História pneumatík siaha do roku 1888, kedy John Boyd Dunlop vynašiel patent na pneumatiku plnenú vzduchom. Od tých čias sa začala hromadná výroba pneumatík. S rozmachom vozidiel sa neustále vyvíjajú aj pneumatiky. Na každú pneumatiku sa kladú iné nároky a preto sa snažia výrobcovia testovať a následne vyrobiť čo najkvalitnejšie automobilové, motorkové alebo nákladné pneumatiky. Najčastejšie používaným materiálom na výrobu pneumatík je vulkanizovaná guma. V každom technickom preukaze od vozidla sú uvedené všetky potrebné informácie, ktoré budete potrebovať vedieť pri kúpe pneumatík. V závislosti od ročného obdobia sú na predaj pneumatiky letné, zimné alebo si môžete kúpiť univerzálne celoročné pneumatiky.
Dizajn stredovej drážky zabezpečujúci lepšiu odvodňovaciu schopnosť. Pre lepšiu ovládateľnosť auta na snehu je šírka ich dezénu o šesť percent väčšia ako u ich predchodcu. Päťstupňové rozloženie rozostupov dezénu znižuje hluk a tým zabezpečuje pohodu pri šoférovaní. 3D lamelový dizajn zabezpečujúci ...
Dizajn stredovej drážky zabezpečujúci lepšiu odvodňovaciu schopnosť. Pre lepšiu ovládateľnosť auta na snehu je šírka ich dezénu o šesť percent väčšia ako u ich predchodcu. Päťstupňové rozloženie rozostupov dezénu znižuje hluk a tým zabezpečuje pohodu pri šoférovaní. 3D lamelový dizajn zabezpečujúci ...
Dizajn stredovej drážky zabezpečujúci lepšiu odvodňovaciu schopnosť. Pre lepšiu ovládateľnosť auta na snehu je šírka ich dezénu o šesť percent väčšia ako u ich predchodcu. Päťstupňové rozloženie rozostupov dezénu znižuje hluk a tým zabezpečuje pohodu pri šoférovaní. 3D lamelový dizajn zabezpečujúci ...
Návrh smerového vzoru a bočných drážok od stredového rebra po okraj pneumatiky zlepšuje odvod vody pri jazde na mokrých cestách tým, že cez tieto drážky smeruje vodu od stredu na obidve strany pneumatiky. Vyznačuje sa tiež lepšou trakciou na ľade / snehu tým, že pojme ľad a sneh do drážok a ľahšie ho ...
Pneumatiky Racetec RR K3 majú systémovo navinuté oceľové struny s predpätím od stredu plášte do bokov maximalizujú styčnú plochu v každej zákrute.Nová generácia nízko-termoplastickej zmesi pre rýchle a rovnomerné zahriatie a väčšiu priľnavosť.Nový kompaktný dezén behúňa redukuje odtrhávanie a napomáha.kontrolovanému ...
Dizajn stredovej drážky zabezpečujúci lepšiu odvodňovaciu schopnosť. Pre lepšiu ovládateľnosť auta na snehu je šírka ich dezénu o šesť percent väčšia ako u ich predchodcu. Päťstupňové rozloženie rozostupov dezénu znižuje hluk a tým zabezpečuje pohodu pri šoférovaní. 3D lamelový dizajn zabezpečujúci ...
Palivová úspornost:E Prilnavost za mokr:E Vonkajší hluk valenia:L2