Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Od posledn�ho (�smeho) vydania u�ebnice v janu�ri 2013 sa udialo viacero v�znamn�ch legislat�vnych zmien. Maj� intenz�vny dopad na problematiku prezentovan� v u�ebnici. Osobitn� zmienku si zasluhuj� novely Z�kona 431/2002 Z. z. o ��tovn�ctve a na� nadv�zuj�cich ...
CAPITALIZE ON YOUR BRIGHT IDEAS WITH LEGAL DESIGN THINKING Organizations today innovate to survive in a competitive, complex, and interconnected business world. They co-create with others outside their own organization to succeed. But capturing the value of these bright ideas separately is often very ...
Thomas Piketty s Capital in the Twenty-First Century is the most widely discussed work of economics in recent history, selling millions of copies in dozens of l….
In a perfect world, great changemaking ventures would grow purely based on their own merit. In the real world, we have to be creative and strategic about how we brand our initiatives and get the support we need to help them grow into effective, sustainable organisations. Creating a strong brand is crucial ...
Kniha - autor Jan Pauly, 424 strán, český, pevný bez lesklého krytu Monografia Teoretické a legislatívne základy cenných papierov predstavuje ojedinelú syntézu práva cenných papierov. Autor tu svoje 25-ročné praktické skúsenosti s právnou úpravou cenných papierov zovšeobecnil do teoretického diela, ktoré ...
How do some salespeople consistently outsell their competition? Why do closing techniques work in small sales but fail in larger ones? How can salespeople dramatically increase their sales volume from major accounts? If you''re in sales--or if you manage a sales force--you need the SPIN strategy. Developed ...
Voted AdAge''s Most-Recommended Marketing Book of the Summer 2013. This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect ...
Bohatí vs. chudobní. Nebezpečenstvo súčasnej doby!Rozsiahle dielo francúzskeho profesora ekonómie kritizuje prehlbujúcu sa majetkovú nerovnosť vo svete a vidí v nej jedno z najväčších nebezpečenstiev súčasného systému. Autor, ktorý sa venoval zhromažďovaniu údajov a ich vyhodnocovaniu pätnásť rokov, ...
Dvojjazy�n� manu�l Z�klady met�dy projektov�ho riadenia PRINCE2� je prvou ofici�lnou anglicko-slovenskou u�ebnicou projektov�ho mana�mentu metodiky PRINCE2 na slovenskom kni�nom trhu. Popisuje celosvetovo uzn�van� metodiku projektov�ho riadenia. ktor� sa pou��va nielen ...
Nemáte nikdy dostatek času připravit se na zvládnutí klíčových manažerských úkolů? Drtí vás náročné deadliny a přemíra práce? Potřebovali byste vzdorovat času, ale nevíte, jak? Tento praktický manuál pokrývá všechny hlavní situace, kterým musíte čelit při své práci. Potřebujete-li vybrat vhodného pracovníka, ...