Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Ďalší zväzok zo série Podnik a podnikanie. Kniha je určená širokému okruhu odborných čitateľov. Uľahčí štúdium zložitej problematiky účastníkom postgraduálneho štúdia a rekvalifikačných kurzov, doktorandom a študentom iných foriem vyššieho vzdelávania. Kniha vytvára mostík medzi teóriou a praxou a je ...
Obsah publikácie: Daňové priznanie právnických osôb * Pripočítateľné a odpočítateľné položky * Evidencia a odpočet straty *Evidencia a zápočet daňovej licencie * Preddavky na daň a daňovú licenciu *Dodatočné daňové priznanie Daňové priznanie k dani z motorových vozidiel * Návesové jazdné súpravy, autobusy ...
Knihu Jak zábavné je informovat (David Klimeš) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Zmeny v zákone o dani z príjmov od 1. 1. 2016, Zmeny a doplnenia zákona o DPH od 1. 1. 2016 a 1. 4. 2016, Zdaňovanie spoločných príjmov manželov, Samozdanenie pri cezhraničných dodávkach + test, Výmaz platiteľa dane zo zoznamu rizikových platiteľov DPH. Z REDAKČNÉHO PERA AKTUÁLNE Z DANÍ A ÚČTOVNÍCTVA ...
Spoločensky zodpovedné podnikanie (SZP, z angl. corporate social responsibility, CSR) sa stalo dôležitou súčasťou nielen obchodnej, ale aj všeobecnej rozvojovej stratégie (veľkých) firiem. Dokument, ktorý predkladáme našej verejnosti, je výsledkom vedeckého autorského výskumu a venuje sa osobitne medzinárodnému ...
Autor na základe kritickej analýzy fatálnych nedostatkov kapitalistickej a socialistickej hospodárskej organizácie ponúka jej alternatívny spôsob fungovania nazvaný kooperativizmus. Umožní elimináciu centrálneho riadenia a zavedenie demokratických princípov aj do hospodárskej oblasti, zlepšenie sociálnej ...
Kniha - autor Jan Žufan, 120 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Publikácia vychádza z mnohoročných skúseností autora s problematikou personálnych informačných systémov (PIS). Prehľadným spôsobom predkladá základné informácie o architektúre personálnych informačných systémov a podrobne rozoberá ...
Po celej histórii sa medzinárodné spoločenstvo snaží posilniť globálnu menovú a finančnú stabilitu.
Publikace je zaměřena na různé aspekty vztahů mezi spotřebiteli a dodavateli, kdy spotřebitel je slabší stranou, dodavatel (podnikatel) má vzhledem ke svému postavení silnější postavení, které by však neměl zneužívat. Autoři se snaží tyto vzájemné vztahy analyzovat co nejkomplexněji, z různých hledisek, ...
Kniha - autor Jan Hinke; Dana Bárková, 144 strán, česky, Už tretie vydanie praktickej publikácie je kompletne aktualizované v súlade s úpravou legislatívy. Zaoberá sa vedením finančného účtovníctva podnikateľov, ktorého problematiku objasňuje na príkladoch a prípadových štúdiách. Precvičíte si zostavovaní ...
Pracujete v týmu, nebo dokonce tým řídíte? Chcete zlepšit řízení projektů, aby jejich zdárný průběh neohrožovalo nevhodné vedení týmu? Hledáte postupy, jak pracovat efektivnějí? Kniha vás seznámí s důležitými koncepty a postupy při řízení nejen projektů, ale i programů a projektových portfolií. Naučíte ...
Knihu 333 tipů a triků pro digitální video (Milan Lajdar) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Fungovanie modernej ekonomiky je nemysliteľné bez efektívneho trhu kapitálu. Kým vo vyspelých európskych štátoch sa tieto trhy formovali po niekoľko stáročí, Slovensko je zatiaľ len na začiatku svojej cesty k rozvinutému trhu kapitálu. Táto kniha po prvýkrát prináša pre slovenského čitateľa komplexný ...
Kniha Jak zákazník vnímá reklamu - Erik du Plessis, Millward Brown máte možnosť výhodne kúpiť na Literama.sk. Vydal - Computer Press. EAN: 9788025114568 ISBN: 80-251-1456-2
Jednou z možností, jak v obtížných ekonomických podmínkách zvýšit růst podniku, je teritoriální expanze a rozšíření aktivit na nové trhy. Je stále jasnější, že chce-li firma uspět na vysoce konkurenčním a navíc nepřehledném mezinárodním trhu, nestačí jen mít dobrý nápad a produkt, ale je třeba cílovým ...
Publikace přináší výsledky výzkumu z oblasti konkurenceschopnosti podniků v mezinárodním podnikání s ohledem na podmínky tohoto podnikání v rámci EU. Podmínky fiskální, měnové a další stanoví Evropská unie a její instituce prostřednictvím práva EU, nicméně podnikání je ovlivněno rovněž fiskální a měnovou ...
2014. Uznavany prodejni trener vam v klicove knize o prodeji predstavi NOVY HARDSELLING – moderni a inovativni pristup k prodavani. < p> Koncept spojuje dva klicove aspekty uspechu v prodeji – duslednou snahu o uzavreni zakazky a rizeni vztahu se zakazn
Kniha - Marián Béreš, 240 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Ako sa vymaniť z bludného kruhu opakujúcich sa negatívnych situácií v živote? Ako naštartovať svoju životnú cestu smerom k spokojnosti? Ako pochopiť svoje základné fungovanie? Ako objaviť svoje poslanie a hodnoty svojho osobného príbehu? ...