Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Titul obsahuje otázky, odpovede a riešenia prípadov z praxe k aktuálne novelizovaným zákonom. Zákon o DPH stanovuje povinnosť platiteľovi dane oznámiť Finančnému riaditeľstvu SR čísla všetkých vlastných bankových účtov, ktoré bude využívať na podnikanie. Táto povinnosť sa vzťahuje tak k bankovým účtom, ...
Predkladaný zborník sa venuje problematike ekonomickej demokracie. Diskusie o ekonomickej demokracii ako alternatíve k existujúcemu kapitalizmu sa u nás začali rozvíjať po vydaní prekladu knihy jej najvýznamnejšieho teoretika, amerického autora D. Schweickarta. S cieľom vypracovať program ekonomicky ...
Kniha - autor Ladislav Kareš, 264 strán, slovenský, brožovaný bez lesklého krytu Autori v publikáciám ponukajte pohled na teoretické základné vypracovaním audítorskej dokumentacia a následne sa venuj zostaveniu konkrétnej audítorskej dokumentacia a požiadavkám na ho zostavenie v reálnej praxi, kde Ako ...
Podnikateľská etika nadobúda v dnešnom svete oveľa väčší význam, ako tomu bolo v minulosti. Pochopenie jej podstaty či významu dlhodobého rozvoja však stále nie je jednoduché. Problémy často vytvára používanie základných termínov a pojmov, bez pochopenia ktorých nemožno uskutočňovať ucelený a kvalifikovaný ...
Podnětem k napsání této knihy byly mimořádně úspěšné semináře Iva Tomana zaměřené na vedení lidí a zákaznický servis. Dozvíte se základní a nejdůležitější prvky přímého marketingu. Dále, jak dostat lidí na Ruské kolo - to znamená, jak si je udržet jako své zákazníky. Následuje část, která Vám vyvrátí ...
Tato kniha vznikla přepisem seminářů pro prodejce. Dozvíte se, že námitkám se dá předcházet, pokud dokážete odhadnout chovaní zákazníka. Jakmile poznáte, jaké jsou příčiny námitek a jak je zvládat, pak pomocí ověřených postupů dokážete jednoduše "cvičit" s druhými při prodeji.
Knihu Jak budovat multilevelmarketing (Ivo Toman) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Kniha - autor Jiří GK Ševčík, 104 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Financovanie výskumných, kontrolných a prevádzkových laboratórií a to ako kapitálových spoločností, tak výskumných organizácií financovaných prevažne z verejných prostriedkov, nie je ľahké. Cieľom kurzu je ponúknuť vedúcim výskumných ...
Knihu Mezinárodní marketingový management (Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander, Ralph Berndt) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Jsou starší lidé jako cílová skupina pro marketing vaší firmy zajímaví? Nevíte si rady s tím, jak chytře a účinně řídit marketingové aktivity, abyste získali nějakou část z tohoto neustále se zvětšujícího podílu na trhu spotřebitelů? Životy lidí a s nimi také jejich spotřebitelské období se neustále ...
Ucelený výklad teorie a praxe mezinárodních financí s důrazem na význam a fungování devizového trhu. Kniha předních českých odborníků na problematiku mezinárodních financí podává ucelený výklad teorie a praxe mezinárodních financí s důrazem na význam a fungování devizového trhu. Je založena na propojení ...
Kniha - autor Peter Árendáš; Božena Chovancová; Vladimír Gvozdják, 216 strán, slovenský, brožovaný bez lesklého krytu Problematika kapitalizačných pilierov v rámci systémovej dôchodkového zabezpečením je v súčasnosť, najme Vzhľadom k nepriaznivému demografickému vývoj, veľmi aktuálna v mnohých krajinách ...
Autor v knihe reaguje na aktuálne problémy eurozóny, ktoré sa týkajú peňaženiek, prosperity a slobôd ľudí v tomto priestore. Pozornosť v nej venuje najmä systémovým príčinám problémov eurozóny, dlhovej krízy a ekonomickej integrácie, možným alternatívam budúceho vývoja a dlhodobým riešeniam. Zámerom ...
Kniha je určená širokému okruhu odborných čitateľov. Uľahčí štúdium zložitej problematiky účastníkom postgraduálneho štúdia a rekvalifikačných kurzov, doktorandom a študentom iných foriem vyššieho vzdelávania. Kniha vytvára mostík medzi teóriou a praxou a je využiteľná pre vlastníkov podnikov, akcionárov, ...
Stručný sprievodca podcastingom vám poskytne všetky základné informácie o tom, ako efektívne využiť podcasting, jeden z nástrojov internetového marketingu, na zviditeľnenie svojej firmy, osoby, produktu či myšlienky a pomôcť im získať nielen vizuálnu identitu, ale aj hlas. Dozviete sa, ako: o napísať ...
Mentorink je metoda, která funguje na principu rozvíjení méně zkušených jedinců, např. nových kolegů, osobami zkušenými (mentory). Autoři pojímají mentorink jako cestu k dialogu generací, jako návrat k respektování autorit, znalostí a zkušeností při zachování respektu vůči hledání nových, neobjevených ...
poisťovne. Mení sa najmä výška minimálnych a maximálnych vymeriavacích základov a tým aj výška minimálnych a maximálnych poistných odvodov. Nový minimálny vymeriavací základ za obdobie od 1. januára 2021 do 31. decembra 2021 je určený pre povinne poistenú samostatne zárobkovo činnú osobu a dobrovoľne ...
Knihu Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (Jakub Slavík) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.