Jedno z múdrych čínskych prísloví hovorí, že vzdelanec je pokladom pre svoju krajinu. Ak ste alebo chcete byť tým pokladom, neustále vzdelávanie by sa malo stať nevyhnutnou súčasťou vášho života. A ak ste dokonca ešte aj pedagógom a chcete ozvláštniť vyučovací proces pre svojich žiakov a dať im to najlepšie vzdelanie, k dispozícii máte na výber rôzne učebnice, knihy, metodiky a ďalšie učebné pomôcky. Vzdelanie je totiž to jediné, čo človeku nikdy nikto nevezme. A je tiež súčasťou kultúrnej evolúcie ľudstva.
Pracovné listy obsahujúce v úvode krátke pojednanie o problematike odlišného materinského jazyka (OMJ), ako sa zachovať pred nástupom tohto dieťaťa do MŠ, akými radami a postupmi sa riadiť vo chvíli, keď ….
Kniha aktivít pre MŠ zameraná na celý školský rok ponúka pedagožkám a pedagógom materských škôl pestrú škálu rôznych aktivít: rozprávanie, básničky, výtvarné a pohybové činnosti, hudobné chvíľky, konkrétne ….
Práca s deťmi je krásna, ale za úsmevom spokojných a šikovných detí stojí veľká drina.
Kniha je delená do desiatich celkov podľa desiatich školských mesiacov a podľa desiatich stromov.
Kniha v sebe snúbi rozprávky, pesničky, muzikoterapeutické a hudobno-vzdelávacie hry a postupy výroby hudobných nástrojov.
Kniha - autor Jan Průcha, 208 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Monografia sa zaoberá fenoménom česká vzdelanosť, ktorý je síce často pojednávanie v mediálnych i odborných textoch, ale zostáva nedefinovaný a neobjasnený. Autor vysvetľuje, že fenomén vzdelanosť má veľmi komplikovanú povahu, ktorej ...
Kniha - autor Jana Kycltová Bezděková, 224 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Nie je vám ľahostajné, ako vaše dieťa hovorí? Nie ste si istí, či robíte dosť pre vývoj reči vášho dieťaťa? Zdá sa vám, že reč vášho potomka nie je v poriadku? Venujete sa deťom a potrebujete podrobné inštrukcie a rady? ...
Kniha sa venuje výukovým projektom MŠ, ktoré sú určené pre triedy dvojročných detí, pre deti z odlišného sociálneho a jazykového prostredia alebo pre materské školy špeciálne, kam dochádzajú deti s mentálnym ….
Publikácia prináša metodický materiál na rozvoj psychomotoriky a grafomotoriky detí v predškolských zariadeniach.
Včasná pedagogická diagnostika v oblastiach, ktoré ovplyvňujú školskú úspešnosť dieťaťa, je kľúčová pre podporu jeho rozvoja.
Publikácia ponúka nový pohľad na aktuálne podoby fenoménu školského podvádzania a vyrušovania v kontexte nových foriem vzdelávania detí a dospievajúcich v 21. storočí.
Autor : Mgr. Libuša Bednáriková, Popis : V pracovnom zošite KULIFERDO – Slohové cvičenia pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ na rozvíjanie špecifických funkcií nájdete inšpiráciu pre prácu so žiakmi s poruchami učenia (dyslexia, dysortografia, dysgrafia) a s poruchou pozornosti. Pracovný zošit je určený na ...
Kniha - Thomas Gordon, 326 strán, česky, brožovaná bez krytu matraca Kniha, ktorú držíte v rukách, je medzi pedagogickú literatúrou ojedinelá. Na rozdiel od väčšiny kníh o vzdelávaní sa nezaoberá teoretickými koncepty, ale tým, ako je konkrétne uviesť do praxe. Táto kniha je príručkou, ktorá chce pomôcť ...
Príručka ponúka funkčnú a autorkinou praxou overené stratégie, ktoré sa radia ku kognitívno-behaviorálnym intervenciám.
Vzájomné učenie, teda učenie medzi spolupracovníkmi, priateľmi, spolužiakmi či kolegami, má potenciál rozvíjať kognitívne i sociálne zručnosti a mužov prispievať k pocitu životného naplnenia.
Kto sa hrá, nehnevá a navyše sa môže hrou niečo nové naučiť.
Kniha - autor Miroslav Procházka, 124 stran, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá Jak vypadá třídní kolektiv v současné škole a jak se se změnami ve společnosti vypořádat v praxi? Jaká je při tom role školního metodika prevence? Jaké možnosti v praxi vůbec má? To jsou jen některé z otázek, na které tato ...
Pracovný zošit Čítam, píšem, rozumiem je určený pre prácu s deťmi, ktoré na prvom stupni ZŠ potrebujú dopomoc v slovenskom jazyku.
Kniha - autor Ivan Jařabáč, 96 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Pedagogika vychádza z poznania, že tvoriť v širokom zmysle slova môže každý človek, že tvorivosť sa môže prejaviť v každej činnosti. Opiera sa o praktické skúsenosti, že tvorivosť možno rozvíjať a cvičiť. V školských inštitúciách ...