Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Kniha vyčerpávajícím způsobem pojednává o cestovním ruchu ve všech jeho souvislostech, od historických kořenů po současnost s nástinem pohledu do budoucnosti; čtenáři se v ní dozvědí mnohé o tom, co to cestovní ruch vlastně je, z čeho se skládá, jaké jsou jeho dopady, jakými nástroji měříme jeho jednotlivé ...
Tim Harford''s incredibly successful radio programme, podcast and book is now back for an extra fifty things. From the QWERTY keyboard and the humble brick to the bicycle, the beehive and the spreadsheet, this ingenious format once again allows Tim to explore surprising and eye-opening connections between ...
Video je nejsilnějším nástrojem pro vyprávění příběhů a komunikaci. A je mnohem jednodušší natáčet video s digitální zrcadlovkou, kterou máte doma, než pořizovat nová drahá zařízení za desetitisíce. Ať už natáčíte zážitky z dovolené, rodinná videa nebo pro komerční využití například v reklamě, v této ...
Oblasť zamestnanosti je jedna z najrozsiahlejších a najnáročnejších oblastí štúdia z dôvodu, že je potrebné rozumieť nielen sociálnym súvislostiam, ale aj ďalším ako napr. ekonomickým – akými sú fungovanie trhu práce, vplyv hospodárskej politiky na politiku zamestnanosti ako súčasti sociálnej politiky ...
Kniha sa u nás prvýkrát zaoberá históriou marketingových komunikácií v Československu v prvej polovici minulého storočia, kedy dominant.
Ken Segall je zkušený marketér, který mimo jiných značek podporoval i Apple. Pracoval se Stevem Jobsem jako kreativní ředitel agentury vytvářející pro Apple reklamní kampaně. Byl u zrodu legendární kampaně Think Different a je zodpovědný za ono malé "i", které je součástí názvu nejpopulárnějších produktů ...
Kniha - autor Jiří Plamínek, 128 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Sprievodca moderného náčelníka je predovšetkým o orientáciu - jej cieľom je priviesť tých, ktorí pôsobia v manažérskych pozíciách k pochopeniu podstaty manažmentu a formuláciu priorít. Vieme, že len malá časť príčin spôsobuje ...
Uznávaný kouč a motivátor Brian Tracy prichádza s jedinečnou metódou plánovania času, ktorá vám umožní zvládnuť viac vecí omnoho rýchlejšie a jednoduchšie. Na základe najnovších výskumov a svojich dlhoročných skúseností rozdeľuje čas do desiatich kategórií podľa rôznych oblastí života a opisuje techniky, ...
Sadzobník UNIKA pre rok 2021-2022 obsahuje odporúčané minimálne a maximálne ceny projektových prác a inžinierskych činností určené algoritmicky v závislosti od náročnosti kategórie a pásma, do ktorého je stavba zaradená, v závislosti od aktuálneho rozpočtového nákladu stavby. Pri úprave cien v sadzobníku ...
Príručka pre účtovanie podnikateľov v sústave podvojného účtovníctva aktualizovaná pre rok 2017. Každoročne vydavateľstvo EPOS spracováva súbornú príručku Podvojné účtovníctvo podnikateľov, ktorá sa člení na 4 časti. V prvej časti sú zaradené úplné znenia opatrenia upravujúceho podrobnosti o postupoch ...
Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavyo vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojomkonkurencieschopnosti podniku. Štruktúra a obsah učebnice kladú dôraz na pochopenie zmyslu a princípu marketingu v kontex-te vývoja ...
Kniha specialisty na problematiku hodnoty pro zákazníka ukazuje, že k získání a udržení zákazníků je třeba nejen uspokojovat jejich očekávání, ale v mnohém je předčit. Dokazuje, že tajemství úspěchu při poskytování služeb spočívá právě v mistrovském zvládnutí oné koncovky. Inspirativní příručka, která ...
Vizionárske literárne dielo.Vince Flynn.Najpredávanejší triler z pera Glenna Becka Agenda 21 sa stretol s veľkým ohlasom. Vizionársky načrtáva budúcnosť, ak sa ľudstvo nespamätá.Rovnako ako sa zdal nemysliteľný Orwellov Rok 1984, keď ho autor napísal, aj Agenda 21 je príbeh, ktorý si v skutočnosti nevieme ...
Ptáci tvoří hejna, vlci smečky a lidé kmeny, skupiny o dvaceti až sto padesáti lidech. Kmeny jsou základním stavebním prvkem jakéhokoli rozsáhlejšího lidského úsilí. Mají větší vliv a význam než týmy, celé podniky či sebeschopnější generální ředitelé. Jsou to právě kmeny, kdo v podniku rozhoduje o tom, ...
Podstatná časť učebnice sa venuje neoklasickému modelu spotrebiteľa a správaniu individuálneho spotrebiteľa v konkrétnych situáciách, ako sú jeho rozhodovanie pri výbere nakupovaných statkov, optimálny výber vzhľadom na disponibilný dôchodok a ceny tovarov, voľba medzi pracovným a voľným časom, rozhodovanie ...