Ako vytvoriť z malej firmy veľkú

Ostatní zákazníci nakúpili v:
Cena: Do 24 hodín Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing

V tejto knihe nenájdete žiadne teoretické informácie ani abstraktné poučky, ale iba praktické nástroje overené skutočným životom. Sú zbierkou skúseností slovenského podnikateľa, ktorý v našich podmienkach dokázal vybudovať expandujúcu firmu, ktorá je úspešná nielen na Slovensku, ale aj v Maďarsku, Rumunsku, ...viac

Na sklade Zobraziť cenu vrátane dopravy

Najprezeranejšie produkty v kategórií Obchod, reklama, marketing

Popis

V tejto knihe nenájdete žiadne teoretické informácie ani abstraktné poučky, ale iba praktické nástroje overené skutočným životom. Sú zbierkou skúseností slovenského podnikateľa, ktorý v našich podmienkach dokázal vybudovať expandujúcu firmu, ktorá je úspešná nielen na Slovensku, ale aj v Maďarsku, Rumunsku, Veľkej Británii a USA. V knihe Petra Vanku nájdete funkčné, praxou overené nástroje, ktoré môže ktorýkoľvek majiteľ alebo manažér použiť na to, aby jeho firma rástla a darilo sa jej. Okrem iného sa dozviete: - Ako na začiatku zvoliť oblasť, predmet a produkt podnikania tak, aby mohla byť vaša firma úspešná. - Ako správne delegovať prácu, písať smernice a presadiť, aby sa vaše príkazy plnili až do konca. - Ako správne vybrať riaditeľa, ktorý vám uvoľní ruky, drží vám chrbát, má výsledky a presadzuje vaše myšlienky. - Ako nájsť a vybrať toho správneho človeka pre expanziu do zahraničia, ako riadiť pobočky a dcérske firmy. - Ako správne použiť financie firmy, ako predísť zbytočnému plytvaniu a ako zvýšiť svoj príjem. - Ako zostaviť ten správny inzerát, ktorý k vám do firmy pritiahne hviezdnych pracovníkov, ako ich zaškoliť, viesť a hodnotiť. - Ako uviesť na trh nový výrobok tak, aby sa uchytil a nevyžadoval sústavné dotácie. - Ako riadiť obchodníkov a ako ich správne motivovať k vyšším výsledkom. - Ako uviesť na trh nový výrobok úspešne, a to aj v prípade, že ho zákazníci nepoznajú a má vyššiu cenu. - Ako investovať zarobené peniaze tak, aby firme priniesli rozvoj, ako spolupracovať s bankami a ako vytvoriť zisk. - Aké kritériá použiť pri výbere partnerov a dodávateľov, aby ste stále ponúkali výrobok, o ktorý je živý záujem. - Ako si pri práci podnikateľa uchrániť zdravie, brániť sa stresu a žiť šťastný osobný život.

Reklama

Reklama