Lavazza Qualita Oro Mountain Grown 1000g

Ostatní zákazníci nakúpili v:
Cena: Ihneď Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Zrnková káva

Lavazza Qualita Oro MOUNTAIN GROWN zrnková káva 1kg.Lavazza Qualita Oro Mountain Grown je výberom 100% arabík zo Strednej a Južnej Ameriky a Etiópie pestovaných v nadmorskej výške nad 2000 m nad morom. To je miesto, kde Lavazza Qualita Oro MOUNTAIN GROWN získava svoj výrazný charakter a jemnú zlatú crema. ...viac

Na sklade Zobraziť cenu vrátane dopravy

Najprezeranejšie produkty v kategórií Zrnková káva

Popis

Lavazza Qualita Oro MOUNTAIN GROWN zrnková káva 1kg.Lavazza Qualita Oro Mountain Grown je výberom 100% arabík zo Strednej a Južnej Ameriky a Etiópie pestovaných v nadmorskej výške nad 2000 m nad morom. To je miesto, kde Lavazza Qualita Oro MOUNTAIN GROWN získava svoj výrazný charakter a jemnú zlatú crema. Stredne pražená podľa tradičných talianskych metód. Bohatá chuť s plným telom. Aróma s tónmi čokolády, sušeného ovocia a kvetín. Káva je vhodná pre všetky spôsoby prípravy. Novinka roku 2019.Balenie: 1kg.Zloženie: 100% Arabica.Výrobca: LUIGI LAVAZZA S.p.A., Taliansko.Dostupné aj menšie balenie:.Lavazza Qualita Oro MG zrnková káva 250g - TU. .Lavazza Qualita Oro MG mletá káva v dóze 250g - TU.O spoločnosti LAVAZZA.Lavazza, založená v Turíne v Taliansku v roku 1895. Bola vlastnená rodinou rovnakého mena štyri generácie. Siedmy najväčší svetový producent kávy je lídrom na maloobchodnom trhu v Taliansku s trhovým podielom nad 47% (zdroj Nielsen), 2 700 zamestnancami a tržbami 1 340 miliónov eur (2013). Spoločnosť má šesť výrobných závodov, štyri v Taliansku a dve v zahraničí a pôsobí prostredníctvom pridružených spoločností a distribútorov vo viac ako 90 krajinách. Lavazza dnes vyváža 46% svojej výroby. Spoločnosť Lavazza ako prvá prišla s koncepciou kombinovania rôznych druhov kávy z rôznych zemepisných oblastí. Tvrdí, že je to charakteristická črta všetkých jej výrobkov. Spoločnosť má tiež 25 rokov skúseností s výrobou a predajom porciovaných kávových systémov.V súčasnej dobe spoločnosť Lavazza prostredníctvom partnerstiev s medzinárodnou sieťou univerzít a centier vedeckého výskumu prevádzkuje štyri platformy v tomto segmente. V roku 1979 spoločnosť založila "Luigi Lavazza Centrum pre výskum kávy", ktoré sa "venuje štúdiu espressa" a vyvinula sa v Lavazza Training Center, sieť viac ako 50 kávových škôl po celom svete, kde každý rok absolvuje školenie 30 000 ľudí.

Reklama

brand name

Prezrite si ďalšie Zrnková káva Lavazza, najprezeranejšie produkty Lavazza alebo najlacnejšie Zrnková káva.

Reklama