Toto je moja prvá objednávka z Okay.sk a zrejme aj posledná. Kamera bola kúpená na splátky, zmluva bola uzatvorená 20.12.2015, dnes je 8.1.2016 a stále nedošlo nič. 31.12. ma okay.sk a aj pricemania.sk vyzval na hodnotenie tovaru po nákupe, ale ešte ani dnes nemám čo hodnotiť. Cetelem mi splátky schválil ako dlhoročnému overenému zákaznikovi okamžite, došiel mi o tom potvrdzujúci mail aj smska. 8.1.2016 som volal na linku okay.sk, v akom stave je moja objednávka, tam mi pani povedala, že vraj som mal chybu v papieroch (nečitateľná kópia výplatnej pásky), výplatná páska je však sama o sebe skoro nečitateľná a jej kópia predsa nemôže byť o nič lepšia... Viete, nakupoval som na splátky cez cetelem už veľa krát- hlavne z internetového obchodu hej.sk a tam sa mi nikdy nestalo, že by skúmali nejakú výplatnú pásku, ak mi splátky schváli cetelem. NIKDY! A tovar som dostal max. do 5 dní, nepochybujem o tom, že ak by som kameru objednal cez hej.sk, mám ju doma už pred Vianocami ako bolo pôvodne sľúbené aj na OKAY.sk... Pani mi tvrdila, že mi vraj poslali upozorňujúci mail, avšak ani v schránke, ani medzi spamom nič od nich nemám a potom mi tvrdila, že vraj od 23.12. tuším do 5.1. mali dovolenky, tak načo potom tvrdia, že tovar dôjde do Vianoc. 21.12. som objednával tovar z Číny a včera som ho dostal, takže predpokladám, že tovar z OKAYu cestuje minimálne z Marsu...ďakujem za Vaše služby viac o ne nemám záujem.
Nechápem ani snahu presvedčiť ma, že mi bol odoslaný upozorňujúci mail, pretože schránku kontrolujem každý deň a ak čakám tovar, tak asi nie som padlý na hlavu, že sa nesnažím vyriešiť dôvody, ktoré bránia jeho odoslaniu!!!!