Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Druh sortimentu : Kniha, Dve stránky vodcovstva, Autoři : Jocko Willink, Rok vydania : 2021,.
Inventár tejto knihy je plný úžasných zbraní, šialených outfitov, hrozivých výbušnín a rôznych časovo limitovaných modov. Spoznáte tajomné miesta na mape, skvelé vozidlá, herné frázy či pozoruhodné stavby. V knihe dokonca nájdete aj priestor, kde si môžete zapísať svoje najobľúbenejšie vychytávky, vyznamenania ...
Druh sortimentu : Kniha, Alchymie, Autoři : Rory Sutherland, Rok vydania : 2021,.
2017. < p> Na velmi uspesne knihy JAK PODNIKAT BEZ RIZIKA a PODNIKATELE VERSUS PODVODNICI z r. 2016 navazuje Vladimir John tematem, jez se dotyka temer kazdeho podnikatele.< /p> < p> Mit zamestnance a neohrozit pritom sve podnikani mimo jine znamena byt
Zákon o elektronické evidenci tržeb s praktickým komentářem pro zvládnutí problematiky v pěti minutách, uživatelské rady a tipy, informace o souvisejících novelách daňových zákonů (slevách na dani, změně sazby DPH). Publikace shrnuje základy k tématu elektronické evidence tržeb pro podnikatele a účetní ...
Vstúpte do sveta médií a komunikácie, informačných technológií a marketingu. Autor bohato využíva svoje skúsenosti z mediálnej praxe a dlhoročného pôsobenia na pozícii hovorcu Žilinského samosprávneho kraja. Zaoberá sa podstatou komunikácie a jej efektívnymi formami, všadeprítomnou hrozbou "komunifikácie", ...
10 PRÍBEHU PODNIKATELU, KTERÉ SE SKUTECNE STALY. Do jakých situací jsou podnikatelé schopni se dostat podceněním rizik, která mohli znát a mnohdy jim i předejít? A jak přesně jim v takových momentech může pomoci krotitel rizik podnikání? Seznamte se s deseti skutečnými a zároveň typickými příběhy z jeho ...
Publikácia predstavuje postupný rozvoj cirkulárnej ekonómie ako reakciu na presadzovanie cirkulárnej ekonomiky v reálnom svete a tiež.
Druh sortimentu : Kniha, Ukradený potenciál, Autoři : Claudio Depeyrac, Rok vydania : 2013,
Kniha - autor Michal Stupavský, 80 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Behaviorálna financie (behavioral financie) sú moderným a progresívnym smerom finančnej teórie, ktorý na rozdiel od tradičných financií predpokladá, že sa investori a ďalší účastníci finančných trhov nesprávajú vždy úplne racionálne. ...
Kniha - autor Stanislava Janáčková; Kamil Janáček, 120 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Predné českí ekonómovia Kamil Janáček a Stanislava Janáčková prináša nevšedný pohľad na ekonomický úpadok Európy. Autori pozorujú zastavenie alebo spomalenie rastu produktivity, stratu tradičných rodinných ...
Autor : Thomas Kehl, Mona Linkeová, Popis : Množstvo rád a návodov, ako bezpečne a s istotou začať s finančným plánovaním. Táto kniha zbaví strachu z financovania aj tých, ktorí matematiku veľmi nemusia. Finančné poradenstvo Thomasa Kehla je cenným a prepotrebným základom pre mladého človeka bez hlbšieho ...
Naučte sa stavať, prekabáťte nepriateľov a zvíťazte v najhranejšej hre na svete. V knihe Fortnite: Stavaj ako profík nájdete najlepšie stratégie a tipy od skúseného hráča. Naučte sa využívať najoriginálnejšiu hernú mechaniku Fortnite: stavbu múrov a ďalších štruktúr. Dozviete sa, ako správne postaviť ...
Po úspěšné knize JAK PODNIKAT BEZ RIZIKA (2016) přichází Vladimír John s dalším praktickým návodem, jak podnikání zvládnout a vyhnout se častým nástrahám, které by mohly úspěšný průběh podnikání ohrozit. PODNIKATELÉ VERSUS PODVODNÍCI přináší ucelený přehled nejčastějších způsobů podvodů, páchaných na ...
Aká je budúcnosť značiek a brandingu? Znamená globalizácia, že rôznorodosť a jedinečnosť budú pôsobením obrích nadnárodných spoločností postupne vymazané zo sveta? Začnú sa všetky miesta na našej planéte podobať ako vajce vajcu? Fascinujúca knihy Wallyho Olinsa sa zaoberá všetkými podstatnými aspektmi ...
Knihu Jak na reklamu (Jan Pospíšil; Lucie Sára Závodná) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
1991. Ctrnacte vydani nejuznavanejsi ucebnice marketingoveho rizeni, tzv. bible marketingu, prinasi nejnovejsi poznatky marketingove teorie a praxe. Autori reflektuji dramaticke zmeny v marketingovem prostredi, zejmena ekonomicke poklesy a recese, rostouc