Jedno z múdrych čínskych prísloví hovorí, že vzdelanec je pokladom pre svoju krajinu. Ak ste alebo chcete byť tým pokladom, neustále vzdelávanie by sa malo stať nevyhnutnou súčasťou vášho života. A ak ste dokonca ešte aj pedagógom a chcete ozvláštniť vyučovací proces pre svojich žiakov a dať im to najlepšie vzdelanie, k dispozícii máte na výber rôzne učebnice, knihy, metodiky a ďalšie učebné pomôcky. Vzdelanie je totiž to jediné, čo človeku nikdy nikto nevezme. A je tiež súčasťou kultúrnej evolúcie ľudstva.
Vedeli ste, že dieťa so svojim okolím začína komunikovať už u mamičky v brušku.
Cvičenia pre rozvoj školskej pripravenosti.Tretí zo série pracovných zošitov Kuliferdo ide do školy pre deti vo veku od 5 do 7 rokov, ktorý pripravuje na vstup do školy. Obsahuje pracovné listy, ktoré môžu deti kedykoľvek a kdekoľvek riešiť, s pomocou dospelého alebo bez neho.Pracovný zošit je určený ...
Od začiatku 20. storočia prebiehajú v mnohých krajinách debaty o tom, čo a ako učiť v elementárnej matematike.
Súbor cvičení a hier určených k rozvíjaniu tých schopností detí predškolského veku, ktoré im po nástupe do školy pomôžu zvládnuť matematiku. Pomocou pracovných listov sa zábavnou formou precvičuje rozlišovanie tvarov, orientácia v priestore, rozlišovanie polohy a veľkosti predmetov, vnímanie a poznávanie ...
Autor : Mgr. Helena Vlčková, Popis : Pracovný zošit Kuliferdo ide do školy 1 je rozdelený do troch častí, ktoré sú zamerané: o na oblasť hrubej a jemnej motoriky, grafomotoriky, pravo-ľavej a priestorovej orientácie, predmatematických predstáv a myslenia, o na oblasť zrakového a sluchového vnímania, ...
Kniha - autorka Jiřina Bednářová; Vlasta Šmardová, 104 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu.Publikácia Školská zrelosť je určená rodičom a pedagógom, ktorí pomáhajú rozvoju predškolského dieťaťa v týchto oblastiach: vizuomotorika, Grafomotorika reč sluchové vnímanie zrakové vnímanie vnímanie priestoru ...
Špatné držení těla, nadměrné prohnutí v bedrech, kulatá záda, postavení nohou do X - to je jenmalý výčet nedostatků, které u řady dětí pozorujeme. V předškolním a ranném školním obdobívývoje dítěte dochází k jeho velkému rozvoji, který se týká i jeho pohybových schopností. Způsobjak toto učení se "hýbat” ...
Akademické slobody sú stále viac ohrozované dusivou kultúrou konformity vo vysokoškolskom vzdelávaní, ktorá obmedzuje akademických pracovníkov, slobodu akademického myslenia i rozvoj znalostí, teda samotné základy, na ktorých sú vedecké aj univerzitné inštitúcie postavené.
Inklúzia je témou rezonujúcou nielen medzi pedagogickými odborníkmi a profesionálmi v školskej praxi, ale vďaka pomerne intenzívnej.
Autor : Mária Ganajová, Popis : Publikácia sprístupuje teoretické poznatky o formatívnom hodnotení, jeho stratégiách, nástrojoch a možnostiach jeho implementácie do výučby prírodných vied, matematiky a informatiky. Ide o kvalitatívne hodnotenie, ktoré sa chápe ako proces používaný učiteľmi a žiakmi počas ...
Autor : Mgr. Libuša Bednáriková, Popis : V pracovnom zošite KULIFERDO – Slohové cvičenia pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ na rozvíjanie špecifických funkcií nájdete inšpiráciu pre prácu so žiakmi s poruchami učenia (dyslexia, dysortografia, dysgrafia) a s poruchou pozornosti. Pracovný zošit je určený na ...
Autor : Žaneta Kunštárová, Popis : Aktivity v pracovnom zošite sú vhodné najmä pre rozvoj detí s pokračovaním plnenia povinného predprimárneho vzdelávania, ktoré nedosiahli úroveň vhodnú na bezproblémové zaškolenie. Pracovné listy majú uľahčiť prácu pedagógom, ktorí sa programom inšpirujú. Rovnako tým, ...
Kniha - autor Josef Slowík, 168 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Snaha liečiť choroby a napravovať chyby či poruchy je rovnako stará ako choroby a postihnutia. Avšak aj tam, kde liečba nie je možná, možno usilovať o kvalitnú výchovu, vzdelávanie, osobnostný rozvoj a úspešné začlenenie handicapovaného ...
Publikácia ponúka nový pohľad na aktuálne podoby fenoménu školského podvádzania a vyrušovania v kontexte nových foriem vzdelávania detí a dospievajúcich v 21. storočí.
Príručka ponúka funkčnú a autorkinou praxou overené stratégie, ktoré sa radia ku kognitívno-behaviorálnym intervenciám.
Kniha predstavuje možnosti využívania čitateľských stratégií pri predčítaní deťom predškolského veku a nečitateľom na začiatku školskej dochádzky.