Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Z pera poprednej slovenskej a v zahraničí uznávanej odborníčky D. Nováčkovej vzišla učebnica, ktorá obsahuje ekonomické slobody vnútorného trhu Európskej únie so zreteľom na zmeny, ktoré priniesla Lisabonská zmluva. Učebnica obsahuje základné pojmy, inštitúty a súvislosti, ktoré tvoria základnú teóriu ...
Buďte o několik kroků před konkurencí a zvyšte své obchodní úspěchy! Kniha pro začínající i zkušené obchodníky, manažery a majitele obchodních firem, která na trhu dosud chyběla, přináší konkrétní rady a tipy z praxe, žádné teoretické poučky. To, jak jste obchod doposud znali, se po přečtení této knihy ...
Jeff Bezos a zrod globálneho impéria. Úspešný autor Brad Stone vás prevedie zákutiami spoločnosti, ktorú vybudoval Jeff Bezos, a zároveň vám predstaví najvýznamnejší podnikateľský príbeh našej doby. Brad Stone v knihe Nespútaný Amazon predkladá dôkladne overený a živo vyrozprávaný príbeh o tom, ako sa ...
Druh sortimentu : Kniha, Konec marketingu, Autoři : Carlos Gil, Rok vydania : 2021,.
1991. Ctrnacte vydani nejuznavanejsi ucebnice marketingoveho rizeni, tzv. bible marketingu, prinasi nejnovejsi poznatky marketingove teorie a praxe. Autori reflektuji dramaticke zmeny v marketingovem prostredi, zejmena ekonomicke poklesy a recese, rostouc
Kniha - 56 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu.Praktický zošit, ktorý by mal spotrebiteľom slúžiť ako "prvá pomoc" pri riešení ich problémov. Obsahuje všetky potrebné základné informácie v prehľadnej a zrozumiteľnej podobe. Zoznámi čitateľa s postavením spotrebiteľa pri nákupe tovaru a dojednávania ...
Hodnocení pracovníků je nedílnou součástí práce každého vedoucího pracovníka. I ředitel školy tak musí hodnotit své pedagogy, jenže v porovnání s jinými vedoucími pracovníky má mnohem složitější pozici.Činnost učitele je různorodá a její výsledky bývají obtížně uchopitelné. Co všechno je tedy možné na ...
Znečištění ovzduší se dotýká každého jedince. Více než čtvrtina obyvatel České republiky žije v oblastech, kde jsou pravidelně překračovány nejvýše přípustné koncentrace prachových částic v ovzduší. Dlouhodobé vystavení znečištěnému ovzduší vede k onemocněním srdce, cév, nemocím dýchacího ústrojí a ke ...
MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z ...
Přemýšlíte o podnikání a stále se nemůžete rozhoupat? Nebo už víte, že podnikání je cesta, po níž chcete jít, a chcete se na ni náležitě připravit? Pak je tato kniha určena právě vám! Najdete v ní stručně, jasně a srozumitelně všechno, co je pro začátek úspěšného malého a středního podnikání dobré vědět. ...
Naučte sa, ako pracovať so základnými účtovnými výkazmi (súvaha, výkaz ziskov a strát a cash flow) pri spracovávaní finančnej analýzy.
Úplne nové výrazne rozšírené a aktualizované vydanie rokmi overené publikácie je určené práve pre vás, neinvestorov.
Kniha - autor Aleš Borkovec, 232 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Monografia spracováva problematiku akciových spoločností so zameraním na rozptýlené vlastníctvo akcií, vrátane corporate governance u tohto typu akciových spoločností. Akciová spoločnosť s rozptýleným vlastníctvom je vrcholom ...
Kniha - autor Jiří Vokáč Smolík, 160 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Nová kniha z pera Jiřího Vokáč Čmolíka mapuje programy v mozgu, ktoré sa dotýkajú oblasti peňazí a prosperity. Autor vo svojej knihe vychádza z dlhodobého výskumu založeného na moderných technikách neurovied a ďalej zhŕňa ...
Kniha - autor Ladislav Kareš, 264 strán, slovenský, brožovaný bez lesklého krytu Autori v publikáciám ponukajte pohled na teoretické základné vypracovaním audítorskej dokumentacia a následne sa venuj zostaveniu konkrétnej audítorskej dokumentacia a požiadavkám na ho zostavenie v reálnej praxi, kde Ako ...
V rokoch 2007 a 2008 svet zažíval finančný a ekonomický kolaps. Táto kniha odhaľuje jeho príčiny vrátane čoraz väčšej globálnej ekonomickej nerovnováhy, rozmach vo využívaní nových finančných nástrojov, nesprávneho riadenia rizík i úloh, ktoré pri kolapse zohrali bývanie a zadlžovanie. Odkrýva dôkazy ...
Knihu Jak na reklamu (Jan Pospíšil; Lucie Sára Závodná) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
2017. < p> Na velmi uspesne knihy JAK PODNIKAT BEZ RIZIKA a PODNIKATELE VERSUS PODVODNICI z r. 2016 navazuje Vladimir John tematem, jez se dotyka temer kazdeho podnikatele.< /p> < p> Mit zamestnance a neohrozit pritom sve podnikani mimo jine znamena byt