Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Publikácia je zameraná na kompetencie hovorcu vo verejnej správe, na rozpracovanosť kompetencií hovorcu v domácej a zahraničnej literatúre, ale aj na etymológiu slova hovorca a na vymedzenie pozície hovorcu v systéme masmediálnej komunikácie. Poskytuje odpovede na otázku, kto je hovorca, ale aj na vývoj ...
Učebnica sa venuje výzve vzdelávania v 21. storočí, ktoré predstavuje tvorbu takého edukačného prostredia, v ktorom sa uplatnia morálne a etické prístupy k rozhodovaniu. Je rozdelená na päť kapitol. V prvej a druhej kapitole približuje témy súvisiace s problematikou plurality kultúr a komunikácie ako ...
V publikácii venujú autori hlavnú pozornosť podpore strategického myslenia podnikateľov, myslenia na budúcnosť, myslenia s predstihom a myslenia na vytváranie pozícií, ktoré môžu priviesť podniky k úspechu v budúcnosti. Pri spracovaní publikácie využili autori poznatky a skúsenosti z viacročnej pedagogickej ...
Naučte se stavět, vyzrajte na nepřátele a dojděte si za vítězstvím!Stavění je ve Fortnite důležitější, než by se mohlo zdát. Naučte se stavět, vyzrajte na nepřátele a dojděte si za vítězstvím v nejhranější hře na světě V knize Fortnite: Stavěj jako profík najdete nejlepší strategie a tipy od zkušeného ...
Z internetové lamy svým vlastním copywriterem (snadno a rychle). Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou! Webcopywriting pro samouky je kniha napsaná tak, aby jí rozuměla každá internetová ...
Tajomstvo našich možností je v nás. Úspešný vedúci musí byť vedúci. Od tvorivého myslenia k tvorivému riešeniu problémov. Chcieť - vedieť - môcť. Vďaka knihe pochopíte a preveríte schopnosť byť lepším manažérom. Vytvára skvelého sprievodcu na ceste rastu osobného i organizačného potenciálu úspešnosti. ...
Kniha - autor Renáta Šínová; Ingrid Kovářová Kochová; Klára Hamuľáková, 360 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Publikácia predstavuje komplexné spracovanie problematiky exekučného konania a riadenie insolvenčného ako súčasť civilného procesu. Zaoberá sa exekučným právom v jeho všeobecnej podobe, ...
Svět je přesycen různými odborníky, kteří nám říkají, že musíme být inovativnější a dívat se na věci novým způsobem. Chybí nám ale konkrétní detaily. Jak přesně se dá těchto výsledků dosáhnout? Kniha, kterou držíte v ruce, je pokusem o vyplnění této mezery. Najdete v ní techniky osvědčené praxí, které ...
Knihu Marketingová komunikace + DVD (Miroslav Foret) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Kniha a knizˇni´ trh se staly hybatelem i zrcadlem obrovsky´ch promeˇn, jimizˇ procha´zela habsburska´ monarchie od na´stupu Marie Terezie azˇ do revolucˇni´ho roku 1848. Monografie Na cesteˇ k "vy´borneˇ zrˇi´zene´mu knihkupectvi´" zkouma´ vy´voj knizˇni´ho trhu v Cˇecha´ch mezi lety 1749 azˇ 1849, ...
"Až na Mesiac!" je okrídlené zvolanie bežné medzi komunitou kryptosveta.
Táto kniha je určená pre tých, ktorí začínajú s Multi level marketingom, ale aj pre všekých predajcov, manažérov a riadiacich pracovníkov. Autor odhaľuje systémové nazeranie na podnikanie vo všetkých oblastiach. Je tu predstavený systémový koláč, ktorý je aplikovateľný prakticky na všetky oblasti úspešnej ...
Druh sortimentu : Kniha, Getting Things Done,, Rok vydania : 2019,.
Kniha Pojednání o podstatě a původu bohatství národů, pro niž se vžil zkrácený název Bohatství národů, je považována za první systematický a konzistentní výklad ekonomie v historii lidstva. Nepochybně se stala trvalým klenotem světové ekonomické literatury a je zaslouženě nazývána biblí ekonomie. Frekvence ...
Kniha - autor Dita Trčková, 106 strán, anglický, brožovaná bez lesklého krytu Reprezentácia prírodných katastrof v diskurzu dennej tlače. Monografia je výskumnou štúdiou zaoberajúca sa znázornením prírodných katastrof v novinách vydaných v západných anglicky hovoriacich krajinách. Výskum sa snaží zodpovedať, ...