Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Az életműsorozat 3. kötetében olvasható írások a kötet címében jelzett problémakört igyekeznek körüljárni, szólnak többek között a közös államkeretben élő etnikumok együttéléséről, a nemzetállamiságról, az e mögött meghúzódó állameszme következményeiről, s általában véve mindarról, amit Bibó István a ...
In a perfect world, great changemaking ventures would grow purely based on their own merit. In the real world, we have to be creative and strategic about how we brand our initiatives and get the support we need to help them grow into effective, sustainable organisations. Creating a strong brand is crucial ...
Stručný sprievodca ku Google AdWords je príručka pre každého, kto chce využiť internet ako zdroj príjmov a úspešne prezentovať svoje výrobky či služby. Prináša všetky základné informácie o podstate a tajomstvách reklamy, pri ktorej platíte za kliknutie. Prezrádza, čo a ako sa na internete najlepšie predáva ...
Na trhu ojedinělá knížka je určena všem, kteří se ve firmách a dalších organizacích zabývají výzkumem, designováním, zlepšováním a poskytováním služeb zákazníkům. Kolektiv českých autorů s mnoha zkušenostmi z praxe připravil praktický a čtivý text s mnoha reálnými příklady, díky kterému se vaše firma ...
Knihu Udělej to zítra (Mark Forster) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Témou knihy Skok do budúcnosti je vytváranie solídnych a perspektívnych podnikateľských stratégií, ktoré sú zároveň tvorivé, nevtieravé a vzrušujúce a to na základe prepojovania možností ľavej a pravej mozgovej hemisféry. Kniha čitateľa naučí, ako naviazať vzťah s klientmi a ako im načúvať a ako porozumieť ...
Výdavky podnikateľa Ak daňovník, ktorý nie je platiteľom DPH, alebo daňovník, ktorý je platiteľom DPH len časť zdaňovacieho obdobia, neuplatní preukázateľné daňové výdavky, môže uplatniť výdavky vo výške 60 % z úhrnu príjmov uvedených v § 6 ods. 1 a ods. 2 ZDP, najviac však do výšky 20 000 eur. Ak daňovník ...
Knihu 7 principů masového marketingu (Mark Earls) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Publikácia je venovaná problematike inovácií v malom a strednom podnikaní v Českej republike v posledných rokoch. Autori sa zaoberajú širokým okruhom otázok a problémov spojených najmä s vymedzením malých a stredných podnikov podľa rôznych kritérií, s ich podporou v programoch Európskej únie. V publikácii ...
Edícia Európske pracovné právo je zahájená vydaním monografie k problému prevodu podniku, časti podniku, závodu alebo časti závodu nielen z dôvodu, že na túto systematickú časť pracovného práva nadväzuje najpočetnejšia judikatúra Európskeho súdneho dvora, ale aj z dôvodu, že problematika prevodu podniku, ...
Vnútorné predpisy sú nevyhnutným doplnením právnych predpisov v účtovníctve a pre účtovnú jednotku sú záväznou normou, podľa ktorej postupuje pri vedení podvojného účtovníctva. Povinnosť vyhotovenia vnútorných predpisov sa vzťahuje na všetky účtovné jednotky bez ohľadu na ich začlenenie do veľkostnej ...
Autor bol dlhoročným šéfom marketingu v ŽOS Zvolen (Železničné opravovne a strojárne). Za zákazkami pochodil takmer celú Európu, ale aj slovenských a českých zákazníkov. V knihe popisuje pútavým spôsobom zážitky zo zháňania zákaziek, metódy na ich získanie a kroky, ktoré treba so zákazníkmi absolvovať. ...
Autor preberá základné sociologické témy, ktoré majú vzťah k žurnalistike. Zapodieva sa hlavnými vývojovými tendenciami odboru a pozitívnou i negatívnou mocou, ktorú žurnalistika môže mať vo vzťahu k vývoju medzinárodných vzťahov, vnútornej politiky štátu, hospodárstvu zeme i súkromného života politikov ...
FENOMENÁLNY KLASICKÝ BESTSELLER Jim Collins (autor celosvetového bestseleru Good to Great – Z dobrého skvelé)a Jerry I. Porras sa zamerali na osemnásť skutočne výnimočných a dlhotrvajúcich spoločností a preskúmali každú z nich v priamom porovnaní s jednou z jej top konkurentov, pričom sa opierali o šesťročný ...
Druhé vydání úspěšné knihy Olgy Holubové je bohatší o několik rozhodnutí SDEU z roku 2015 a hlavně aktualizuje část týkající se osvobození dodání nemovitých věcí. Ustanovení § 56 ZDPH byla totiž od 1. ledna 2016 významně změněna. Přílohou publikace je Informace GFŘ k uplatňování zákona o DPH u nemovitých ...