Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Druhé, vydanie úspešnej publikácie vychádza z prvého vydania titulu (2014), doplneného a aktualizovaného podľa súčasnej legislatívy. Zriaďovatelia, manažment a zamestnanci materských škôl v nej nájdu všetky potrebné informácie pre vykonávanie bežnej i mimoriadnej činnosti. Je praktickou príručkou na ...
Druh sortimentu : Kniha, Pátá disciplína, Autoři : Peter M. Senge, Rok vydania : 2016, Názov v originále : The Fifth Discipline
Publikácia "Zriaďovateľ školy a školského zariadenia – práva, povinnosti, kompetencie" doplňuje a kompletizuje už vydané príručky, ktoré sa všeobecne venovali problematike riadenia a ekonomiky školy a školského zariadenia či špeciálne konkrétnym typom školských inštitúcií v rámci regionálneho školstva. ...
V tejto knihe nenájdete žiadne teoretické informácie ani abstraktné poučky, ale iba praktické nástroje overené skutočným životom. Sú zbierkou skúseností slovenského podnikateľa, ktorý v našich podmienkach dokázal vybudovať expandujúcu firmu, ktorá je úspešná nielen na Slovensku, ale aj v Maďarsku, Rumunsku, ...
Kniha přináší široké spektrum výsledků výzkumu produkčního potenciálu sídel navigate here. Klade si za cíl stát se inspirujícím materiálem pro praxi obecních, okresních, krajských a regionálních úřadů při zkvalitňování života obyvatel – zabývá se produkčními ukazateli sociálního bytí a právními, kulturními, ...
Kniha - autor Vojtěch Spěváček; Václav Žďárek, 544 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Na trhu ojedinelá publikácia poskytuje základné aj pokročilé znalosti vzťahujúce sa k mainstreamovým aj alternatívnym teoretickým konceptom, pojmom, vzťahom a metódam využívaným pri analýze hospodárskeho vývoja ...
Al Ries and Jack Trout, two of the world''s most successful marketing strategists, call upon over 40 years of marketing expertise to identify the definitive rules that govern the world of marketing. Combining a wide-ranging historical overview with a keen eye for the future, the authors bring to light ...
Kniha je nezbytnou příručkou pro všechny, kteří podnikají v mezinárodním měřítku. Zaměřuje se na základní postupy a rozhodovací procesy v mezinárodním podnikání – od analýzy podmínek trhů přes výběr forem přeshraničního podnikání až po jejich smluvní zabezpečování a obvyklé podmínky. Těžiště publikace ...
Autor v knihe reaguje na aktuálne problémy eurozóny, ktoré sa týkajú peňaženiek, prosperity a slobôd ľudí v tomto priestore. Pozornosť v nej venuje najmä systémovým príčinám problémov eurozóny, dlhovej krízy a ekonomickej integrácie, možným alternatívam budúceho vývoja a dlhodobým riešeniam. Zámerom ...
Predkladaná publikácia si na rozdiel od všeobecných zvyklostí výkladu právnej úpravy kladie za cieľ poskytnúť nielen základné informácie potrebné pre procesný postup súdu – notárov, (teda ingerenciu štátu a jeho procesný postup) ale aj informácie pre laickú verejnosť vo veciach prejednania dedičstva, ...
V předkládané knize se autor zabývá těmi oblastmi ekonomického života, v nichž se uplatňují především instituční vztahy. Ty představují specifický typ mezilidských vztahů, včetně mravních problémů, jež se v nich objevují. Jimi se na rozdíl od individuální či personální oblasti zabývá právě sociální etika. ...
Kniha - Peter Thiel; Blake Masters, 192 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Kniha Od nuly k jednotke je plná jedinečných a praktických postrehov geniálneho investora rizikového kapitálu Petera Thiele. Popisuje v nej logiku vzniku firmy s jasnou víziou a potenciálom ovplyvniť svet. Thiel bol jedným ...
Stručný sprievodca ku Google AdWords je príručka pre každého, kto chce využiť internet ako zdroj príjmov a úspešne prezentovať svoje výrobky či služby. Prináša všetky základné informácie o podstate a tajomstvách reklamy, pri ktorej platíte za kliknutie. Prezrádza, čo a ako sa na internete najlepšie predáva ...
Publikácia je vyjadrením snahy autora predložiť právnej verejnosti publikáciu zameranú na aplikačnú prax súdov, ktorá sa týka riešenia sporov vyplývajúcich zo spotrebiteľských vzťahov. Publikácia je rozdelená do častí, ktoré umožnia čitateľovi získať prehľad o súčasných prístupových postojoch na riešenie ...
Pre��tan�m u�ebn�ho textu �los�rov�, A. a kolekt�v: ��tovn�ctvo (Wolters Kluwer, 2016) z�skaj� �itatelia teoretick� poznatky, ktor� si overia, upevnia a roz��ria pomocou rie�enia praktick�ch pr�kladov nach�dzaj�cich sa v tomto praktiku. Praktikum vych�dza ...
Vysokoškolská učebnica a príručka pre všetkých, ktorých zaujíma žurnalistické písanie. Autorka vsadila problematiku novinárskych žánrov do širšieho kontextu štylistiky, podrobne sa venuje najmä kategórii žánru ako takého, so zaujímavými presahmi až k Aristotelovi a Vergíliovi. Predstavuje klasické slovenské ...