Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Kniha - autor Jindřich Špička, 192 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Finančná analýza nie je len mechanický výpočet sústav finančne analytických ukazovateľov z účtovnej závierky a komentovanie trendu ich vývoja. Je predovšetkým o hľadaní vhodnej kombinácie ukazovateľov vzhľadom na potreby a ...
Kniha - Daniel Dujava, 188 strán, slovenský, brožovaný bez lesklého krytu Autor dokázal ľan na pár riadkoch veľmi dobrý vystihnutí podstatu Nielen historických, ale ai moderných ekonomických prác, ktore svojou pointu skrývajú pred laik za zlozite matematické konštrukcie. Autor sa snaží preklenutie Rozdiel ...
Kolektív autorov pripravil učebnú pomôcku pozostávajúcu z príkladov, prípadových štúdií, testov, ako aj výkladu základných ekonomických pojmov z oblasti problematiky podniku a podnikania. Pracovný zošit nadväzuje a súčasne detailnejšie rozpracúva problematiku, ktorá je obsiahnutá vo vysokoškolskej učebnici ...
Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a história slovenskej teórie marketingu. Text je štrukúrovaný do troch častí, a to krátky prehľad vývoja svetovej všeobecnej teórie marketingu ako rámca na vznik a vývoj slovenskej teórie ...
Monografia rozvíja vedecké poznatky v oblasti teórie produkčného procesu finančných inštitúcií a otvára nové pohľady na skúmanú problematiku. Je výsledkom výskumu, ktorého hlavným cieľom bolo navrhnúť a spracovať alternatívne možnosti hodnotenia retailového produkčného procesu pobočiek jednej z najväčších ...
Kniha - autor Mária Tajtáková; Jana Nová; Ladislav Bedřich, 196 strán, slovenský, brožovaný bez lesklého krytu.Publikácia sa odborným sposobom zaoberá možnosťou uplatnením marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Ho cieľom je poukázať na rozhodujuca marketingové aspekty, ...
Veřejné finance jsou diskutovaným tématem nejen na úrovni veřejné ekonomiky, podstatný vliv mají také na podnikové procesy. Do oblasti veřejných financí se promítá také proces ekonomické integrace. V České republice, kde dochází k častým změnám v právních předpisech, je třeba na veřejné finance pohlížet ...
Kniha - autor Adam Novák, 208 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Ako zabezpečiť, aby vo firme vznikali a boli úspešne dokončujú produktové, procesné a organizačné inovácie? Aké konkrétne kroky pre to majú manažéri, majitelia a ďalšie špecialisti z firiem urobiť? Ako sa môžu inšpirovať neziskové ...
''Ridley is spot-on when it comes to the vital ingredients for success'' Sir James Dyson Building on his bestseller The Rational Optimist, Matt Ridley chronicles….
Publikácia Účtovné súvzťažnosti 2022 po novelách obsahuje prehľad súvzťažného účtovania na syntetických účtoch zoradených podľa jednotlivých účtových tried a skupín v sústave podvojného účtovníctva podnikateľských subjektov. Sú v nej zapracované novely z pohľadu zákona o účtovníctve a zákona o dani z ...
Pre všetkých, ktorí majú záujem dobre sa naučiť podvojne účtovať, je tu táto kniha.