Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Kniha Good to Great, založená na 5-ročnom výskumnom projekte, odpovedá na otázku: "Môže sa dobrá spoločnosť stať skvelou, a ak áno, tak ako?" Postavená na dôslednej výskumnej metodológii a osviežujúcom edukatívnom štýle Jima Collinsa, Good to Great vysvetluje, ako aj tie najkonzervatívnejšie spoločnosti ...
Druh sortimentu : Kniha, Konec marketingu, Autoři : Carlos Gil, Rok vydania : 2021,.
Druh sortimentu : Kniha, Neučebnice ekonomie, Autoři : Lenka Farkačová, Rok vydania : 2021,.
Kreativita nie je zamestnaním. Pomocou kreativity vynachádzame, zdokonaľujeme a definujeme náš svet. Vysvetľujeme a bavíme sa. Ale čo podnecuje kreativitu? Čo ju posilňuje? Táto vtipná kniha o kreatívnom myslení, naplnená päťdesiatimi vynikajúcimi a provokatívnymi pohľadmi do hlbín kreativity a tvorivého ...
Kniha je určená pre všetkých platiteľov, ktorí pri uplatňovaní DPH nepostupujú podľa bežného režimu, ale používajú na uplatnenie DPH osobitné režimy.
Kniha je koncipována jako systémově pojatá odborná publikace, jejímž cílem je co nejkomplexněji postihnout principy a zákonitosti fungování finančních trhů. Po základech teorie finančního trhu a systemizaci jednotlivých finančních institucí a jejich produktů je následně řešena otázka úroku jako nejvýznamnější ...
Přemýšlíte o podnikání a stále se nemůžete rozhoupat? Nebo už víte, že podnikání je cesta, po níž chcete jít, a chcete se na ni náležitě připravit? Pak je tato kniha určena právě vám! Najdete v ní stručně, jasně a srozumitelně všechno, co je pro začátek úspěšného malého a středního podnikání dobré vědět. ...
Hledáte moderní metody pro efektivní hledání nových lidí? Chcete rozumět oblasti náboru a dokázat najít specialisty ve vašem oboru? Pak je tato kniha určena právě vám. Ať jste nováčkem nebo profesionálem s mnohaletou praxí, díky této knize objevíte nové metody vyhledávání a naučíte se vše potřebné pro ...
2017. Zkuseni autori vam prozradi, jak prijit na nove napady, overit jejich realizovatelnost a potencialni uspesnost a spravne sestavit podnikatelsky plan. Dozvite se, jak identifikovat podnikatelske prilezitosti, jak si nastavit vhodny byznys model a jak
Kniha - autor Jan Urban, 160 strán, česky, brožovaná s matným krytom Sú vaši zamestnanci málo výkonní a iniciatívny? Chcete svojich zamestnancov motivovať, ale neviete ako? Príde vám finančné forma motivácie už v dnešnej dobe málo? Skúsený a úspešný autor vám v knihe poradí, ako kombinovať finančné i ...
Táto kniha ponúka teoreticko-praktický manuál pre prácu v oblastiach styku so zákazníkom, obchodu a marketingu – od vyhľadávania a.
Kniha - autor Jan Ondrej, 0 strán, česky, Monografia venovaná ukončenie podnikania čitateľa podrobne prevedie ako všeobecnými informáciami o skončení podnikania (napr. štatistickými údajmi o tom, aká je šanca nového podniku prežiť prvý rok), tak konkrétnymi prípadmi (napr. diagnostickým testom, či existujúce ...
Peniaze nehrajú len svoju klasickú úlohu v bežnej domácnosti, ale aj úlohu oveľa väčšiu, silnejšiu - národohospodársku. Peniaze ovládajú svet, ale kto ovláda peniaze? Ako ich získať? Odpovede sú mnohoraké: požičať si, investovať, zobrať si úver. Každá z týchto činností je spojená so získavaním konkrétneho ...
Predkladaná publikácia popisuje procesy podniku v podobe ich finančného vyjadrenia.