Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod

Ostatní zákazníci nakúpili v:
Cena: Ihneď Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing

Kniha - autor Petra Mikulášková; Miroslav Sedlák, 408 strán, česky, brožovaná bez krytu matraca Česká republika je e-shopov veľmoc. Máme najviac internetových obchodov na jedného obyvateľa v Európe. A napriek tomu drvivá väčšina z nich len prežíva. Prečo? Majitelia často nemajú potuchy, na čom stavať ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Obchod, reklama, marketing

Popis

Kniha - autor Petra Mikulášková; Miroslav Sedlák, 408 strán, česky, brožovaná bez krytu matraca Česká republika je e-shopov veľmoc. Máme najviac internetových obchodov na jedného obyvateľa v Európe. A napriek tomu drvivá väčšina z nich len prežíva. Prečo? Majitelia často nemajú potuchy, na čom stavať prevádzku ani propagáciu. Komplexné skúsenosti od znalých obchodníkov - autorov tejto publikácie - vám odhalí princípy prevádzky internetového obchodu tak, aby sa váš e-shop nestal ďalším v rade, čo len prežíva. V tomto skutočne podrobnom a predovšetkým praktickom sprievodcovi sa dozviete, aké možnosti môžete pre svoj budúci e-shop použiť, porozumiete slovníka marketingových agentúr, spoznáte, ako môžu zákazníci za svoj tovar platiť či čo obnáša prevádzku kamenné predajne. Autori nezabudli ani na právnu stránku podnikania, povinnosti v prípade reklamačného konania či obchodné podmienky. V závere knihy potom nájdete užitočné odkazy na ďalšie zdroje informácií a.

Reklama

Reklama