Lavazza Top Class 1000g

Ostatní zákazníci nakúpili v:
Cena: Ihneď Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Zrnková káva

Lavazza Top Class zrnková káva 1kg.Zrnková káva Lavazza Top Class je jednou z najpredávanejších zmesí talianskeho výrobcu. Má plnú chuť s náznakmi tmavej čokolády a škorice. Obsahuje výber prírodných a ručne zbieraných Arabík zi Strednej a Južnej Ameriky, starostlivo zmiešaných s  Robustou z oblastí ...viac

Na sklade Zobraziť cenu vrátane dopravy

Najprezeranejšie produkty v kategórií Zrnková káva

Popis

Lavazza Top Class zrnková káva 1kg.Zrnková káva Lavazza Top Class je jednou z najpredávanejších zmesí talianskeho výrobcu. Má plnú chuť s náznakmi tmavej čokolády a škorice. Obsahuje výber prírodných a ručne zbieraných Arabík zi Strednej a Južnej Ameriky, starostlivo zmiešaných s  Robustou z oblastí Kaapi Royale (India) a Java. Je vhodná na prípravu espressa aj mliečnych verzií kávy. Lavazza Top Class patrí k najpredávanejším kávam na slovenskom trhu.Dostupné aj ako kapsule pre systém Lavazza BLUE - TU.Balenie: 1kg.Zloženie: 50% Arabica, 50% Robusta.Výrobca: LUIGI LAVAZZA S.p.A., Taliansko.O spoločnosti LAVAZZA.Lavazza, založená v Turíne v Taliansku v roku 1895. Bola vlastnená rodinou rovnakého mena štyri generácie. Siedmy najväčší svetový producent kávy je lídrom na maloobchodnom trhu v Taliansku s trhovým podielom nad 47% (zdroj Nielsen), 2 700 zamestnancami a tržbami 1 340 miliónov eur (2013). Spoločnosť má šesť výrobných závodov, štyri v Taliansku a dve v zahraničí a pôsobí prostredníctvom pridružených spoločností a distribútorov vo viac ako 90 krajinách. Lavazza dnes vyváža 46% svojej výroby. Spoločnosť Lavazza ako prvá prišla s koncepciou kombinovania rôznych druhov kávy z rôznych zemepisných oblastí. Tvrdí, že je to charakteristická črta všetkých jej výrobkov. Spoločnosť má tiež 25 rokov skúseností s výrobou a predajom porciovaných kávových systémov.V súčasnej dobe spoločnosť Lavazza prostredníctvom partnerstiev s medzinárodnou sieťou univerzít a centier vedeckého výskumu prevádzkuje štyri platformy v tomto segmente. V roku 1979 spoločnosť založila "Luigi Lavazza Centrum pre výskum kávy", ktoré sa "venuje štúdiu espressa" a vyvinula sa v Lavazza Training Center, sieť viac ako 50 kávových škôl po celom svete, kde každý rok absolvuje školenie 30 000 ľudí.

Reklama

brand name

Prezrite si ďalšie Zrnková káva Lavazza, najprezeranejšie produkty Lavazza alebo najlacnejšie Zrnková káva.

Reklama