Jedno z múdrych čínskych prísloví hovorí, že vzdelanec je pokladom pre svoju krajinu. Ak ste alebo chcete byť tým pokladom, neustále vzdelávanie by sa malo stať nevyhnutnou súčasťou vášho života. A ak ste dokonca ešte aj pedagógom a chcete ozvláštniť vyučovací proces pre svojich žiakov a dať im to najlepšie vzdelanie, k dispozícii máte na výber rôzne učebnice, knihy, metodiky a ďalšie učebné pomôcky. Vzdelanie je totiž to jediné, čo človeku nikdy nikto nevezme. A je tiež súčasťou kultúrnej evolúcie ľudstva.
Druh sortimentu : Kniha, Jak na ADHD a problémy s pozorností, Autoři : Britta Winter, Rok vydania : 2018,
Téměř hororové čtení pro děti o tom, co je a co není správné. Aničce se to povedlo poznat, když začala být stejná uvnitř i navenek a své velké oči, ruce a uši začala užívat jako velký člověk, který chce dělat velké věci. Příběh ukazuje, jak dítě opouští cestu, kterou mu vyznačují rodiče, a začíná hledat ...
Publikace je určena nejen žákům základních a středních škol, ale i jejich často bezradným rodičům a učitelům – přináší konkrétní možnosti, jak učinit učení efektivnějším, jak rozpoznat výhodný styl učení, jaké volit strategie učení, jaké možnosti využít při učení se české gramatice, matematice, cizímu ...
Akú knihu vybrať pre dieťa od narodenia? Ako čítať knihu s dieťaťom? Prečo je dôležité pri čítaní s dieťaťom ukazovať na obrázky v knihe? Musí mať dieťa priestor na čítanie? Aké sú to textilné, vizuálne či papierové knihy? Ako je možné aktivizovať dieťa v začiatkoch čítania?. a mnohé ďalšie zaujímavé ...
Autor tejto knihy Jeffrey Freed má dlhoročné skúsenosti s prácou s nadanými deťmi (u ktorých zvyčajne takisto prevláda pravohemisférovosť) a s deťmi s ADD. Kniha neprináša len odborný pohľad na túto problematiku, najcennejšie sú autorove praktické rady. Umožní vám otestovať, či má vaše dieťa pravohemisférový ...
Ako vzdelávať v budúcnosti? V knihe nájdete odpoveď na otázku: "Čo sa dá urobiť už dnes pre podporu myšlienky vzdelávania v budúcnosti". Zámerom je priniesť návrh systému, podmieneného zmenou štruktúry, do procesu vzdelávania, ktorým sa umožní efektívne vzdelávanie každému, a naviac predostiera nový ...
Autorka knihy působí jako vysokoškolský učitel na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Z toho vyplývá i cílové určení této knihy: je určena jako učební pomůcka budoucím pedagogům. I přes toto zaměření ji však může používat i ostatní širší odborná veřejnost. Jejím cílem je podat základní informace ...
Publikácia je doplneným a rozšíreným vydaním knihy, ktorá vyšla v roku 2003. Je aktualizovaná o novú terminológiu, ktorá vychádza zo súčasného štátneho kurikula a je rozšírená a doplnená o ďalšie nové informácie. Pohybový program pre deti materských škôl s názvom Cvičenie hrou je zameraný na upevňovanie ...
Na Slovensku žijú desaťtisíce detí, ktoré nemajú šancu mať sa v živote dobre. Tisícky detí prepadávajú už v prvom ročníku a základnú školu nikdy nedokončia. Učitelia im nevedia pomôcť a ani učiteľom v ich snahe nikto nepomáha. Aká je vlastne štartovacia čiara týchto detí a aké metódy môžu učitelia využívať? ...
Kniha Jedna cesta pre všetky autorky a zakladateľky Montessori terapie Lore Anderlik, predstavuje možnosti, ktoré Montessori prístup prináša pri práci s deťmi s postihnutím, či špeciálnymi potrebami. Táto prelomová kniha obsahuje okrem komplexného výkladu aj inšpiratívnu zostavu cvičenia praktického ...
Prihlásilo sa vám do predškolského zariadenia dieťa so závažnou rečovou poruchou alebo také, ktoré vôbec nehovorí.
Kniha Grafomotorika a koordinácia rieši problém grafomotoriky z iného uhla, než je obvyklé.
Pracovný zošit Čítam, píšem, rozumiem je určený pre prácu s deťmi, ktoré na prvom stupni ZŠ potrebujú dopomoc v slovenskom jazyku.
Pre niektorých je "módnou diagnózou" dnešnej doby, pre iných najčastejšou psychickou poruchou detí a mládeže. Postihuje približne 7 % všetkých detí, častejšie chlapcov ako dievčatá.Diagnostikovaná býva obyčajne na začiatku školskej dochádzky, hoci symptómy sú rozpoznateľné už od útleho veku dieťaťa.Publikácia ...
Kniha poutavým způsobem dokumentuje kazuistiky postižených dětí, které Rudolf Steiner probíral ve svém Léčebně-pedagogickém kurzu. Autor předkládá jejich anamnézu, duchovědnou diagnózu a léčbu navrženou R. Steinerem a sleduje další vývoj jejich nemoci a průběh života. Kniha je určena všem, kdo chtějí ...