Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Druh sortimentu : Kniha, Superzákazník, Autoři : Eddie Yoon, Rok vydania : 2017,
Predkladaná učebná pomôcka – súhrn príkladov, prípadových štúdií, testov, ako aj výklad základných ekonomických pojmov z oblasti podniku a podnikania v podobe pracovného zošita – predstavuje súčasť základnej literatúry k predmetu podnik a podnikanie, ktorý sa vyučuje v prvom ročníku bakalárskeho stupňa ...
Bratislava v Európe a Európa v Bratislave v 18. a 19. storočí. Rozpráva o histórii Slovenska a okolitých štátov, Maďarska, Rakúska, Česka a čiastočne Poľska, pretože Bratislava vždy bola mestom na hranici, priesečníkom, v ktorom sa odrážajú dejiny veľkej časti Európy.Kniha sa začína v časoch osvietenstva, ...
Podstatná časť učebnice sa venuje neoklasickému modelu spotrebiteľa a správaniu individuálneho spotrebiteľa v konkrétnych situáciách, ako sú jeho rozhodovanie pri výbere nakupovaných statkov, optimálny výber vzhľadom na disponibilný dôchodok a ceny tovarov, voľba medzi pracovným a voľným časom, rozhodovanie ...
Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a história slovenskej teórie marketingu. Text je štrukúrovaný do troch častí, a to krátky prehľad vývoja svetovej všeobecnej teórie marketingu ako rámca na vznik a vývoj slovenskej teórie ...
Kniha - Orit Gadiesh; Hugh MacArthur, 144 strán, český, masívny s lesklým krytom Autori vychádzajú zo skutočnosti, že investície do private equity dominujú v posledných rokoch titulkom ekonomického spravodajstva a že toto predtým trochu exotické odvetví hrá dnes významnú rolu po celom rozvinutom svete. ...
V súčasnosti platný zákon č. 595/2003 Z. z. o dani z príjmov v znení neskorších predpisov je účinný od 1. 1. 2004. V priebehu roka 2020 boli schválené štyri novely ZDP, ktoré priniesli viacero zmien, ktoré sa priamo dotýkajú podnikateľskej aj nepodnikateľskej oblasti. Zamestnávateľ je povinný zamestnancovi ...
Titul obsahuje otázky, odpovede a riešenia prípadov z praxe k aktuálne novelizovaným zákonom. Zákon o DPH stanovuje povinnosť platiteľovi dane oznámiť Finančnému riaditeľstvu SR čísla všetkých vlastných bankových účtov, ktoré bude využívať na podnikanie. Táto povinnosť sa vzťahuje tak k bankovým účtom, ...
Kniha - autor Milota Vetráková, 196 strán, slovenský, brožovaný bez lesklého krytu Cieľom publikáciám je prezentovať teoretické poznatky domácich a zahraničných autorov Vrátane vlastných názorové na dôležitosť ľudských zdrojov # pri riadeni práce v hoteloch, poukazy na postupy najlepšej praxe uplatňovanej ...
V publikácii sa autor zasadzuje za formovanie európskeho modelu sociálno-ekonomického rozvoja vyúsťujúceho do európskej federácie národných štátov realizovaním politickej únie paralelne s bankovou, finančnou, fiškálnou a hospodárskou úniou. Vo svojich prístupoch a metódach ponúka možné riešenie finančnej, ...
Kniha specialisty na problematiku hodnoty pro zákazníka ukazuje, že k získání a udržení zákazníků je třeba nejen uspokojovat jejich očekávání, ale v mnohém je předčit. Dokazuje, že tajemství úspěchu při poskytování služeb spočívá právě v mistrovském zvládnutí oné koncovky. Inspirativní příručka, která ...
Publikácia obsahuje nasledovné témy: Daň z pridanej hodnoty od 1.1.2016, Nový systém uplatňovania dane, Daň z príjmu fyzických osôb, Výpočet základu dane, Daň z príjmu právnických osôb, Zmeny v daňovej správe.
BMR ako prvá spoločnosť v Poľsku a vo východnej Európe usporiadala sériu školení pre vydavateľov. Tieto školenia sa organizujú nielen v Poľsku, ale aj v zahraničí. V minulosti sa konali v Kazachstane, Kirgizsku, na Ukrajine, v Gruzínsku, Bulharsku, Macedónsku a na Slovensku. Z obsahu knihy: Prvky marketingu ...
Predkladaný zborník sa venuje problematike ekonomickej demokracie. Diskusie o ekonomickej demokracii ako alternatíve k existujúcemu kapitalizmu sa u nás začali rozvíjať po vydaní prekladu knihy jej najvýznamnejšieho teoretika, amerického autora D. Schweickarta. S cieľom vypracovať program ekonomicky ...
Názov v poradí štrnástej publikácie z radu Aspekty sa vzťahuje na prvý seminár na Slovensku venovaný rodovej perspektíve v ekonómii, ktorý spoločne usporiadali zastúpenie Friedrich Ebert Stiftung v Bratislave a ASPEKT v spolupráci so zastúpením nadácie Heinrich Böll Stiftung vo Varšave. V tomto zborníku ...
Scott Kelby, autor nejprodávanějších knih o Lightroomu a Photoshopu na světě, přichází s úplně novým konceptem svých příruček. Kniha je sestavena z kratších návodů, které vás provedou jednotlivými činnostmi, které zrovna potřebujete, abyste se mohli rychle vrátit k samotným úpravám. Lightroom se díky ...
Cílem knihy je představit základní přístupy v leadershipu a v šesti studiích vybraných konceptů poukázat na specifika leadershipu uplatňovaného v českých podmínkách a představit trendy leadershipu, které jsou aktuální v globálních podmínkách. Leadership je v současnosti vymezován jako proces ovlivňování ...
Monografia je výsledkom práce výskumného kolektívu Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave a jej Inštitútu európskych, národných a globálnych štúdií pod vedením prof. RNDr. Kolomana Ivaničku, DrSc. Autori v nej venovali pozornosť teoretickým, praktickým a rozvojovým problémom ...