Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Ročenka Mzdárske zákony obsahuje okrem zákonov aj veľký komentár k legislatívnym zmenám od RNDr. Jozefa Mihála a zoznam mzdových veličín pre rok 2021. Zákony: Zákon o dani z príjmov, Zákon o sociálnom poistení, Zákon o zdravotnom poistení, Zákon o sociálnom fonde, Zákonník práce, Zákon o nelegálnej práci, ...
Kniha Základy účetnictví podává základní pohled na současné finanční účetnictví podnikatelských subjektů a jejím cílem je pochopení účetnictví jako základní metody zpracování a prezentace ekonomických informací na úrovni konkrétního podnikatelského subjektu. V první části jsou předmětem výkladu základní ...
Od čias Immanuela Kanta vo filozofickej tradícii zaznieva myšlienka o subjektívnej transformácii objektívnej reality, spočiatku na úrovni poznávacích schopností človeka, neskôr jazyka. V súčasnosti sa táto transformácia skúma už komplexnejšie a za hrňuje aj prostriedky masovej komunikácie.Z obsahu: Masmédiá ...
Podtitul Hledání alternativy k současné podobě globalizace. Kniha nositeľa Nobelovej ceny za ekonómiu predstavuje zasvätený pohľad do procesu globálneho ekonomického rozhodovania. Skúma možnosti evolučných krokov, ako je hľadanie spravodlivejších vzťahov v medzinárodnom obchode a väčšie zastúpenie rozvojových ...
V tejto knihe nenájdete žiadne teoretické informácie ani abstraktné poučky, ale iba praktické nástroje overené skutočným životom. Sú zbierkou skúseností slovenského podnikateľa, ktorý v našich podmienkach dokázal vybudovať expandujúcu firmu, ktorá je úspešná nielen na Slovensku, ale aj v Maďarsku, Rumunsku, ...
Regionální rozvoj regionu je proces, realizovaný za účelem zvýšení kvality života v regionu. Kniha přináší nové poznatky z využití exaktních nástrojů při kvantifikaci rozvoje regionů jak z hlediska průřezového, tak i z hlediska dynamiky. Z obsahu: Softwarová podpora analýz; Měření koncentrace, konvergence ...
Ako každá ľudská činnosť aj práca manažéra má sociálny charakter a význam. Už dávno sa preukázalo, že pre úspech organizácie je dôležitá nielen odborná, technická kvalita pracovníkov, ale aj ich schopnosť a ochota vstupovať a pozitívne pôsobiť v medziľudskej sfére. Veľmi úspešní pracovníci sa vyznačujú ...
Kniha - Niklas Luhmann, 144 strán, česky, firma s matným krytom.Realita masmédií je ďalším príspevkom Niklas Luhmann k teórii sociálnych systémov, ktorú tento nemecký sociológ už skôr aplikoval napríklad na sféry ekonómie, politiky, vedy, práva či umenie. Masmédiá predstavujú v Luhmannově poňatí jeden ...
V současné globalizované ekonomice dochází k neobvyklým, novým jevům, jejichž pochopení a zvládnutí vyžaduje značnou teoretickou vybavenost. Řada "univerzálních" receptů je neúčinná, "standardní" řešení selhávají a objevují se nové jevy, jejichž úspěšná aplikace v praxi je často překvapivá. Musíme si ...
Publikace je bohatým zdrojem inspirace pro pracovníky z oblasti personalistiky, rozvoje lidských zdrojů a managementu. Systematicky a prakticky vede čtenáře: - aby proces vzdělávání uchopili v návaznosti na další firemní procesy, - k představě vzdělávacích programů jako promyšleného systému opodstatněných ...
Tato kniha vysvětluje, co v reklamě funguje a co ne. Používá formát kapitol ve stylu "Jak na to", a je tak podrobným průvodcem k vytvoření reklamy, která má výsledky. Cituje desítky příkladů z reklamních kampaní, nabízí informace, pomůcky a techniky, které jsou potřeba pro uvedení jakéhokoli produktu ...
Autožiarovka 3W, CAN-BUS ready, oranžová. Žárovka vhodná jako náhrada klasických autožárovek všude tam, kde je patice BAU15S, tedy do blinkrů u některých automobilů. LED žiarovky majú jednoduchú a odolnú konštrukciu, minimálnu spotrebu elektrickej energie a vysokú životnosť.Táto autožiarovka obsahuje ...
10 tajomstiev jedného z najväčších kráľov svetového obratu: Investujte do ľudí. Opanujte svoj trh..., alebo z neho odídte. Nikdy neostante stáť. Myslite na služby. Zabudnite na minulosť, milujte budúcnosť. Učte sa a vedzte. Žiadne reči. Zlikvidujte byrokraciu. Ostante pri jednej korporácii. Riaďte svoj ...
Autori sa pokúsili ukázať bulvár z rôznych uhlov a to nielen z negatívneho hľadiska, ale i toho pozitívneho. Tak, aby bola publikácia zrozumiteľná a príťažlivá pre laického čitateľa, tak aj pre odborníka v mediálnej oblasti. Monografia sa tiež snaží odpovedať na otázku, kde je hranica bulváru na Slovensku.Publikácia ...
Strategick� partnerstv� sa stali efekt�vnym a vyu��van�m n�strojom a ovplyvnili jestvuj�cu podobu podnikate�sk�ho, najm� konkuren�n�ho prostredia. Cie�om publik�cie je teda pouk�za� na v�znam t�chto partnerstiev, jeho pozit�vne v�sledky. Upozor�uje v�ak aj ...
Laureát prestížneho literárneho ocenenia 2013Odkiaľ a kam smerujeme po dvadsiatich rokoch od rozdelenia československého štátu? Priniesla nám samostatnosť viac demokracie a slušnosti v politike? Viac zodpovednosti a občianskej zrelosti? Pevnejšiu vládu zákona a lepšie ekonomické podmienky? Alebo je to ...
Kniha J. Pauera je nezvyčajným vkladom do premýšľania o médiách nielen v slovenskom kontexte. V trojici nosných esejí knihy predstavuje fenomén médií celkom inak, ako by to urobila učebnica o médiách alebo ňou z cesty zvedená filozofická reflexia. Mediálne sa vpisuje do pokladu prepracovaného antropologického ...
Najdôležitejšia zásada šťastného života možno vyznie ako klišé, ale je určite pravdivá: peniaze nikdy nespravia človeka šťastným. Keď mladý človek skončí vysokú školu, chce mať vlastné bývanie, auto, rodinu. A hovorí si, že keď to dosiahne, bude nesmierne šťastný. Ale keď o päť rokov má svoj byt, manželku ...
Svet sa dnes zásadne mení. Ak sme pred niekoľkými storočiami začali svetu vtláčať svoju vlastnú ľudskú pečať, dnes sa situácia mení v tom, že niektoré naše výtvory sa osamostatnili a začínajú dnes preberať iniciatívu. Ak sme kedysi menili svet na náš obraz, teraz je to naopak - svet, vrátane nášho ľudského ...
Na Slovensku je veľa dobrých nápadov a inovatívnych firiem. Mnohé však ostávajú bez možnosti realizácie či rozvoja, lebo im chýbajú financie na rozbeh. Existuje však riešenie, ktoré však málokto využíva. Venture kapitál a rozvojový kapitál.