Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Whether you''re a startup founder trying to disrupt an industry or an intrapreneur trying to provoke change from within, your biggest challenge is creating a product people actually want. "Lean Analytics" steers you in the right direction. This book shows you how to validate your initial idea, find the ...
Tim Harford''s incredibly successful radio programme, podcast and book is now back for an extra fifty things. From the QWERTY keyboard and the humble brick to the bicycle, the beehive and the spreadsheet, this ingenious format once again allows Tim to explore surprising and eye-opening connections between ...
Martin Lindstrom, a modern-day Sherlock Holmes, harnesses the power of "small data" in his quest to discover the next big thing. Hired by the world's leading brands to find out what makes their customers tick, Martin Lindstrom spends 300 nights a year in strangers' homes, carefully observing every detail ...
Named by The Washington Post as one of the 11 Leadership Books to Read in 2018 When it comes to recruiting, motivating, and creating great teams, Patty McCord says most companies have it all wrong. McCord helped create the unique and high-performing culture at Netflix, where she was chief talent officer. ...
Thomas Piketty s Capital in the Twenty-First Century is the most widely discussed work of economics in recent history, selling millions of copies in dozens of l….
''I surprised myself the first time I fully articulated the words "I''m starting a bank"''BANKING ON IT is the first-hand account of one woman''s quest to rebuild Britain''s broken banking system. After a lengthy career at the top of some of Britain''s leading banks Anne Boden had become disillusioned ...
A passionate and informed critique of mainstream economics from one of the leading economic thinkers of our time.
Have you ever wondered why we can afford to buy far more clothes than our grandparents ever could...but may be less likely to own a home in which to keep the….
Cieľom učebnice je uviesť čitateľov do problematiky medzinárodného ekonomického práva a poskytnúť im základné informácie z tejto oblasti. Autori pri spracovaní učebnice vychádzali najmä z učebných textov zahraničných autorov (Pavel Šturma, Christoph Schreuer) a z učebnice zakladateľa slovenskej teórie ...
2014. Zorientujte se ve vlastnich financich!V knize se dozvite, co je dulezite pri financnim planovani a na co je potreba dat si pozor. < p> Ziskate rady, jak nedelat hloupe zacatecnicke chyby a zbytecne se nepripravovat o penize. Kazda chyba totiz muze byt
1981. < p> Centrum pro ekonomiku a politiku vydava svuj jubilejni sty sbornik v nemz se venuje Bankovni unii.< /p> < p> < u> Cast A< /u> prinasi texty ze seminare "Bankovni unie - moralni hazard evropskych rozmeru?" z 29. rijna 2012. Viceguverner Ceske nar
Knihu Management budoucnosti (Jaroslav A. Jirásek) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Cieľom predkladanej publikácie je: - vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment, - vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných stratégií v procese budovania trhovej pozície podniku, - analyzovať procesy implementácie a kontroly marketingových ...
Prostredie, v ktorom žijeme, čoraz viac ovplyvňujú sociálne médiá. Internetové stránky ako YouTube, Twitter či Facebook vložili do rúk jednotlivcov aj komunít nebývalú mienkotvornú moc. V knihe Spodná vlna ponúkajú dvaja špičkoví výskumníci z Forrester Research spôsob, ako využiť moc sociálnych médií ...
Knihu Jak budovat multilevelmarketing (Ivo Toman) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Knihu Marketing jako šachová hra (Jaroslav Tručka) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Kniha Jste IT manažerem, IT expertem či IT ředitelem? Potřebujete průvodce plného ukázek, doporučení z praxe a vzorových příkladů, který by vás úplně od začátku zasvětil do tajů řízení IT projektů? Tato publikace vás provede světem IT projektů od první projektové myšlenky přes přípravu projektu, složení ...