Okay.sk recenzie

OKAY Elektrospotrebiče - eshop a sieť 40 predajní kompletného sortimentu elektra na Slovensku

Kontakty


HODNOTENIE OBCHODU
  86%

Recenzie obchodu

Hodnotenie obchodu podľa parametrov

8.5
Prehľadnosť obchodu
8.6
Dodacia lehota
8.6
Prístup a komunikácia

Všetky recenzie (21531)

100
21.02.2015 05:02
10
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
odporúčam
  • ok
  • nič
13
21.02.2015 04:02
1
Prehľadnosť obchodu
2
Dodacia lehota
1
Prístup a komunikácia
ZAUJÍMALO BY MA, A URČITE NIELEN MŇA: 1.) Akým spôsobom vedia pracovníci firmy OKAY.Sk zdokumentovať cestu zásielky z centrálneho skladu v Čechách pre internetové zásielky, aké elektronické dokumentačné prostriedky k tomu využívajú ? 2.) Akým spôsobom je zákazník pri prevzatí zásielky oboznámený o pravosti objednaného tovaru a rôznych variant ách prevedenia výrobku ? 3.) Prečo je v elektronických reklamných médiách pre firmu OKAY vedená iná verzia prevedenia tovaru, ako sa v skutočnosti predáva ? 4.) Prečo je elektronická pokladňa pri snímaní čiarového kódu na monitore pokladne vyznačuje inú verziu prevedenia tovaru, ako si zákazník objednal ? 5.) Je zákazník oboznámený s tým, kde nájde IMEI/sn ? 6.) Prečo nie je v predajniach firmy OKAY zavedený elektronický reklamačný formulár ? 7.) Prečo nemá firma OKAY zavedené elektronické reklamačné oddelenia, tak ako to býva zvykom v tzv. „ zavedených“ elektronických predajniach ? 8.) Prečo musí zákazník s každým problémom pri reklamácii ísť priamo do predajne, keď by mnohé sťažnosti mohli byť odstránené Odborným poradcom pre elektronické zásielky ? 9.) Prečo firma OKAY nevie ani po 9 dňoch odpovedať na e-mailové sťažnosti zákazníkov, ktoré preukázateľne vznikli z viny predávajúcej firmy ? 10.) Akým spôsobom firma odškodňuje firma zákazníkov, ktorým boli predané produkty v inej verzii a kvalite než ako boli reklamované ? 11.) Akým spôsobom firma odškodňuje firma zákazníkov ktorým preukázateľne vznikli náklady pri reklamácii, ktoré zavinila firma OKAY ?
  • S nákupom v KAMENNÝVH obchodoch som spokojný.
  • Je tam kolektív mladých pracovníkov,ktorí sa snažia MAXIMÁLNE vyjsť zákazníkom v ústrety.
  • Internetový obchod hodnotím ako najhorší v Slovenskej republike-priam katastrofa.
  • Namiesto objednaného smart telefónu THL w200S(ktorý sa na int. trhoch predáva drahšie,
  • mi dodali v prevedení THLw200C. Nesedelo IMEI/SN na krabici s údajmi na faktúre.
  • Na môj reklamačný e-mail s doloženými fotodokum. do dnešného dňa vôbec nereagovali,
  • pritom sa jednalo o zavinenie internetového obchodu.
  • Po mojej osobnej intervencii v kamenej predajni a vyžiadaní si tel.spojenia s centrom,
  • priznali vinu,ale obvinili personál kamenej predajne. Hrôza !!!
13
21.02.2015 04:02
1
Prehľadnosť obchodu
2
Dodacia lehota
1
Prístup a komunikácia
ZAUJÍMALO BY MA, A URČITE NIELEN MŇA: 1.) Akým spôsobom vedia pracovníci firmy OKAY.Sk zdokumentovať cestu zásielky z centrálneho skladu v Čechách pre internetové zásielky, aké elektronické dokumentačné prostriedky k tomu využívajú ? 2.) Akým spôsobom je zákazník pri prevzatí zásielky oboznámený o pravosti objednaného tovaru a rôznych variant ách prevedenia výrobku ? 3.) Prečo je v elektronických reklamných médiách pre firmu OKAY vedená iná verzia prevedenia tovaru, ako sa v skutočnosti predáva ? 4.) Prečo je elektronická pokladňa pri snímaní čiarového kódu na monitore pokladne vyznačuje inú verziu prevedenia tovaru, ako si zákazník objednal ? 5.) Je zákazník oboznámený s tým, kde nájde IMEI/sn ? 6.) Prečo nie je v predajniach firmy OKAY zavedený elektronický reklamačný formulár ? 7.) Prečo nemá firma OKAY zavedené elektronické reklamačné oddelenia, tak ako to býva zvykom v tzv. „ zavedených“ elektronických predajniach ? 8.) Prečo musí zákazník s každým problémom pri reklamácii ísť priamo do predajne, keď by mnohé sťažnosti mohli byť odstránené Odborným poradcom pre elektronické zásielky ? 9.) Prečo firma OKAY nevie ani po 9 dňoch odpovedať na e-mailové sťažnosti zákazníkov, ktoré preukázateľne vznikli z viny predávajúcej firmy ? 10.) Akým spôsobom firma odškodňuje firma zákazníkov, ktorým boli predané produkty v inej verzii a kvalite než ako boli reklamované ? 11.) Akým spôsobom firma odškodňuje firma zákazníkov ktorým preukázateľne vznikli náklady pri reklamácii, ktoré zavinila firma OKAY ?
  • S nákupom v KAMENNÝVH obchodoch som spokojný.
  • Je tam kolektív mladých pracovníkov,ktorí sa snažia MAXIMÁLNE vyjsť zákazníkom v ústrety.
  • Internetový obchod hodnotím ako najhorší v Slovenskej republike-priam katastrofa.
  • Namiesto objednaného smart telefónu THL w200S(ktorý sa na int. trhoch predáva drahšie,
  • mi dodali v prevedení THLw200C. Nesedelo IMEI/SN na krabici s údajmi na faktúre.
  • Na môj reklamačný e-mail s doloženými fotodokum. do dnešného dňa vôbec nereagovali,
  • pritom sa jednalo o zavinenie internetového obchodu.
  • Po mojej osobnej intervencii v kamenej predajni a vyžiadaní si tel.spojenia s centrom,
  • priznali vinu,ale obvinili personál kamenej predajne. Hrôza !!!
90
21.02.2015 04:02
9
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
8
Prístup a komunikácia
odporučam
  • zistím si o tovare všetko čo potrebujem a môžem si ho vyzdvihnúť osobne
  • asi slabšia komunikacia medzi internetovím a kamennym obchodom
90
21.02.2015 04:02
9
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
8
Prístup a komunikácia
odporučam
  • zistím si o tovare všetko čo potrebujem a môžem si ho vyzdvihnúť osobne
  • asi slabšia komunikacia medzi internetovím a kamennym obchodom
90
21.02.2015 02:02
8
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
9
Prístup a komunikácia
fajn
  • rýchle dodanie
  • menšia prehladnosť web stranky
90
21.02.2015 02:02
8
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
9
Prístup a komunikácia
fajn
  • rýchle dodanie
  • menšia prehladnosť web stranky
100
21.02.2015 02:02
10
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
prehľadný,široká paleta produktov,skoré dodanie tovaru
  • nákup z pohodlia domova
  • žiadne
100
21.02.2015 02:02
10
Prehľadnosť obchodu
10
Dodacia lehota
10
Prístup a komunikácia
prehľadný,široká paleta produktov,skoré dodanie tovaru
  • nákup z pohodlia domova
  • žiadne
7
21.02.2015 01:02
1
Prehľadnosť obchodu
1
Prístup a komunikácia
katastrofa
  • žiadne
  • strata tovaru

Reklama