Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Kniha - 56 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu.Praktický zošit, ktorý by mal spotrebiteľom slúžiť ako "prvá pomoc" pri riešení ich problémov. Obsahuje všetky potrebné základné informácie v prehľadnej a zrozumiteľnej podobe. Zoznámi čitateľa s postavením spotrebiteľa pri nákupe tovaru a dojednávania ...
Over the past quarter century, Seth Godin has taught and inspired millions of entrepreneurs, marketers, leaders, and fans from all walks of life, via his blog, online courses, lectures, and bestsellin
Štvrté vydanie zbierky predstavuje základný študijný materiál o vybraných problémoch z oblasti daňovej sústavy platnej v Slovenskej republike v podobe riešených a neriešených príkladov. Autori zbierku rozdelili na kapitoly podľa jednotlivých druhov daní. Obsahom každej kapitoly sú teoretické otázky a ...
Posledná finančná a ekonomická kríza zdôraznila význam a dôležitosť etiky v podnikaní v celosvetovom kontexte. Základným cieľom autorského kolektívu bolo zistiť, ktoré kultúrne a etické faktory vplývajú na manažérske rozhodovanie v oblasti hodnotovo orientovaného vedenia ľudí ako súčasti hodnotového ...
Kniha - autor Dita Trčková, 106 strán, anglický, brožovaná bez lesklého krytu Reprezentácia prírodných katastrof v diskurzu dennej tlače. Monografia je výskumnou štúdiou zaoberajúca sa znázornením prírodných katastrof v novinách vydaných v západných anglicky hovoriacich krajinách. Výskum sa snaží zodpovedať, ...
Kniha - autor Ingrid Konečná Veverková, 188 stran, slovensky, Brožovaná bez přebalu lesklá Publikácia "Rozpočet a záverečný účet obce a VÚC. Otázky a odpovede" prináša 135 odpovedí na najčastejšie otázky súvisiace s rozpočtovým procesom, zostavením a tvorbou rozpočtu a záverečného účtu v subjektoch územnej ...
2014. Kazdodenni vyjadreni politiku a medii k ekonomickym otazkam zneji presvedcive a v souladu s intuici. Nejde vsak jen o ekonomicke myty a iluze? Srozumitelna a ctiva kniha je urcena vsem lidem, kteri se chteji orientovat v ekonomicko-politickych nazor
Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení ...
Elektronická kniha - autor Eva Jelínková, 256 stran.Rádi byste rozuměli základům finanční a investiční činnosti podniku? Pronikli do řízení nákladů, výnosů a cash flow? Uměli provést základní finanční analýzu a pochopili problematiku řízení nákupu, který je jedním z hlavních zdrojů tvorby nákladů podniku? ...
Kniha sa zaoberá dvoma vzájomne prepojenými témami riadenia, a to produktovým a prevádzkovým riadením.
2015. < p style="text-align: justify "> Poprve na ceskem trhu porovnavaji zkuseni autori tri celosvetove pouzivane standardy projektoveho managementu: IPMA, PMI a PRINCE2. Publikace je urcena pracovnikum malych a strednich firem, kteri chteji do firmy im
Kniha českého filosofa a esejisty J. Štogra se zabývá složitějšími souvislostmi peněz, majetku a lidských hodnot. Je určena čtenářům, kteří hledají porozumění vztahu celku lidského života a penězů a jejich roli ve společnosti. Kniha je určena také učitelům na různých stupních vzdělávání, kteří se nespokojí ...
Knihu Umění války v byznysu (Sun-c'; Vít Vojta) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Kniha - autor Margareta Křížová, 160 stran, česky.a 25 let v byznysu jsem zjistila to, co miliony lidí přede mnou. Život je jízda nahoru a dolů. A v podnikání to platí dvojnásob. Nikdy nejste dole tři sta let, ale budete dole dlouho, pokud nezvednete zadek z gauče. V téhle knížce najdete zážitky z mého ...
Kniha Naša chuť úspechu od Mariána Gerboca a Vladimíra Vaška, majiteľov firmy GVP Humenné, je výnimočným titulom. Dočítate sa o životnom príbehu dvoch podnikateľov v oblasti potravinárstva, ktorí sa rozhodli podeliť o svoje skúsenosti s riadením veľkoobchodu a maloobchodu. Neočakávajte nijakú teóriu: ...
Kniha - autorka Kateřina Svatoňová; Kateřina Krtilová, 412 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu.Antológia predstaví špecifický teoretický smer uvažovania o médiách, ktorý značne komplikuje doterajšie historické a archeologické poňatie médiá a posúva ho do odlišných teoretických a najmä filozofických ...