Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Kniha - autor: Marie Mikušová, 308 strán, slovenská, brožovaná bez lesklého krytu Autorka v knihe zdôrazňuje chápanie krízového manažmentu ako strategickej a stále aktuálnej záležitosti. Súčasne však uvažuje o krízovom manažmente ako o bežnom a neoddeliteľnom prvku riadenia, na čo treba upozorniť práve ...
Patrick Lencioni sa v ďalšom bestselleri v štýle manažérskej bájky zameriava na vyliečenie jedného z najboľavejších problémov moderného biznisu, ktorý je zároveň aj najzanedbávanejší. Tým problémom sú zlé a neproduktívne stretnutia. A to, čo navrhuje, je veľmi jednoduché a zároveň veľmi revolučné. Casey ...
Kniha - autor Luboš Smrčka, 152 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Otázky fúzií a prevzatí obchodných spoločností patrí k najzaujímavejším problémom ekonomickej praxe. Tieto transakcie sú sledované aj zo strany médií, pretože mnohokrát sa v nich rozhoduje o pracovných miestach, o premiestňovaní ...
Titul obsahuje otázky, odpovede a riešenia prípadov z praxe k aktuálnym témam a novelizovaným zákonom. V Exekučnom poriadku je upravený centrálny register exekúcii. Ide o verejný zoznam, ktorý vedie a prevádzkuje Slovenská komora exekútorov. Centrálny register exekúcii je vedený komorou zásadne v elektronickej ...
Postavte si vlastný zábavný park!Chceli by ste si v Minecrafte postaviť svoj vlastný zábavný park? Táto kniha vám ukáže ako na to! Nájdete v nej stavebné plány na všetko od klasických kolotočov a strašidelných domov až po vzrušujúce jazdy džungľovou riekou a desivú viacrozmernú horskú dráhu. Jednoducho ...
Your new business went online yesterday and you've got a marketing budget of zero. How are you supposed to create a movement around your product? How can you get to your first thousand - or million - customers? Starting from zero, it feels impossible. Enter the growth hacker. You may not have heard of ...
Amazon, Apple, Facebook, and Google are the four most influential companies on the planet. Just about everyone thinks they know how they got there. Just about everyone is wrong.
Kniha Pojištění a pojišťovnictví je určena především k seznámení se základními principy fungování komerčního pojištění. Má objasnit obsah jednotlivých pojmů užívaných v komerčním pojištění, vysvětlit vztahy v rámci komerčního pojištění a pojišťovnictví jako specifického finančního odvětví ekonomiky.
Publikácia je členená do troch kapitol – Autorské príjmy, Manká, škody, odpisy a Rezervy v účtovníctve. Ponúka celý súbor otázok a odpovedí k daným tematickým okruhom spolu s úvodným komentárom. Titul obsahuje:.. Autorské príjmy Zdaňovanie príjmov.. Manká, škody, odpisy Manká a škody v ZDP a DPH Odpisy ...
Kniha Pojednání o podstatě a původu bohatství národů, pro niž se vžil zkrácený název Bohatství národů, je považována za první systematický a konzistentní výklad ekonomie v historii lidstva. Nepochybně se stala trvalým klenotem světové ekonomické literatury a je zaslouženě nazývána biblí ekonomie. Frekvence ...
Klíčem k úspěchu každé firmy je získat a udržet si dobré zákazníky, proto je právě marketing tak důležitou oblastí manažerské práce. Marketing je ale také slovo, které v mnoha lidech vzbuzuje dojem něčeho složitého, co je vyhrazeno pouze odborníkům. Často se také vnímání marketingu zužuje na jeho nejviditelnější ...
Jak si prosadit svou v obchodě i v životě Ať už jste prodejcem, manažerem pro prodej nebo podnikatelem, kniha "Prodej, nebo prodají tobě" bude vaším průvodcem, který vám pomůže efektivně prodávat vaše nápady, produkty i služby komukoliv.
Kniha "Kompendium frachisingu" od renomovaného autorského kolektívu, ktorý už dlhé roky pôsobí v oblasti franchisingu, ponúka kvalitné informácie z oblasti franchisingu. Ak sa zaujímate o problematiku franchisingu, tak určite siahnite po tejto knihe. V súčasnosti žijeme v dynamickom, stále sa meniacom ...
Kniha - autor Marian Gúčik; Tomáš Gajdošík; Zuzana Lencsésová, 208 strán, slovenská, brožovaná bez lesklého krytu Cieľom publikáciám je prezentovať základné poznatky o kvalite v cestovnom ruchu, metódach ho Meranie a Zisťovanie spokojnosti zákazníkovho s kvalitou a budovaním vzťahový s nimi v zaujme ...
Judikatúra vo veciach nekalej súťaže je ďalšou publikáciou z obľúbených výberov judikatúry vydavateľstva Iura Edition, spol. s. r. o. Na to, aby bolo možné poznať právo nekalej súťaže, nie sú dostatočné znalosti len jeho právnej úpravy, ale nevyhnutnou je najmä znalosť súdnych rozhodnutí. Slovenská judikatúra ...
Cieľom tejto publikácie je v jej piatich častiach sprostredkovať pohľad na problematiku cestovného ruchu, a to z hľadiska jeho skúmania vo svete a v SR v historickom kontexte. Vďaka interdisciplninárnemu poňatiu problematiky má čitateľ možnosť oboznámiť sa s bohatstvom poznatkov, týkajúcich sa cestovného ...