Jedno z múdrych čínskych prísloví hovorí, že vzdelanec je pokladom pre svoju krajinu. Ak ste alebo chcete byť tým pokladom, neustále vzdelávanie by sa malo stať nevyhnutnou súčasťou vášho života. A ak ste dokonca ešte aj pedagógom a chcete ozvláštniť vyučovací proces pre svojich žiakov a dať im to najlepšie vzdelanie, k dispozícii máte na výber rôzne učebnice, knihy, metodiky a ďalšie učebné pomôcky. Vzdelanie je totiž to jediné, čo človeku nikdy nikto nevezme. A je tiež súčasťou kultúrnej evolúcie ľudstva.
Viete, že aj za "neposednosťou" a "neposlušnosťou" detí môžu stáť čiastkové funkcie.
Kniha - Helena Hazuk; Marcela Pehelová; Zuzana Rauchová, 120 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu.Publikácia Objavujeme s deťmi kultúru a spoločnosť poslúži ako užitočná príručka k výučbe vzdelávacej oblasti Dieťa a spoločnosť nielen v materských školách. Vedľa potrebného metodického zázemia ponúka ...
2017. < p> Publikace Skolak se specialnimi vzdelavacimi potrebami prinasi napady, jak pracovat s temito zaky v prubehu plneni skolni dochazky, a to jak ve vyuce, tak mimo ni.< /p> < p> Prirucka je urcena pedagogum, ucitelum i jejich asistentkam, poraden
Publikácia sa venuje oblasti špecifík osobnosti žiakov a klientov s mentálnym postihnutím a diagnostike týchto oblastí. Vychádza z troch základných stratifikačných systémov, ktoré sa novo využívajú v oblasti zdravotníctva (MKF – Medzinárodná klasifikácia funkčných schopností, disability a zdravia), v ...
Kniha - autorka Irena Klimková, 72 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Výslovnosť ostrých (C, S, Z) a tupých (Č, Š, Ž) sykaviek môže robiť problémy predškolskom, ale aj starším deťom. Přetrvávají- ak ťažkosti dlhodobo, je nutné vyhľadať pomoc odborníka, ktorý posúdi stav hovoridiel dieťaťa alebo ...
Porucha ADHD je najčastejšie diagnostikovanou poruchou u detí. Výchova týchto detí je veľmi náročná a zaťažujúca. Správanie dieťaťa vplýva negatívne na celú rodinu, preto je dôležité, aby rodičia mali dostatok vedomostí o tejto poruche.Autorka sa zameriava nielen na charakteristiku poruchy ADHD. Opisuje ...
Učitelé všech úrovní vzdělávání i oborů získávají v této knize nástroj, pomocí kterého aktivně zapojí své žáky a studenty do vyučování, a to prostřednictvím interaktivních technik a na ně navazujících metod zaměřených na rozvoj klíčových dovedností. Jedná se například o metody brainstormingové a evokační, ...
Často sa dozvedáme o prípadoch šikanovania, násilia a podobného rizikového správania v školskom prostredí.
Publikácia je zameraná na vysvetlenie významu a vývoja detskej kresby, na metodiku rozvoja grafomotorických schopností (postupnosti vývoja grafomotorických prvkov, navodenie pracovných návykov pri kreslení a písaní, potrebných podmienkach a pomôckach). Český text.
Druh sortimentu : Kniha, Co teď a co potom?, Autoři : Marie Těthalová, Rok vydania : 2019,.
1977. Prinasime vam informace o logopedickych poruchach a navod, kdy a kde hledat pomoc. Naucte se s nami postupy, kterymi se jednotlive poruchy odstranuji a ktere pomahaji vetsine deti. < br/>
Kto sa hrá, nehnevá a navyše sa môže hrou niečo nové naučiť.
Odborná publikace renomovaných autorů reaguje na významné legislavně-správní i metodické změny v našem školství a také na potřebu podpůrných opatření u dětí, které se potýkají při vzdělávání s různými potížemi a deficity, což může vést – mimo jiné – ke specifickým poruchám učení a chování.? Kniha je ...
Kniha - Kathy Paterson, 184 strán, v českom jazyku, papierový bez lesklého krytu Motivácia a pozornosť žiakov a študentov počas výučby nutne kolíše. Všimne Ak si učiteľ, že jeho výklad nikto nepočúva, deti si vyťukávají textové správy, štebocú, zasnene hľadí z okna, zaspávajú alebo dokonca spí, je čas ...
Kniha predstavuje možnosti využívania čitateľských stratégií pri predčítaní deťom predškolského veku a nečitateľom na začiatku školskej dochádzky.
Pracovný zošit je určený predovšetkým pre malých predškolákov, ale je možné ho využiť aj na odľahčenie výučby v prvej triede.
Druh sortimentu : Kniha, Najdu Edu na posedu, Autoři : Ilona Eichlerová, Rok vydania : 2019,.
Ako pracovať s deťmi, ktoré sa stále pýtajú.