Okay.sk recenzie

OKAY Elektrospotrebiče - eshop a sieť 40 predajní kompletného sortimentu elektra na Slovensku

Kontakty


HODNOTENIE OBCHODU
  86%

Recenzie obchodu

Hodnotenie obchodu podľa parametrov

8.5
Prehľadnosť obchodu
8.6
Dodacia lehota
8.6
Prístup a komunikácia

Všetky recenzie (21531)

97
13.04.2014 09:04
9
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
doporučujem
  • rýchlosť
  • prehľadnosť
  • ochota personálu
  • žiadne
93
13.04.2014 08:04
9
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
9
Prístup a komunikácia
v pohode
  • ceny
  • kamene predajne
  • neviem
93
13.04.2014 08:04
9
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
9
Prístup a komunikácia
v pohode
  • ceny
  • kamene predajne
  • neviem
100
13.04.2014 08:04
10
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
vynikajúci, odporúčam :-)
  • rýchlosť,kvalita, prehľadnosť, dobrá cena
  • žiadne
100
13.04.2014 08:04
10
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
vynikajúci, odporúčam :-)
  • rýchlosť,kvalita, prehľadnosť, dobrá cena
  • žiadne
97
13.04.2014 05:04
9
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
doporučujem
  • ponuka, výber, cena, rýchlosť
  • neviem o žiadných
97
13.04.2014 05:04
9
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
doporučujem
  • ponuka, výber, cena, rýchlosť
  • neviem o žiadných
83
13.04.2014 05:04
10
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
5
Prístup a komunikácia
parada; ochota; velky sortiment; nakup a obrovsky vyber cez internet; Len ta spusta SMS-iek a mailov ma otravuje. Hned to idem porusit.
  • Ze to vsetko naklika v pocitaci za mna partner aj ja si to len vyzdvihnem v obchode az to tam dorazi.
  • Vybavenie reklamacie. Kupovala som cez internet - s vydzvinutim v obchode. Neskor som fyzicky v obchode reklamovala. Mailom aj cez SMS mi prislo niekolko vyrozumeni, ze mozem prist fyzicky do obchodu uzavriet reklamaciu. Prisla som. Podpisala som, ze mi na ucet vratia peniaze, pretoze tovar mi nevratili. Potom musim ist fyzicky domov, tovar si znovu cez internet objednat, potom zase ist fyzicky na predajnu pre tovar. Preco musim fyzicky do predajne trikrat a nie len dva? Cestovne ma vyjde viac ako zakupeny tovar.
83
13.04.2014 05:04
10
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
5
Prístup a komunikácia
parada; ochota; velky sortiment; nakup a obrovsky vyber cez internet; Len ta spusta SMS-iek a mailov ma otravuje. Hned to idem porusit.
  • Ze to vsetko naklika v pocitaci za mna partner aj ja si to len vyzdvihnem v obchode az to tam dorazi.
  • Vybavenie reklamacie. Kupovala som cez internet - s vydzvinutim v obchode. Neskor som fyzicky v obchode reklamovala. Mailom aj cez SMS mi prislo niekolko vyrozumeni, ze mozem prist fyzicky do obchodu uzavriet reklamaciu. Prisla som. Podpisala som, ze mi na ucet vratia peniaze, pretoze tovar mi nevratili. Potom musim ist fyzicky domov, tovar si znovu cez internet objednat, potom zase ist fyzicky na predajnu pre tovar. Preco musim fyzicky do predajne trikrat a nie len dva? Cestovne ma vyjde viac ako zakupeny tovar.
97
13.04.2014 02:04
9
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
.
  • .
  • .

Reklama