Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Kniha - autor Jiří Bréda; Eva Dandová; František Prokop, 226 stran, česky Publikace Alfa a omega ředitele školy přináší novinky ze školské legislativy a managementu. Čtenář se dozví, co se změnilo v pravidlech konkurzního řízení a konkurzních komisí a jaké změny nastaly v souvislosti s vyhláškou č. 107/2019 ...
Kniha - autor Jaroslav Češka, 404 strán, český, pevný bez krytu matraca Údaje v Prehľade rozširujú naše poznatky o skutočnostiach, ktoré neboli predtým publikované, a tiež o skutočnostiach, ktoré z rôznych dôvodov po rozdelení Československej faderativní republiky prestali byť štatisticky sledované. ...
Z pera poprednej slovenskej a v zahraničí uznávanej odborníčky D. Nováčkovej vzišla učebnica, ktorá obsahuje ekonomické slobody vnútorného trhu Európskej únie so zreteľom na zmeny, ktoré priniesla Lisabonská zmluva. Učebnica obsahuje základné pojmy, inštitúty a súvislosti, ktoré tvoria základnú teóriu ...
Peniaze nehrajú len svoju klasickú úlohu v bežnej domácnosti, ale aj úlohu oveľa väčšiu, silnejšiu - národohospodársku. Peniaze ovládajú svet, ale kto ovláda peniaze? Ako ich získať? Odpovede sú mnohoraké: požičať si, investovať, zobrať si úver. Každá z týchto činností je spojená so získavaním konkrétneho ...
Predkladaná publikácia popisuje procesy podniku v podobe ich finančného vyjadrenia.
Hledáte moderní metody pro efektivní hledání nových lidí? Chcete rozumět oblasti náboru a dokázat najít specialisty ve vašem oboru? Pak je tato kniha určena právě vám. Ať jste nováčkem nebo profesionálem s mnohaletou praxí, díky této knize objevíte nové metody vyhledávání a naučíte se vše potřebné pro ...
Publikácia predstavuje postupný rozvoj cirkulárnej ekonómie ako reakciu na presadzovanie cirkulárnej ekonomiky v reálnom svete a tiež.
Bratislava v Európe a Európa v Bratislave v 18. a 19. storočí. Rozpráva o histórii Slovenska a okolitých štátov, Maďarska, Rakúska, Česka a čiastočne Poľska, pretože Bratislava vždy bola mestom na hranici, priesečníkom, v ktorom sa odrážajú dejiny veľkej časti Európy.Kniha sa začína v časoch osvietenstva, ...
Druh sortimentu : Kniha, Neučebnice ekonomie, Autoři : Lenka Farkačová, Rok vydania : 2021,.
2017. Zkuseni autori vam prozradi, jak prijit na nove napady, overit jejich realizovatelnost a potencialni uspesnost a spravne sestavit podnikatelsky plan. Dozvite se, jak identifikovat podnikatelske prilezitosti, jak si nastavit vhodny byznys model a jak
Od začiatku koronavírusovej krízy vzniká rekordné množstvo peňazí.
Proč je stále tolik projektů neúspěšných, nepřinášejí, co se od nich očekává, několikanásobně překračují rozpočty a termíny a předčasně se ukončují? Proč v praxi často nefungují tradiční metody projektového řízení? Jak mohou být projekty vedeny a řízeny lépe a dodávat slíbené výsledky? Jedinečná kniha ...
Jak efektivně komunikovat s negativistou, popletou nebo arogantním člověkem? Jak poznat intrikána, neschopného snaživce či fantastu? Jaké problémy způsobuje perfekcionista a plachý člověk? Jak reagovat na jejich tvrzení a jaké jsou jejich silné stránky? Publikace je určena zejména vedoucím pracovníkům, ...
Nezáleží na tom, jestli studujete nebo se učíte sami třeba jazyky či se soustavně vzděláváte kvůli náročnému povolání. Díky této knížce se vše naučíte mnohem snadněji a efektivněji! Navíc si nové poznatky lépe zapamatujete a u zkoušek či v práci se vám bude dařit. DOZVÍTE SE: - Jak se rychle naučit velké ...
Kniha - autor Jan Urban, 160 strán, česky, brožovaná s matným krytom Sú vaši zamestnanci málo výkonní a iniciatívny? Chcete svojich zamestnancov motivovať, ale neviete ako? Príde vám finančné forma motivácie už v dnešnej dobe málo? Skúsený a úspešný autor vám v knihe poradí, ako kombinovať finančné i ...
Kniha - Radek Tahal, 264 strán, český, pevný bez lesklého krytu Nová kniha o marketingovom výskume, ktorú pripravilo desať uznávaných expertov z odboru, nemá svojou praktickosťou a aktuálnosťou poznatkov na trhu konkurenciu. Publikácia je určená všetkým, ktorí marketingový výskum využívajú - od pracovníkov ...
Kniha - autorka Hana Lipovská, 256 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Kniha je moderným sprievodcom po svete vedy, ktorá ovplyvňuje náš každodenný život. Táto netradične poňatá učebnica je plná zaujímavých príkladov sprevádzajúcich pútavý výklad, pracuje s ukážkami z dennej tlače, obsahuje úlohy ...
Autorem knihy je PhDr. Zdeněk Pokluda a česko-anglický text je doplněn i dobovými fotografiemi ze života Tomáše Bati. V krátkých, přehledných kapitolách se tu přibližují základní principy Baťova podnikání – účast na zisku, samospráva dílen, Baťova služba veřejnosti, Zámožnost všem atd. Poprvé se tu zveřejňují ...