Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb. Kvalita služeb ...
Kniha Good to Great, založená na 5-ročnom výskumnom projekte, odpovedá na otázku: "Môže sa dobrá spoločnosť stať skvelou, a ak áno, tak ako?" Postavená na dôslednej výskumnej metodológii a osviežujúcom edukatívnom štýle Jima Collinsa, Good to Great vysvetluje, ako aj tie najkonzervatívnejšie spoločnosti ...
Byť introvertom v kultúre, ktorá je vyslovene spoločenská a extrovertná, je nielen zložité, ale niekedy až frustrujúce. Susan Cainová vám v tejto knihe ukáže, aký výnimočný talent a schopnosti majú introverti. Ponúkajú ich svetu a určite by sme ich mali podporovať a vítať. Introverti sú zväčša ľudia, ...
Knihu Nová ekologie médií (Karol Jakubowicz) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
MIROSLAV LABAŠ (*1961, Košice) je zakladateľom, spolumajiteľom a konateľom spoločnosti Labaš, s.r.o., v súčasnosti najväčšieho domáceho veľkoobchodného a maloobchodného distribútora potravín na Slovensku. Zastrešuje vyše 700 maloobchodných predajní vlastnej značky Fresh v rámci celého územia Slovenskej ...
Kniha českého filosofa a esejisty J. Štogra se zabývá složitějšími souvislostmi peněz, majetku a lidských hodnot. Je určena čtenářům, kteří hledají porozumění vztahu celku lidského života a penězů a jejich roli ve společnosti. Kniha je určena také učitelům na různých stupních vzdělávání, kteří se nespokojí ...
Zajímavě napsaná i strukturovaná publikace přináší nový pohled na specifickou problematiku personálního managementu. Analytická část poskytuje zajímavou a vyváženou reflexi současného stavu a výstižně popisuje specifika stavebnictví v ČR. Kniha dle mého názoru dobře aplikuje obecnou problematiku lidských ...
Kniha - autor Jaroslav Zlámal; Petr Bačík; Jana Bellová, 80 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Riešenie k cvičebnici manažmentu je určené nielen učiteľom, ale aj všetkým, ktorí si chcú overiť svoje zručnosti v oblasti manažmentu. Okrem riešenia je v knihe stručne vysvetlené, ako v danom prípade ...
Knihu Sandlerova pravidla (David H. Sandler) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Knihu Billy Connolly a jeho Route 66 (Kolektiv autorů) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Kniha Naša chuť úspechu od Mariána Gerboca a Vladimíra Vaška, majiteľov firmy GVP Humenné, je výnimočným titulom. Dočítate sa o životnom príbehu dvoch podnikateľov v oblasti potravinárstva, ktorí sa rozhodli podeliť o svoje skúsenosti s riadením veľkoobchodu a maloobchodu. Neočakávajte nijakú teóriu: ...
''Ridley is spot-on when it comes to the vital ingredients for success'' Sir James Dyson Building on his bestseller The Rational Optimist, Matt Ridley chronicles….
Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a história slovenskej teórie marketingu. Text je štrukúrovaný do troch častí, a to krátky prehľad vývoja svetovej všeobecnej teórie marketingu ako rámca na vznik a vývoj slovenskej teórie ...
Cieľom autoriek publikácie je priblížiť a vysvetliť problematiku manažmentu a jeho funkcií v obchodných firmách podľa najnovších prístupov, ktoré integrujú jednotlivé špecifické disciplíny do jedného komplexného celku. Takýto prístup umožňuje manažérom a vedúcim pracovníkom získať prehľad o hlavných ...
Recent financial and economic crisis has highlighted the significance and relevance of business ethics in the global context. The basic objective of authors was to find out which cultural and ethical factors influence managerial decision-making in the field of values-oriented leadership as a part of ...
Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení ...
Monografia rozvíja vedecké poznatky v oblasti teórie produkčného procesu finančných inštitúcií a otvára nové pohľady na skúmanú problematiku. Je výsledkom výskumu, ktorého hlavným cieľom bolo navrhnúť a spracovať alternatívne možnosti hodnotenia retailového produkčného procesu pobočiek jednej z najväčších ...
Kniha - autor Adam Novák, 208 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Ako zabezpečiť, aby vo firme vznikali a boli úspešne dokončujú produktové, procesné a organizačné inovácie? Aké konkrétne kroky pre to majú manažéri, majitelia a ďalšie špecialisti z firiem urobiť? Ako sa môžu inšpirovať neziskové ...