Okay.sk recenzie

OKAY Elektrospotrebiče - eshop a sieť 40 predajní kompletného sortimentu elektra na Slovensku

Kontakty


HODNOTENIE OBCHODU
  86%

Recenzie obchodu

Hodnotenie obchodu podľa parametrov

8.5
Prehľadnosť obchodu
8.6
Dodacia lehota
8.6
Prístup a komunikácia

Všetky recenzie (21531)

100
30.01.2015 12:01
10
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
Dobre
  • Pomer cena-kvalita
  • Musim ist pre tovar 20 km
80
30.01.2015 12:01
8
Prehľadnosť obchodu
8
Dodacia lehota
8
Prístup a komunikácia
Poriadne preverit parametre tovaru s inymi ibchodmi
  • Nakup z pohodlia domu
  • Tovar mal v popise ine parametre nez v skutocnosti
80
30.01.2015 12:01
8
Prehľadnosť obchodu
8
Dodacia lehota
8
Prístup a komunikácia
Poriadne preverit parametre tovaru s inymi ibchodmi
  • Nakup z pohodlia domu
  • Tovar mal v popise ine parametre nez v skutocnosti
100
30.01.2015 12:01
10
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
odporucam
  • Rychlost a spolahlivost
  • Nezistil som
100
30.01.2015 12:01
10
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
odporucam
  • Rychlost a spolahlivost
  • Nezistil som
93
30.01.2015 12:01
8
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
100% spokojnost
  • Super cena
  • Neviem o ziadnych
93
30.01.2015 12:01
8
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
100% spokojnost
  • Super cena
  • Neviem o ziadnych
53
29.01.2015 09:01
6
Prehľadnosť obchodu
7
Dodacia lehota
3
Prístup a komunikácia
Musíte objednávku na ten istý tovar opakovane odoslať toľkokrát, koľko pokusov o jeho prevzatie absolvujete. Po odoslaní objednávky nespravíte žiadnu zmenu napr. miesta dodania. Pri prevzatí tovaru v predajni nie je možné uviesť informáciu, prečo tovar neprevezmete napr. z dôvodu vady a chceli by ste jeho výmenu. Musíte tovar neprevziať, zadať novú objednávku a dúfať, že Vám nepríde ten istý tovar, ktorý ste neprevzali kvôli vade, lebo oni to nemajú na predajni kde poznačiť do systému, že tento konkrétny tovar, ktorý ste neprevzali, ste neprevzali preto, že bol vadný.
  • nízke ceny
  • Nemožnosť zadať zmeny napr. adresy doručenia.
  • Nemožnosť riešiť problémy na výdajnom mieste v predajni.
53
29.01.2015 09:01
6
Prehľadnosť obchodu
7
Dodacia lehota
3
Prístup a komunikácia
Musíte objednávku na ten istý tovar opakovane odoslať toľkokrát, koľko pokusov o jeho prevzatie absolvujete. Po odoslaní objednávky nespravíte žiadnu zmenu napr. miesta dodania. Pri prevzatí tovaru v predajni nie je možné uviesť informáciu, prečo tovar neprevezmete napr. z dôvodu vady a chceli by ste jeho výmenu. Musíte tovar neprevziať, zadať novú objednávku a dúfať, že Vám nepríde ten istý tovar, ktorý ste neprevzali kvôli vade, lebo oni to nemajú na predajni kde poznačiť do systému, že tento konkrétny tovar, ktorý ste neprevzali, ste neprevzali preto, že bol vadný.
  • nízke ceny
  • Nemožnosť zadať zmeny napr. adresy doručenia.
  • Nemožnosť riešiť problémy na výdajnom mieste v predajni.
57
29.01.2015 01:01
6
Prehľadnosť obchodu
5
Dodacia lehota
6
Prístup a komunikácia
.
  • .
  • Poplatok 0,99 e za to ze, si clovek tovar objedna cez internet a este k tomu aj osobne vyzvdvihne na predajni je pre mna nepochopitelny. Uplne zdieranie zakaznika.

Reklama