Objednal som si reproduktory znacky PHILIPS a cakal na ne vyse tyzdna, potom som si po nich siel cca hodinku pred zatvaracou dobou. Vsetko som vypatil, prisiel domov a pozeram roh basaku odbity a ani nehral ako mal, nesli z neho skoro ziadne basy. Kedze domov som dorazil po 18:00 (byvam v Ba, ale viete ako to je so zapchami), takze talkativ bol uz zavraty. Hned na dalsi den som siel tovar vratit. Bol som nemilo prekvapeny ako arogantne sa ku mne pani reklamantka spravala. Ja cakam na tovar, minam benzin na cestu po repraky, potom domov, hned rano vratit repraky a znova domov a namiesto opravedlnenia som bol este obvinovany, ze to je vsetko moja chyba. Som neveril vlastnym ociam. Ze ved som si ich mohol prezriet na predajni. Som zvedavy, ako by vyzerala ich predajna, keby si kazdy jeden clovek zacal vybalovat kazdy tovar, pozeral z kazdej strany, kontroloval vsetky koncovky. Este som nepocul od nikoho, ze by sa takto internetovy obchod zachoval. Kvoli 2 euram o ktore boli lacnejsi ako moj uz dhsie odskusany e-shop som tak dopadol. Aj preto je podla zakona ehota na vratenie tovaru 7 dni, aby ste si ho mali cas skontrolovat doma. Nechcu mi vratit peniaze, no prostne nekompetentnost personalu, neochota, proste hroza. Nikomu neodporucam. Som hlboko sklamany, nechapem, ako moze takyto internetovy obchod existovat. A chodte sa sudit alebo na obchodnu inspekciu kvoli 30 euram. Kazdy sa na to radsej vykasle, kedze s tym bude mat este viac roboty. ESTE RAZ, NIKOMU ALE NIKOMU NEODPORUCAM.