Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Kniha je určená pre všetkých platiteľov, ktorí pri uplatňovaní DPH nepostupujú podľa bežného režimu, ale používajú na uplatnenie DPH osobitné režimy.
Druh sortimentu : Kniha, Dve stránky vodcovstva, Autoři : Jocko Willink, Rok vydania : 2021,.
Publikácia predstavuje postupný rozvoj cirkulárnej ekonómie ako reakciu na presadzovanie cirkulárnej ekonomiky v reálnom svete a tiež.
Predkladaná publikácia popisuje procesy podniku v podobe ich finančného vyjadrenia.
Interaktívny komplet tlačenej publikácie, e-booku, celoročného aktualizačného servisu so slovenskou daňovou legislatívou a servisnej webovej stránky. Nové vydanie tradičnej príručky pre profesionálnych používateľov – jednej z najrozšírenejších na trhu v novom vyhotovení. Extra široký formát, kvalitný ...
Publikácia "Sebariadenie a manažérska etika v školskom prostredí" vznikla spojením poznatkov z množstva svetoznámych štúdií a experimentov, odborných materiálov a predovšetkým reálnych situácií zo školského prostredia. Vznikala zároveň v priebehu funkčného vzdelávania modulu Sebariadenie a manažérska ...
Manažér koučom je učebnicou základov koučovania pre manažérov a vedúcich pracovníkov – teda pre tých, ktorí netúžia koučovať na profesionálnej úrovni, ale chcú sa naučiť používať koučovacie techniky, nástroje.
Kniha je koncipována jako systémově pojatá odborná publikace, jejímž cílem je co nejkomplexněji postihnout principy a zákonitosti fungování finančních trhů. Po základech teorie finančního trhu a systemizaci jednotlivých finančních institucí a jejich produktů je následně řešena otázka úroku jako nejvýznamnější ...
Kniha - Peter Horniaček; Viera Mezeiová, 648 strán, slovenčina, Komentár k zákonu o dani z príjmovej vychádza v edícii praktických komentárov vydavateľstva Wolters Kluwer. Cieľom autorského kolektívu bolo poskytnutie čitateľom čo najzrozumiteľnejšie vysvetlenie zákona o dani z príjmovej a umožniť im ...
Druhé vydanie publikácie Ekonomika školy a školského zariadenia predstavuje samostatný odborný knižný titul, a súčasne je aj akýmsi voľným pokračovaním uspešnej knihy Riadenie školy a školského zariadenia (2019).Autorka sa v nej zameriava na ekonomický a personálny manažment školy a školského zariadenia ...
Kniha - Ľubomír Zlocha; Jozef Vozár, 340 strán, slovenský, brožovaný bez lesklého krytu Reklamu upravuje Priamo či nepriamo niekolko desiatok právnych predpisová tak súkromného, ??Ako ai verejného práva. Je potrebne obsiahnuť Všetky možné variáciám reklamy a výsledkom tajte snahy je publikácia"rozhodnutím ...
Kniha - Alena Lochmanová, 108 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Učebnica Personalistika vás prevedie vybranými oblasťami zo sveta personalistiky a riadenia ľudských zdrojov. Zistíte, čo je to personalistika, v čom sa odlišuje od riadenia ľudských zdrojov, aké sú jej ciele, čo je náplň činnosti ...
Učebnica sa venuje výzve vzdelávania v 21. storočí, ktoré predstavuje tvorbu takého edukačného prostredia, v ktorom sa uplatnia morálne a etické prístupy k rozhodovaniu. Je rozdelená na päť kapitol. V prvej a druhej kapitole približuje témy súvisiace s problematikou plurality kultúr a komunikácie ako ...
V monografii autorský kolektív objasňuje ekonomické a čiastočne aj politické javy, ktoré boli predmetom analýzy a skúmania mnohých významných ekonómov 20. storočia a ich nasledovníkov. Monografia pozostáva zo štyroch monotematických okruhov, ktoré spoločne poskytujú pohľad na celkovú problematiku financií ...
Globalizácia a digitalizácia predstavujú významné megatrendy, ktoré podstatným spôsobom vplývajú aj na výber daní vo svete. Na jednej strane predstavujú pre finančné správy nové výzvy a na strane druhej ponúkajú nové možnosti. Vo viacerých svetových ekonomikách už sú rozvinuté iniciatívy súvisiace s ...
Cieľom publikácie je prispieť k poznaniu nákupu a predaja priemyselných podnikov ako základných obchodných funkcií podnikov, ich hlbších súvislostí, k vymedzeniu podstatných určení koncepcií nákupu a predaja, k pochopeniu potreby komplexnejšieho pohľadu na danú problematiku, a tým aj k vymedzeniu jej ...