Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Komunikace je jedním z tzv. věčných odborných témat. Rozvoj elektronických komunikačních možností v posledních několika letech opětovně nastolil diskusi o přednostech, resp. nedostatcích těchto forem. Elektronická komunikace přitom představuje jenom jednu, i když významnou, součást komunikačního procesu. ...
Kniha je určená širokému okruhu odborných čitateľov. Uľahčí štúdium zložitej problematiky účastníkom postgraduálneho štúdia a rekvalifikačných kurzov, doktorandom a študentom iných foriem vyššieho vzdelávania. Kniha vytvára mostík medzi teóriou a praxou a je využiteľná pre vlastníkov podnikov, akcionárov, ...
Kniha - autor Anna Sálová; Zuzana Veselá; Jana Šupolíková, 232 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu.Zaujíma vás marketing a reklama? Chcete sa stať copywriter, alebo už sa v tejto oblasti realizujete? Naučte sa písať texty, ktoré predávajú! Príručka copywritingu je vhodná nielen pre začínajúcich ...
Manažérstvo rizík, najmä oblasť analýzy a posudzovania rizík, je skloňované v súčasnosti veľmi často v mnohých vedných odboroch a disciplínach. Globalizáciou a vďaka rýchlosti prenosu a spracovania údajov sa svet stáva dostupnejší, ľudské činnosti sa zrýchľujú, kladie sa dôraz na efektívnosť a kvalitu ...
Kniha osvětluje IT manažerům jak řídit podnikovou informatiku, aby se stala efektivním partnerem byznysu a aby pomohla zvýšit konkurenceschopnost podniku. Sekundárním cílem je naznačit byznys manažerům jak využít informační technologie ke zvýšení výkonnosti podniku, resp. veřejné instituce. Součástí ...
59 inšpiratívnych podnikateľských príbehov je knižná publikácia zachytávajúca príbehy slovenských podnikateľov, ktorým sa z nuly podarilo vybudovať úspešné firmy. Nájdete v nej príbehy skúsených podnikateľov, ale tiež mladých podnikateľských hviezd. Je zdrojom inšpirácie, rád a ponaučení a pomôže vám ...
Knihu jQuery Mobile (Jiří Vávrů) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Knihu Satanské metody vyjednávání (Wolf Ruede Wissmann) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Obsah publikácie zohľadňuje komplexné zabezpečenie funkcií personálneho manažmentu a ich systémové prepojenie na riadenie organizácie. V jednotlivých kapitolách je objasnená podstata, obsah a metodické nástroje uplatňovania príslušnej funkcie personálneho manažmentu. Čitateľovi zároveň približujú moderné ...
Publikácia obsahuje nasledovné témy: Zmeny v účtovníctve od 1. 1. 2016 a od 17. 6. 2016, Zrušenie reprodukčnej obstarávacej ceny, Doba odpisovania goodwillu a aktivovaných nákladov na vývoj, Triedenie účtovných jednotiek, Uvádzanie údajov o vzniknutých nákladoch voči audítorovi v poznámkach, Oslobodenie ...
Da�ov� asign�cia za rok 2016, Preddavky na da� z pr�jmov pr�vnick�ch os�b v roku 2017, Z�kon o ��tovn�ctve � z�kon �. 431/2002 Z. z. o ��tovn�ctve s koment�rom, Transferov� oce�ovanie v roku 2017,. Z REDAK�N�HO PERA *AKTU�LNE Z DAN� A ��TOVN�CTVA ...
Nové ekonomické směry v konceptu vhodného párování (matchmaking) a návrzích podoby trhů (market design).Od nositele Nobelovy ceny za ekonomii.Kdykoli se na trhu potkají dva lidé a uzavřou spolu bez donucení vzájemný obchod, mají z toho prospěch oba. A protože takovou transakcí neutrpí druzí, má z takových ...
Kniha - autorka Hana Lošťáková, 320 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Skúsení autori sa v tejto publikácii komplexne venujú nástrojom posilňovania vzťahov so zákazníkmi na B2B trhoch. Zoznamujú čitateľa s novodobým poňatím marketingu, marketingom vzťahov, jeho základnými črtami, princípy, fázami ...
2015. < p> Titul z edice Obcanskeho a spolecenskovedniho zakladu se zamerenim na ekonomii.< /p> < p> Vyuka pokryva tato temata: zakladni ekonomicke pojmy, prvopocatky ekonomickeho chovani, cleneni ekonomie, uvod do trzniho hospodarstvi, trh vyrobku a sl
Knihu Peníze jsou krásné (Hans-Peter Zimmermann) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Cena:44.1€ | Autor:Kimbell, Lucy | Rok vydania:2015 | Jazyk: V anglickom jazyku | Dostupnosť:2-3 týždne | ISBN:9789063693534 | Vydavateľ:BIS Publishers
THE INTERNATIONAL BESTSELLER ''Entertaining, acute and disarmingly honest'' Economist ''A vital guide to the new economic order'' Rana Foroohar, Time The crisis of 2008 ended the illusion of a golden era in which many people imagined that prosperity and political calm would continue to spread indefinitely. ...
The Beginning: a Stanford University lab embarked on an idealistic quest to create an artificial intelligence that would benefit society, perhaps even profit the makers. There were few women or minorities in the department and its head rejected the very idea of authority, but really – what could go wrong? ...
Every encounter between two people begins with a greeting. Be it a quick ''Hello!'' or the somewhat longer and gracious ''Sula manchwanta galunga omugobe!'', shaking hands or shaking, well, rather more private parts of our anatomy, we have been doing it many times daily for thousands of years. It should ...