Dell 520-AAMD

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Slúchadlá

Skvelá kvalita zvuku pre optimálnu kvalitu hovoru a prehrávanie hudby Nasaďte si stereofónny headset Dell Pro - UC150 a zažite skvelú kvalitu zvuku - či už pri konferenčnom hovore alebo pri počúvaní hudby. Vychutnajte si optimalizovanú kvalitu hovoru a čisté prehrávanie hudby pomocou širokopásmového ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Slúchadlá

Skvelá kvalita zvuku pre optimálnu kvalitu hovoru a prehrávanie hudby Nasaďte si stereofónny headset Dell Pro - UC150 a zažite skvelú kvalitu zvuku - či už pri konferenčnom hovore alebo pri počúvaní hudby. Vychutnajte si optimalizovanú kvalitu hovoru a čisté prehrávanie hudby pomocou širokopásmového zvuku HD a dynamického ekvalizéra. UC150 je kompatibilný s poprednými unifikovanými komunikačnými platformami a je certifikovaný pre Microsoft® Skype® for Business. Vylepšená reprodukcia hlasu vďaka integrovanému mikrofónu s potlačením šumu Stereofónna náhlavná súprava Dell Pro - UC150 so vstavaným mikrofónom rušiacim hluk zachytáva iba hlas a nie okolitý hluk okolia. Pohodlné chrániče sluchu zo syntetickej kože na potlačenie pasívneho hluku eliminujú vysokofrekvenčný okolitý hluk. Ľahká správa hovorov Pomocou ovládacej jednotky môžete pohodlne riadiť funkcie hovoru stlačením tlačidla. Jednoducho prijmite hovory, zaveste a upravte alebo stlmte hlasitosť. Pripravené na okamžité použitie vďaka funkcii plug-and-play Pripravené na použitie bez nutnosti sťahovania softvéru. Jednoducho pripojte náhlavnú súpravu a vytočte číslo na nasledujúcom stretnutí. Absolútny pokoj Stereo náhlavná súprava Dell Pro - UC150, testovaná a certifikovaná so systémami Dell, sa dodáva s Microsoft® Skype® for Business. Môžete si teda vychutnať upokojujúcu istotu, že nový headset vyhovuje najvyšším nárokom v tomto odvetví. Tento text bol preložený strojovo. Vynikajúca kvalita zvuku s Microsoft® Skype® for Business certifikovaným stereofónnym headsetom Dell Pro - UC150·Vychutnajte si optimalizovanú kvalitu hovoru a čisté prehrávanie hudby vďaka širokopásmovému zvuku HD. Headset·Dokumentácia. Nakúpte výhodne Headset k PC Dell 520-AAMD na ušiach s USB stereo čierna z kategórie PC & kancelária|PC príslušenstvo|PC headsety od výrobcu Dell z e-shopu Conrad.sk.

Prezrite si ďalšie Slúchadlá Dell, najprezeranejšie produkty Dell alebo najlacnejšie Slúchadlá.