Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Why are some products and ideas talked about more than others? Why do some articles make the most emailed list? Why do some YouTube videos go viral? Word-of-mouth. Whether through face-to-face conversations, emails from friends, or online product reviews, the information and opinions we get from others ...
Kolektív autorov pripravil učebnú pomôcku pozostávajúcu z príkladov, prípadových štúdií, testov, ako aj výkladu základných ekonomických pojmov z oblasti problematiky podniku a podnikania. Pracovný zošit nadväzuje a súčasne detailnejšie rozpracúva problematiku, ktorá je obsiahnutá vo vysokoškolskej učebnici ...
Obsah publikácie je koncipovaný v súlade s najnovšími trendmi a poznatkami v oblasti procesného manažmentu. Publikácia je rozdelená do deviatich kapitol, v rámci ktorých sa autorky zameriavajú na filozofiu procesného prístupu ako spôsobu riešenia vybraných podnikových problémov, na jeho implementáciu ...
Kniha je nezbytnou příručkou pro všechny, kteří podnikají v mezinárodním měřítku. Zaměřuje se na základní postupy a rozhodovací procesy v mezinárodním podnikání – od analýzy podmínek trhů přes výběr forem přeshraničního podnikání až po jejich smluvní zabezpečování a obvyklé podmínky. Těžiště publikace ...
Recent financial and economic crisis has highlighted the significance and relevance of business ethics in the global context. The basic objective of authors was to find out which cultural and ethical factors influence managerial decision-making in the field of values-oriented leadership as a part of ...
Niekedy vás a váš projekt vie posunúť jednoduchý tip, často stačí jedna veta a otvorí sa nový vesmír. O správnych tipoch a nápadoch je celé úspešné podnikanie. Preto sme dali dohromady 51 profesionálov z oblasti online reklamy a marketingu s jasným cieľom a zadaním: Spísať najlepších 123 tipov pre online ...
Kniha - autor Květa Kubátová, 112 stran, slovensky Publikace se zaměřila na prozkoumání podmínek pro mezinárodní podnikání, které rámcově udává Evropská unie, její instituce a které je ovlivněno fiskální a měnovou politikou členských států. Společná fiskální politika je ve svém praktickém provedení modifikována ...
Kniha fotografií, ktorá chce ukázať slovenských hudobníkov tak, ako ich zachytili objektívy v rôznych všedných i výnimočných okamihoch. Dôležitým kritériom výberu bola dostupnosť takej fotografie, ktorá vyjadruje osobnosť, vzťah, situáciu, význam okamihu či atmosféru doby. Chceli sme vytvoriť súbor fotografií, ...
Možno ste sa pre slobodu rozhodli len včera a možno máte za sebou už dlhoročnú prax. Ak si do kolónky Zamestnanie vpisujete: na voľnej nohe, túto knihu by ste si rozhodne nemali nechať ujsť. Môže vám zachrániť krk. Zaujímate sa o prácu na voľnej nohe? Nechajte si poradiť od najpovolanejšieho! Známy podnikateľ ...
2014. Moderni nastroje, jez lze uplatnit ve firmach pri analyze rizika v ramci financniho rizeni a investicniho rozhodovani s vyuzitim praktickych prikladu.< p> Nove vydani se podrobneji venuje vyuziti scenaru a rozhodovacich stromu v analyze rizika a roz
Kniha - Boris Popesko; Šárka Papadaki, 264 strán, česky, Kniha skúsených autorov je ojedinelá tým, že predstavuje moderný a alternatívne metódy riadenia nákladov, ktoré nie sú v tuzemsku príliš známe. Prináša prehľad metód nákladového riadenia, ktorý reflektuje svetové trendy v manažérskom účtovníctve, ...
Jak se odlišit od stovek ostatních obchodníků? Jak se při oslovení potenciálního klienta vyhnout odmítnutí? Jak argumentovat a změnit odmítnutí v souhlas? Jak zaujmout klienta a udržet si jeho pozornost? Jak pochopit klientovy potřeby a připravit pro něj prezentaci na míru? V knížce získáte jednoduchý ...
Kniha je jedinečným uceleným přehledem poznatků v oblasti financování, účetnictví, daní a práva pro nestátní (soukromé) neziskové organizace. Autorka se zabývá vybranými problémy, s nimiž se neziskovky potýkají, čerpá přitom ze svojí odborné praxe a lektorské činnosti. Samozřejmostí je promítnutí legislativních ...
2013. < p> Na trhu ojedinela publikace je urcena ekonomum, podnikatelum, studentum VS a zajemcum o tuto problematiku. Autori se zameruji na komplexni analyzu mezinarodniho obchodu v soucasne svetove krizi, a to ve vyvojovych a teoreticko-politickych souv
Statistická regulace procesu (SPC) je běžnou součástí řízení kvality. Cílem SPC je dosáhnout stavu, kdy je proces na takové úrovni, že je zajištěna shoda produktů s požadavky zákazníka, a na této úrovni proces udržet. Nejrozšířenějším nástrojem jsou klasické Shewhartovy regulační diagramy, které však ...
Cieľom druhého vydania učebnice je komplexná analýza teoretických postupov zostavovania individuálnej účtovnej závierky a prezentácie informácií v nej a tiež rozpracovanie základných postupov finančnej analýzy na podklade údajov individuálnej účtovnej závierky. Problematiku analýzy individuálnej účtovnej ...
Knihu Mediální zákony Komentář (Aleš Rozehnal) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.