Okay.sk recenzie

OKAY Elektrospotrebiče - eshop a sieť 40 predajní kompletného sortimentu elektra na Slovensku

Kontakty


HODNOTENIE OBCHODU
  86%

Recenzie obchodu

Hodnotenie obchodu podľa parametrov

8.5
Prehľadnosť obchodu
8.6
Dodacia lehota
8.6
Prístup a komunikácia

Všetky recenzie (21531)

100
28.12.2015 08:12
10
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
odporúčam
  • eshop rýchle dodanie tovaru
  • málo tovaru v obchode
100
28.12.2015 08:12
10
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
odporúčam
  • eshop rýchle dodanie tovaru
  • málo tovaru v obchode
90
28.12.2015 08:12
9
Prehľadnosť obchodu
9
Dodacia lehota
9
Prístup a komunikácia
Maximálna spokojnosť.
  • Výhodná cena.
  • Žiadne.
90
28.12.2015 08:12
9
Prehľadnosť obchodu
9
Dodacia lehota
9
Prístup a komunikácia
Maximálna spokojnosť.
  • Výhodná cena.
  • Žiadne.
23
28.12.2015 05:12
5
Prehľadnosť obchodu
1
Dodacia lehota
1
Prístup a komunikácia
Dodacie termíny nemajú nič spoločné s realitou, na zákazníckej linke nemajú ani šajnu o tom, že kde sa zásielka práve nachádza (alebo či vôbec bola podaná)a kedy bude doručená. Som ešte zvedavý, že v akom stave bude tovar dodaný, keď dodaný vôbec niekedy bude.
  • Pomerne prijateľné ceny.
  • Za tovar som zaplatil ešte 18 decembra, do dnes (28 decembra) nebol dodaný a o presnom termíne dodania mi stále nedali info. Pritom mi už zaslali dotazník, že ako som spokojný s nákupom (!!!). Má to byť nejaký žart? Informačné emaily sú nanič, podľa toho by som mal tovar prevziať ešte 22.decembra, tovar bol v skutočnosti o 2 dni neskôr odovzdaný prepravnej spoločnosti (GEIS), ako mi o tom zaslali info. Callcenter tiež katastrofa. V priebehu týchto 10 dní som dostal 9 (!) rôznych termínov dodania, v rozsahu od 21.12.2015 po polovicu januára 2016! Posledné info (dnešné)od GEIS mám také, že zajtra (29.12.2015) mi tovar bude pravdepodobne doručený, ale nevedia to na 100% zaručiť. Pričom neide o polkilový balík, ale o pohovku a kreslo, teda musím čakať doma a nemôžem povedať kuriérovi, aby mi to za mnou doniesol do práce.
23
28.12.2015 05:12
5
Prehľadnosť obchodu
1
Dodacia lehota
1
Prístup a komunikácia
Dodacie termíny nemajú nič spoločné s realitou, na zákazníckej linke nemajú ani šajnu o tom, že kde sa zásielka práve nachádza (alebo či vôbec bola podaná)a kedy bude doručená. Som ešte zvedavý, že v akom stave bude tovar dodaný, keď dodaný vôbec niekedy bude.
  • Pomerne prijateľné ceny.
  • Za tovar som zaplatil ešte 18 decembra, do dnes (28 decembra) nebol dodaný a o presnom termíne dodania mi stále nedali info. Pritom mi už zaslali dotazník, že ako som spokojný s nákupom (!!!). Má to byť nejaký žart? Informačné emaily sú nanič, podľa toho by som mal tovar prevziať ešte 22.decembra, tovar bol v skutočnosti o 2 dni neskôr odovzdaný prepravnej spoločnosti (GEIS), ako mi o tom zaslali info. Callcenter tiež katastrofa. V priebehu týchto 10 dní som dostal 9 (!) rôznych termínov dodania, v rozsahu od 21.12.2015 po polovicu januára 2016! Posledné info (dnešné)od GEIS mám také, že zajtra (29.12.2015) mi tovar bude pravdepodobne doručený, ale nevedia to na 100% zaručiť. Pričom neide o polkilový balík, ale o pohovku a kreslo, teda musím čakať doma a nemôžem povedať kuriérovi, aby mi to za mnou doniesol do práce.
87
28.12.2015 04:12
8
Prehľadnosť obchodu
9
Dodacia lehota
9
Prístup a komunikácia
vcelku odporúčam
  • dostupnosť tovaru,cena a vyzdvihnutie na predajni.
  • sortiment
87
28.12.2015 04:12
8
Prehľadnosť obchodu
9
Dodacia lehota
9
Prístup a komunikácia
vcelku odporúčam
  • dostupnosť tovaru,cena a vyzdvihnutie na predajni.
  • sortiment
90
28.12.2015 04:12
9
Prehľadnosť obchodu
9
Dodacia lehota
9
Prístup a komunikácia
velmi spokojni
  • rychlost objednavky
  • prijatelne ceny
  • doprava zadarmo
  • -
90
28.12.2015 04:12
9
Prehľadnosť obchodu
9
Dodacia lehota
9
Prístup a komunikácia
velmi spokojni
  • rychlost objednavky
  • prijatelne ceny
  • doprava zadarmo
  • -

Reklama