Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Příručka, která encyklopedickým způsobem definuje jednotlivé výrazy, se kterými se můžete pravidelně setkat v každodenní účetní praxi. Jedná se zejména o pojmy z oblasti finančního účetnictví, manažerského účetnictví a finančního řízení. Mnohé pojmy jsou navíc vhodně doplněny názornými příklady a ilustracemi, ...
Kniha - autor Jan Pauly, 424 strán, český, pevný bez lesklého krytu Monografia Teoretické a legislatívne základy cenných papierov predstavuje ojedinelú syntézu práva cenných papierov. Autor tu svoje 25-ročné praktické skúsenosti s právnou úpravou cenných papierov zovšeobecnil do teoretického diela, ktoré ...
Kniha - autor Vladimír Gozora, 184 stran, slovensky, Pevná bez přebalu lesklá.Predložená učebnica zovšeobecňuje poznatky a skúsenosti z krízového manažmentu v Slovenskej republike i v zahraničí. Poskytuje komplexný a ucelený obraz o podnikoch a ich manažmente, o predmete a funkciách krízového manažmentu ...
Knihu Marketingová komunikace + DVD (Miroslav Foret) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Judikatúra vo veciach nekalej súťaže je ďalšou publikáciou z obľúbených výberov judikatúry vydavateľstva Iura Edition, spol. s. r. o. Na to, aby bolo možné poznať právo nekalej súťaže, nie sú dostatočné znalosti len jeho právnej úpravy, ale nevyhnutnou je najmä znalosť súdnych rozhodnutí. Slovenská judikatúra ...
Verejn� spr�va ako relat�vne nov� vedn� odbor �el� probl�mu nejednotn�ho v�kladu svojho pojmov�ho apar�tu, ktor� vypl�va z mnoh�ch faktorov. Autorsk� kolekt�v bol preto motivovan� k spracovaniu prv�ho vydania v�kladov�ho slovn�ka verejnej spr�vy. Slovn�k ...
Podmienkou efektívneho fungovania výchovno-vzdelávacieho zariadenia je potreba osvojenia si moderných manažérskych metód zo strany riaditeľa a manažmentu školy. Ich uplatnenie v riadiacej funkcii je daná schopnosťou plánovať, organizovať, motivovať a viesť ľudí, koordinovať, komunikovať a kontrolovať ...
Kniha - autor Marian Gúčik; Tomáš Gajdošík; Zuzana Lencsésová, 208 strán, slovenská, brožovaná bez lesklého krytu Cieľom publikáciám je prezentovať základné poznatky o kvalite v cestovnom ruchu, metódach ho Meranie a Zisťovanie spokojnosti zákazníkovho s kvalitou a budovaním vzťahový s nimi v zaujme ...
Ken Blanchard a jeho kolegovia zhrnuli v tejto knihe všetky svoje poznatky o špičkovom riadení, vrátane kapitol o budovaní dôvery, spolupráci, mentoringu a organizačnom leadershipe.
Kniha - autorka Monika Sobekova Majkova, 228 strán, slovenská, brožovaná bez lesklého krytu.Publikácia analyzuje malé a stredné podnikanie v Európskej únii av Slovenskej republike, zameriava sa na možnosti získavaním finančných zdrojov # malých a stredných podnikových v SR z vlastných a cudzích štandardných ...
Monografia sa komplexne zaoberá problematikou dopravy a elektronického podnikania, a to od histórie cez ich vývoj, technické predpoklady a východiská, bezpečnosť elektronických transakcií až po právny rámec v Európskej únii a v Slovenskej republike. Osobitná časť monografie je venovaná interakcii elektronického ...
Trh prechádza v súčasnosti radikálnymi zmenami vplyvom nových technológií (internet, elektronická pošta, e-commerce, softvér pre automatizáciu predaja, videokonferencie, mobilný telefón s WAP-om a GPRS-technológiou.). Marketing sa týmto trendom prispôsobuje. Moderný marketing pomohol mnohým firmám uvedomiť ...
Druhé vydání úspěšné knihy Olgy Holubové je bohatší o několik rozhodnutí SDEU z roku 2015 a hlavně aktualizuje část týkající se osvobození dodání nemovitých věcí. Ustanovení § 56 ZDPH byla totiž od 1. ledna 2016 významně změněna. Přílohou publikace je Informace GFŘ k uplatňování zákona o DPH u nemovitých ...
Kniha "Kompendium frachisingu" od renomovaného autorského kolektívu, ktorý už dlhé roky pôsobí v oblasti franchisingu, ponúka kvalitné informácie z oblasti franchisingu. Ak sa zaujímate o problematiku franchisingu, tak určite siahnite po tejto knihe. V súčasnosti žijeme v dynamickom, stále sa meniacom ...
THE NEW YORK TIMES BESTSELLER''A marvel of insight and practicality'' Charles Duhigg, author of The Power of HabitWhat do Pixar, Google and the San Antonio Spurs basketball team have in common?
Prostredie cestovného ruchu sa vyznačuje výrazným konkurenčným bojom jednotlivých organizácií. Preto je veľmi dôležité odlíšiť sa od konkurenčných produktov, a to vytvorením silnej značky a budovaním pozitívneho imidžu. Nestačí ponúknuť kvalitný produkt a čakať na zákazníka. Pre marketingových pracovníkov ...
Kniha - autor Jaroslav Zlámal; Jana Bellová; Petr Bačík, 80 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Cvičebnice nadväzuje na učebnicu managementu a poskytuje širokú škálu najrôznejších praktických príkladov, s ktorými sa možno v praxi stretnúť. Obsahuje tak príklady, testy a cvičenia z oblasti riadenia ...
Druhé prepracované a doplnené vydanie Vysokoškolská ucebnica je zostavená tak, aby umožnila študentom, resp. dalším citatelom pochopit podstatu nancií, význam ich formy a funkcie v ekonomickom systéme, ako aj spôsob ich riadenia vrátane historického aspektu financií. Kolektív autorov – vysokoškolských ...
Kolektív autorov pripravil učebnú pomôcku pozostávajúcu z príkladov, prípadových štúdií, testov, ako aj výkladu základných ekonomických pojmov z oblasti problematiky podniku a podnikania. Pracovný zošit nadväzuje a súčasne detailnejšie rozpracúva problematiku, ktorá je obsiahnutá vo vysokoškolskej učebnici ...