak sa analýza rizika v súčasnom globálnom a dynamicky sa meniacom trhovom prostredí stala neodlučiteľnou súčasťou podnikových analýz.Učebnica sa preto zaoberá metódami riadenia a kvantifikácie rizík. Primárnou úlohou je poskytnúť základné informácie o analýze a hodnotení rizika, ako i o spôsoboch ich znižovania. Analýza podnikového rizika je rozdelená do jednotlivých metodických krokov, ponúkajúc metódy a postupy na identifikáciu rizík a stanovenie ich významnosti, pričom determinuje kvantitatívne i kvalitatívne spôsoby merania rizík využívané v podmienkach nášho podnikateľského prostredia. Učebnica detailne poukazuje na kľúčové momenty vo vývoji manažmentu rizík, ktoré sú vzhľadom na vývojové etapy rozdelené do jednotlivých podkapitol.

Reklama

Reklama