ZAUJÍMALO BY MA, A URČITE NIELEN MŇA:
1.) Akým spôsobom vedia pracovníci firmy OKAY.Sk zdokumentovať cestu zásielky z centrálneho skladu v Čechách pre internetové zásielky, aké elektronické dokumentačné prostriedky k tomu využívajú ?
2.) Akým spôsobom je zákazník pri prevzatí zásielky oboznámený o pravosti objednaného tovaru a rôznych variant ách prevedenia výrobku ?
3.) Prečo je v elektronických reklamných médiách pre firmu OKAY vedená iná verzia prevedenia tovaru, ako sa v skutočnosti predáva ?
4.) Prečo je elektronická pokladňa pri snímaní čiarového kódu na monitore pokladne vyznačuje inú verziu prevedenia tovaru, ako si zákazník objednal ?
5.) Je zákazník oboznámený s tým, kde nájde IMEI/sn ?
6.) Prečo nie je v predajniach firmy OKAY zavedený elektronický reklamačný formulár ?
7.) Prečo nemá firma OKAY zavedené elektronické reklamačné oddelenia, tak ako to býva zvykom v tzv. „ zavedených“ elektronických predajniach ?
8.) Prečo musí zákazník s každým problémom pri reklamácii ísť priamo do predajne, keď by mnohé sťažnosti mohli byť odstránené Odborným poradcom pre elektronické zásielky ?
9.) Prečo firma OKAY nevie ani po 9 dňoch odpovedať na e-mailové sťažnosti zákazníkov, ktoré preukázateľne vznikli z viny predávajúcej firmy ?
10.) Akým spôsobom firma odškodňuje firma zákazníkov, ktorým boli predané produkty v inej verzii a kvalite než ako boli reklamované ?
11.) Akým spôsobom firma odškodňuje firma zákazníkov ktorým preukázateľne vznikli náklady pri reklamácii, ktoré zavinila firma OKAY ?