Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
2010. Podnetem k napsani teto knihy byly mimoradne uspesne seminare Iva Tomana zamerene na vedeni lidi a zakaznicky servis. Dozvite se zakladni a nejdulezitejsi prvky primeho marketingu. Dale, jak dostat lidi na Ruske kolo - to znamena, jak si je udrzet j
2015. < p style="text-align: justify "> Publikace pomuze ctenari pochopit vzajemne vazby v oblasti verejnych financi, vysvetluje fungovani jednotlivych prvku verejnych financi, nastinuje aktualni problemy a moznosti jejich reseni. Po strucnem seznameni s
Kniha – autor Jana Acsová, 112 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikácia "Postupy účtovania v jednoduchom účtovníctve ? Komentár" okrem precízneho vysvetlenia paragrafového znenia opatrenia Ministerstva financií SR č. MF/27076/2007-74, obsahuje aj ilustratívne vzory širokej škály účtovných ...
Proč se česká média bulvarizují? Proč se tzv. seriózní tisk i elektronická média tak usilují přiblížit se triviálností svých obsahů a vnějškovou vizuální efektností svých forem přiblížit deníkovým tabloidům či komerčním televizím? Je to opravdu proto, že mizí inteligentní čtenář, posluchač, divák médií, ...
impact of organizational structures on tacit knowledge transfer interoperability of knowledge in enterprise cooperation, namely in case of semantic heterogeneity practical use of mind and cognitive maps illustrated with several real cases using the SECI spiral in the OR/MS modelling process and in project ...
Efektívne konkurenčné jednanie vyžaduje, aby sa vrcholoví vedúci pracovníci firiem sústreďovali na vytváraní nového strategického kapitálu. Manažéri musia dostať možnosť zvyšovať vlastnú efektívnosť. Kniha Budoucnost konkurence C. K. Prahalada a Venkatrama Ramaswamyho poukazuje na dosiaľ nebývalé príležitosti ...
Uznávaný americký novinár John A. Byrne zozbieral 25 príbehov o vzniku najvplyvnejších firiem a korporácií, ktoré svojimi obchodnými modelmi či prístupom k zákazníkom výrazne ovplyvnili trhy a zmenili svet. Podnikatelia ako Michael Dell (Dell), Oprah Winfrey (Harpo, Inc.), Reid Hoffman (LinkedIn), Fred ...
Knihu Proč už neplatí tradiční marketing (Kamran Kashani, Jean-Pierre Jeannet, Jacquez Horovitz, Sean Meehan, Dominique Turpin, Adrian Ryans, John Walsh) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Kniha Zabezpečení obchodních informací - Jaroslav Mlýnek máte možnosť výhodne kúpiť na Literama.sk. Vydal - Computer Press. EAN: 9788025115114 ISBN: 80-251-1511-9
Knihu Prodejní techniky (Vojtěch Černý) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Kniha Management hodnotových inovací - Radim Vlček máte možnosť výhodne kúpiť na Literama.sk. Vydal - Management Press. EAN: 9788072611645 ISBN: 978-80-7261-164-5
COMPUTER PRESS; ISBN: 80-251-0016-2;
Již delší čas jsme se nalézáme ve víru digitální revoluce: internet změnil způsob, jakým žijeme, pracujeme a nakupujeme. Staré modely obchodování před našima očima ztrácejí svou dominanci a nahrazují je nové. O tom, kdo vůbec získá přístup na trh, rozhodují noví dominantní aktéři jako Google, Apple, ...
Knihu Marketing ve věku společnosti Google (Vanessa Fox) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
2010. Kazdy se muze stat lepsim marketerem. Jestli nechcete ztracet cas vatou, ale potrebujete prakticke rady – jak ziskat nove zakazniky, jak zvysit trzby nebo jak prilakat lepsi zamestnance – jste s Ronem Finkelsteinem a jeho knihou 49 marketingovyc
Kniha ponúka riadiacim pracovníkom 300 najdôležitejších termínov abecedne zoradených, ktoré by mali nielen poznať, ale im aj rozumieť. Pri každom z termínov je uvedený aj podrobný výklad a príklad z praxe (akej skutočnosti sa daný problém týka). Termíny sú naviac v rade prepojené kľúčovým odkazom. Čitateľ ...
Kniha Slovník marketigu - Klíové pojmy a termíny - Mark N. Clemente máte možnosť výhodne kúpiť na Literama.sk. Vydal - Computer Press. EAN: 9788025102282 ISBN: 80-251-0228-9
Publikácia vám ponúkne tieto slávne mená: Peter Drucker, Theodore Levitt, Phlip Kotler, Michael Porter, Igor Ansoff, Tom Peters, Georgie Day, Jagdish Sheth, Thomas Nagle. Zoznámi vás stručne so životopismi, ale predovšetkým aj s hlavnými myšlienkami a ich podstatnými publikáciami. Dozviete sa, akú rolu ...
Kniha Chceli by ste sa naučiť naplno využívať všetky možnosti, ktoré vám ponúka Photoshop Lightroom 4 pri správe a úpravách fotografií? Nechajte si poradiť od skutočného profesionála a vaša práca s fotografiami bude razom zábavnejšie a efektívnejšie.Autor svetových bestsellerov o Photoshope, ktorého ...