Fake

Ostatní zákazníci nakúpili v:
Cena: Ihneď Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Všeobecne o ekonomike, práve

Ako vás vaši učitelia a rodičia majú naučiť niečo o peniazoch, keď ani ich to v škole nikto nenaučil? Prečo sú chudobní a príslušníci strednej vrstvy čoraz chudobnejší? Pretože investujú do nesprávnych aktív. V súčasnosti je kvalitné finančné vzdelanie dôležitejšie než kedykoľvek predtým. Má neskutočnú ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Všeobecne o ekonomike, práve

Popis

Ako vás vaši učitelia a rodičia majú naučiť niečo o peniazoch, keď ani ich to v škole nikto nenaučil? Prečo sú chudobní a príslušníci strednej vrstvy čoraz chudobnejší? Pretože investujú do nesprávnych aktív. V súčasnosti je kvalitné finančné vzdelanie dôležitejšie než kedykoľvek predtým. Má neskutočnú silu. Autor svetového bestselleruBohatý otec, chudobný otec, učiteľ, podnikateľ a investor, ktorý rúca konvenčné názory a uvažovanie o peniazoch. Jeho knihy pomohli desiatkam miliónom ľudí po celom svete lepšie porozumieť financiám. Vo svojej najnovšej knihe Fake nás chce naučiť rozlišovať medzi falošnými a skutočnými peniazmi, falošnými a skutočnými učiteľmi a falošnými a skutočnými aktívami. Je ťažké vedieť rozpoznať falošné a vymyslené informácie, ktorým často veríme práve kvôli nášmu slabému finančnému vzdelaniu, a stávame sa tak ľahkými obeťami podvodníkov. Autor odkrýva neviditeľný svet, ktorý je ukrytý pred zrakmi väčšiny ľudí, a pomáha pochopiť, prečo chudobní a príslušníci strednej vrstvy neustále chudobnejú. Kiyosaki verí, že všetko sa začína finančným vzdelaním, ktoré nás má naučiť rozumne zaobchádzať so svojimi peniazmi. Robert nekompromisne tvrdí, že rady typu študuj, získaj dobré zamestnanie, spor peniaze, zbav sa dlhov, dlhodobo investuj do portfólia a diverzifikuj sú v dnešnom dynamickom svete informačného veku zastarané. Jeho životná filozofia a posolstvo predstavujú výzvu pre súčasný status quo. Jeho úsilie ľudí povzbudzuje, aby sa finančne vzdelávali a boli aktívni pri investovaní do svojej budúcnosti.

Reklama

Reklama