Okay.sk recenzie

OKAY Elektrospotrebiče - eshop a sieť 40 predajní kompletného sortimentu elektra na Slovensku

Kontakty


HODNOTENIE OBCHODU
  86%

Recenzie obchodu

Hodnotenie obchodu podľa parametrov

8.5
Prehľadnosť obchodu
8.6
Dodacia lehota
8.6
Prístup a komunikácia

Všetky recenzie (21531)

93
08.01.2016 10:01
9
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
9
Prístup a komunikácia
ok
  • ok
  • ok
93
08.01.2016 10:01
9
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
9
Prístup a komunikácia
ok
  • ok
  • ok
27
08.01.2016 09:01
5
Prehľadnosť obchodu
1
Dodacia lehota
2
Prístup a komunikácia
Toto je moja prvá objednávka z Okay.sk a zrejme aj posledná. Kamera bola kúpená na splátky, zmluva bola uzatvorená 20.12.2015, dnes je 8.1.2016 a stále nedošlo nič. 31.12. ma okay.sk a aj pricemania.sk vyzval na hodnotenie tovaru po nákupe, ale ešte ani dnes nemám čo hodnotiť. Cetelem mi splátky schválil ako dlhoročnému overenému zákaznikovi okamžite, došiel mi o tom potvrdzujúci mail aj smska. 8.1.2016 som volal na linku okay.sk, v akom stave je moja objednávka, tam mi pani povedala, že vraj som mal chybu v papieroch (nečitateľná kópia výplatnej pásky), výplatná páska je však sama o sebe skoro nečitateľná a jej kópia predsa nemôže byť o nič lepšia... Viete, nakupoval som na splátky cez cetelem už veľa krát- hlavne z internetového obchodu hej.sk a tam sa mi nikdy nestalo, že by skúmali nejakú výplatnú pásku, ak mi splátky schváli cetelem. NIKDY! A tovar som dostal max. do 5 dní, nepochybujem o tom, že ak by som kameru objednal cez hej.sk, mám ju doma už pred Vianocami ako bolo pôvodne sľúbené aj na OKAY.sk... Pani mi tvrdila, že mi vraj poslali upozorňujúci mail, avšak ani v schránke, ani medzi spamom nič od nich nemám a potom mi tvrdila, že vraj od 23.12. tuším do 5.1. mali dovolenky, tak načo potom tvrdia, že tovar dôjde do Vianoc. 21.12. som objednával tovar z Číny a včera som ho dostal, takže predpokladám, že tovar z OKAYu cestuje minimálne z Marsu...ďakujem za Vaše služby viac o ne nemám záujem. Nechápem ani snahu presvedčiť ma, že mi bol odoslaný upozorňujúci mail, pretože schránku kontrolujem každý deň a ak čakám tovar, tak asi nie som padlý na hlavu, že sa nesnažím vyriešiť dôvody, ktoré bránia jeho odoslaniu!!!!
  • - v čase nákupu to bol nákup na splátky, 20 splátok bez navýšenia, cena tovaru bola rovnaká ako napr. na hej.sk
  • - absolútne žiadna komunikácia
  • - po 3 týždňoch od objednávky tovar stále nemám, hoci splátky boli schválené spoločnosťou Cetelem
  • - ak by som nebol volal, že kde je tovar, zrejme by som ho ani nedostal a asi na objednávku aj zabudol... ale veď sme na Slovensku, tak čo môžeme čakať...
27
08.01.2016 09:01
5
Prehľadnosť obchodu
1
Dodacia lehota
2
Prístup a komunikácia
Toto je moja prvá objednávka z Okay.sk a zrejme aj posledná. Kamera bola kúpená na splátky, zmluva bola uzatvorená 20.12.2015, dnes je 8.1.2016 a stále nedošlo nič. 31.12. ma okay.sk a aj pricemania.sk vyzval na hodnotenie tovaru po nákupe, ale ešte ani dnes nemám čo hodnotiť. Cetelem mi splátky schválil ako dlhoročnému overenému zákaznikovi okamžite, došiel mi o tom potvrdzujúci mail aj smska. 8.1.2016 som volal na linku okay.sk, v akom stave je moja objednávka, tam mi pani povedala, že vraj som mal chybu v papieroch (nečitateľná kópia výplatnej pásky), výplatná páska je však sama o sebe skoro nečitateľná a jej kópia predsa nemôže byť o nič lepšia... Viete, nakupoval som na splátky cez cetelem už veľa krát- hlavne z internetového obchodu hej.sk a tam sa mi nikdy nestalo, že by skúmali nejakú výplatnú pásku, ak mi splátky schváli cetelem. NIKDY! A tovar som dostal max. do 5 dní, nepochybujem o tom, že ak by som kameru objednal cez hej.sk, mám ju doma už pred Vianocami ako bolo pôvodne sľúbené aj na OKAY.sk... Pani mi tvrdila, že mi vraj poslali upozorňujúci mail, avšak ani v schránke, ani medzi spamom nič od nich nemám a potom mi tvrdila, že vraj od 23.12. tuším do 5.1. mali dovolenky, tak načo potom tvrdia, že tovar dôjde do Vianoc. 21.12. som objednával tovar z Číny a včera som ho dostal, takže predpokladám, že tovar z OKAYu cestuje minimálne z Marsu...ďakujem za Vaše služby viac o ne nemám záujem. Nechápem ani snahu presvedčiť ma, že mi bol odoslaný upozorňujúci mail, pretože schránku kontrolujem každý deň a ak čakám tovar, tak asi nie som padlý na hlavu, že sa nesnažím vyriešiť dôvody, ktoré bránia jeho odoslaniu!!!!
  • - v čase nákupu to bol nákup na splátky, 20 splátok bez navýšenia, cena tovaru bola rovnaká ako napr. na hej.sk
  • - absolútne žiadna komunikácia
  • - po 3 týždňoch od objednávky tovar stále nemám, hoci splátky boli schválené spoločnosťou Cetelem
  • - ak by som nebol volal, že kde je tovar, zrejme by som ho ani nedostal a asi na objednávku aj zabudol... ale veď sme na Slovensku, tak čo môžeme čakať...
67
08.01.2016 07:01
6
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
4
Prístup a komunikácia
ok, ale doporučujem overiť popis tovaru aj inde
  • rýchlosť dodania-na 2. den po objednávke
  • bohužiaľ dorazil sporák, ktorý bol o dosť iný než jej popis na stránkach obchodu - nemal LCD displej a trúba nebola teplovzdušná...po upozornení e-shop popis upravil, ale toto by sa skutočne nemalo stávať (ospravedlnenia sa nám nedostalo-na zákazníckej linke nám bolo povedané, že možeme sporák vrátit -dobrá rada, keď ho zákazník potrebuje počas Vianoc, a hlavne tie komplikácie s vracaním 50kilového sporáka..)
67
08.01.2016 07:01
6
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
4
Prístup a komunikácia
ok, ale doporučujem overiť popis tovaru aj inde
  • rýchlosť dodania-na 2. den po objednávke
  • bohužiaľ dorazil sporák, ktorý bol o dosť iný než jej popis na stránkach obchodu - nemal LCD displej a trúba nebola teplovzdušná...po upozornení e-shop popis upravil, ale toto by sa skutočne nemalo stávať (ospravedlnenia sa nám nedostalo-na zákazníckej linke nám bolo povedané, že možeme sporák vrátit -dobrá rada, keď ho zákazník potrebuje počas Vianoc, a hlavne tie komplikácie s vracaním 50kilového sporáka..)
87
08.01.2016 07:01
8
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
8
Prístup a komunikácia
Veľmi dobre
  • Výber tovaru a cena.
  • neviem o nich
87
08.01.2016 07:01
8
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
8
Prístup a komunikácia
Veľmi dobre
  • Výber tovaru a cena.
  • neviem o nich
37
08.01.2016 05:01
7
Prehľadnosť obchodu
1
Dodacia lehota
3
Prístup a komunikácia
Zlá kurierska služba Nedodržanie lehoty stanovenej na dodanie tovaru Neochota call centra a mailu Večne trvajúce technické problémy s dodanim tovaru Ale s kamennou predajňou som spokojná P.S. kedy mi už prinesiete posteľ? Nemám na čom spať!:-D
  • Prijateľná cena
  • kvalifikovaný zamestnanci ale to sa len kamennej predajne týka
  • kvalita tovaru
  • Kurierska služba
  • Nedodržanie lehoty stanovenej na dodanie tovaru
  • Neochota call centra a mailu
  • Večne trvajúce technické problémy s dodanim tovaru
37
08.01.2016 05:01
7
Prehľadnosť obchodu
1
Dodacia lehota
3
Prístup a komunikácia
Zlá kurierska služba Nedodržanie lehoty stanovenej na dodanie tovaru Neochota call centra a mailu Večne trvajúce technické problémy s dodanim tovaru Ale s kamennou predajňou som spokojná P.S. kedy mi už prinesiete posteľ? Nemám na čom spať!:-D
  • Prijateľná cena
  • kvalifikovaný zamestnanci ale to sa len kamennej predajne týka
  • kvalita tovaru
  • Kurierska služba
  • Nedodržanie lehoty stanovenej na dodanie tovaru
  • Neochota call centra a mailu
  • Večne trvajúce technické problémy s dodanim tovaru

Reklama