Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Kniha představuje hlavní funkce účetnictví a jejich charakteristické znaky, jak je vymezují moderní ekonomické teorie. Odlišnost jednotlivých funkcí účetnictví je způsobena rozličnými důvody poptávky po účetních informacích. Skutečnost, že pro různé účely jsou potřebné odlišné typy informací, má zásadní ...
Knihu Mediální zákony Komentář (Aleš Rozehnal) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Kniha - autor Bohumír Štědroň; Jaroslav Poláček; Jiří Vinopal, 196 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Publikácia poskytuje nový globálny pohľad na marketing a marketingové aktivity v kontexte veľmi závažných zmien základov ekonomickej, sociálnej a kultúrnej reality, a to na príkladoch"pánov hradov" ...
Podle jakých pravidel by si měl běžný investor sestavit své portfolio? Kolik mít v portfoliu akcií a dluhopisů? Jak zjistíte, kolik rizika snesete? Je vhodnější investovat v dolaru, či v koruně? Kdy investovat na exotických trzích? Proč patří učebnicové modely do koše? Kdy pokračovat v investici a kdy ...
Publikácia Daňový sprievodca s komentárom 2022, ktorú každoročne vydávame v rámci Edície Hospodárskych novín, obsahuje vybrané daňové zákony a postupy účtovania v znení pre rok 2022. V publikácii nájdete aktuálne informácie o vývoji legislatívy a podrobný prehľad zmien v daňových zákonoch. Daňové zákony ...
2010. Podnetem k napsani teto knihy byly mimoradne uspesne seminare Iva Tomana zamerene na vedeni lidi a zakaznicky servis. Dozvite se zakladni a nejdulezitejsi prvky primeho marketingu. Dale, jak dostat lidi na Ruske kolo - to znamena, jak si je udrzet j
2015. < p style="text-align: justify "> Publikace pomuze ctenari pochopit vzajemne vazby v oblasti verejnych financi, vysvetluje fungovani jednotlivych prvku verejnych financi, nastinuje aktualni problemy a moznosti jejich reseni. Po strucnem seznameni s
Kniha – autor Jana Acsová, 112 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikácia "Postupy účtovania v jednoduchom účtovníctve ? Komentár" okrem precízneho vysvetlenia paragrafového znenia opatrenia Ministerstva financií SR č. MF/27076/2007-74, obsahuje aj ilustratívne vzory širokej škály účtovných ...
Proč se česká média bulvarizují? Proč se tzv. seriózní tisk i elektronická média tak usilují přiblížit se triviálností svých obsahů a vnějškovou vizuální efektností svých forem přiblížit deníkovým tabloidům či komerčním televizím? Je to opravdu proto, že mizí inteligentní čtenář, posluchač, divák médií, ...
impact of organizational structures on tacit knowledge transfer interoperability of knowledge in enterprise cooperation, namely in case of semantic heterogeneity practical use of mind and cognitive maps illustrated with several real cases using the SECI spiral in the OR/MS modelling process and in project ...
Efektívne konkurenčné jednanie vyžaduje, aby sa vrcholoví vedúci pracovníci firiem sústreďovali na vytváraní nového strategického kapitálu. Manažéri musia dostať možnosť zvyšovať vlastnú efektívnosť. Kniha Budoucnost konkurence C. K. Prahalada a Venkatrama Ramaswamyho poukazuje na dosiaľ nebývalé príležitosti ...
Uznávaný americký novinár John A. Byrne zozbieral 25 príbehov o vzniku najvplyvnejších firiem a korporácií, ktoré svojimi obchodnými modelmi či prístupom k zákazníkom výrazne ovplyvnili trhy a zmenili svet. Podnikatelia ako Michael Dell (Dell), Oprah Winfrey (Harpo, Inc.), Reid Hoffman (LinkedIn), Fred ...
Knihu Proč už neplatí tradiční marketing (Kamran Kashani, Jean-Pierre Jeannet, Jacquez Horovitz, Sean Meehan, Dominique Turpin, Adrian Ryans, John Walsh) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Kniha Zabezpečení obchodních informací - Jaroslav Mlýnek máte možnosť výhodne kúpiť na Literama.sk. Vydal - Computer Press. EAN: 9788025115114 ISBN: 80-251-1511-9
Knihu Prodejní techniky (Vojtěch Černý) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Kniha Management hodnotových inovací - Radim Vlček máte možnosť výhodne kúpiť na Literama.sk. Vydal - Management Press. EAN: 9788072611645 ISBN: 978-80-7261-164-5
COMPUTER PRESS; ISBN: 80-251-0016-2;
Již delší čas jsme se nalézáme ve víru digitální revoluce: internet změnil způsob, jakým žijeme, pracujeme a nakupujeme. Staré modely obchodování před našima očima ztrácejí svou dominanci a nahrazují je nové. O tom, kdo vůbec získá přístup na trh, rozhodují noví dominantní aktéři jako Google, Apple, ...
Knihu Marketing ve věku společnosti Google (Vanessa Fox) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
2010. Kazdy se muze stat lepsim marketerem. Jestli nechcete ztracet cas vatou, ale potrebujete prakticke rady – jak ziskat nove zakazniky, jak zvysit trzby nebo jak prilakat lepsi zamestnance – jste s Ronem Finkelsteinem a jeho knihou 49 marketingovyc