Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Monografie se věnuje aplikaci teorie personálního řízení ve specifickém odvětví služeb. Vedle praktických poznatků z oblasti personalistiky kniha přináší ucelený přehled základních oblastí pracovního práva a do značné hloubky rozebírá také aktuální judikaturu. Kniha tak bude vítaným pomocníkem personalistům ...
Ovládnite všetky herné mechaniky, prekabáťte nepriateľov a zostaňte nažive ako poslední v najhranejšej hre na svete. V knihe Fortnite: Príručka bojovníka nájdete tie najlepšie stratégie a tipy od skúseného hráča, ktoré v inej knihe nenájdete. Naučte sa všetko od úplných základov až po pokročilé a overené ...
2017. Zkuseni autori vam prozradi, jak prijit na nove napady, overit jejich realizovatelnost a potencialni uspesnost a spravne sestavit podnikatelsky plan. Dozvite se, jak identifikovat podnikatelske prilezitosti, jak si nastavit vhodny byznys model a jak
Kniha - autor Luboš Bárta, 464 strán, český, masívny s lesklým krytom Kniha JUDr. Ľuboša Bártu, MBA, medzinárodne uznávaného vinárskeho experta, s názvom"Public relations a marketingová komunikácia v obchode s vínom", je koncipovaná v duchu doby ako "all-in-one". Publikácia si kladie za cieľ byť prehľadnú ...
Elektronická kniha - autor Eva Jelínková, 256 stran.Rádi byste rozuměli základům finanční a investiční činnosti podniku? Pronikli do řízení nákladů, výnosů a cash flow? Uměli provést základní finanční analýzu a pochopili problematiku řízení nákupu, který je jedním z hlavních zdrojů tvorby nákladů podniku? ...
Kniha - autor Stanislav Filip, 112 strán, slovenský, brožovaný bez lesklého krytu Hlavným cieľom monografia je poskytnutá čitateli Súhrn poznatkové o súčasnom stave krížového manažmentu EÚ a jeho postavenie a úlohách Slovenskej republiky v Súvislosti so vznikajúcimi a neustále prebiehajúcimi aktuálnymi ...
Príručka je venovaná problematike finančného riadenia, pod ktorým sa rozumie vnútorný systém, ktorý škola/školské zariadenie musí nielen vytvoriť, ale aj zdokonaľovať a rozvíjať, s cieľom nakladať s verejnými financiami hospodárne, efektívne, účinne a účelne. Jeho súčasťou je aj finančná kontrola ako ...
Monografia Retail banking analyzuje teoretické, metodologické a manažérske aspekty rozvoja bankovníctva pre individuálnych klientov a prezentuje vybrané poznatky z praktickej činnosti obchodných bánk v integrujúcom sa európskom bankovom priestore. Na základe analýzy finančného, obchodného a organizačného ...
Cieľom publikácie je prispieť k poznaniu nákupu a predaja priemyselných podnikov ako základných obchodných funkcií podnikov, ich hlbších súvislostí, k vymedzeniu podstatných určení koncepcií nákupu a predaja, k pochopeniu potreby komplexnejšieho pohľadu na danú problematiku, a tým aj k vymedzeniu jej ...
Autor : Marián Goga, Popis : Ekonomická dynamika je výrazným fenoménom, ktorý sa stal súčasťou mnohých ekonomických analýz skúmajúcich chod ekonomiky ako celku či jednotlivých procesov pomocou modelovania zmien systému. Cieľom monografie je zrozumiteľným a prístupným spôsobom vysvetliť a objasniť ekonomické ...
Kniha - autor Ladislav Kareš; Petra Krišková, 156 strán, slovenská, brožovaná bez lesklého krytu.Autori sa v predloženej publikáciám venujte jednotlivým medzinárodným audítorským štandardom, ktore ŠÚ organickú Súčasti metodiky auditu. Vychádzajú pritom z ich oficiálneho prekladu, ktory zabezpečila slovenský ...
Zoner Photo Studio X je aplikace pokrývající téměř všechny potřeby fotografa při práci s digitální fotografií, od stažení do počítače přes komplexní správu snímků nejen na počítači, ale i na vzdálených úložištích, až po různé možnosti publikování a sdílení snímků. Velmi rozsáhlá nabídka nástrojů, filtrů ...
Kniha - autor Jaroslav Češka, 404 strán, český, pevný bez krytu matraca Údaje v Prehľade rozširujú naše poznatky o skutočnostiach, ktoré neboli predtým publikované, a tiež o skutočnostiach, ktoré z rôznych dôvodov po rozdelení Československej faderativní republiky prestali byť štatisticky sledované. ...
Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google Adwords Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném ...
Kniha - autor Jan Urban, 160 strán, česky, brožovaná s matným krytom Sú vaši zamestnanci málo výkonní a iniciatívny? Chcete svojich zamestnancov motivovať, ale neviete ako? Príde vám finančné forma motivácie už v dnešnej dobe málo? Skúsený a úspešný autor vám v knihe poradí, ako kombinovať finančné i ...
Kniha - autor Jana Kušnírová; Juraj Válek, 180 strán, slovenský, brožovaná bez lesklého krytu Tretie vydanie zbierky predstavuje základný študijný materiál o vybraných problémoch z oblasti daňovej sústavy platnej v Slovenskej republike v podobe riešených a neriešených príkladov. Autori zbierku rozdelili ...
Kniha - autorka Hana Lipovská, 256 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Kniha je moderným sprievodcom po svete vedy, ktorá ovplyvňuje náš každodenný život. Táto netradične poňatá učebnica je plná zaujímavých príkladov sprevádzajúcich pútavý výklad, pracuje s ukážkami z dennej tlače, obsahuje úlohy ...
Kniha - autorka Hana Březinová, 504 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Komentár účtovných predpisov obsahuje výklad jednotlivých paragrafov zákona o účtovníctve, vykonávacie vyhlášky k zákonu a Českých účtovných štandardov po implementáciu smernice 2013/34 / EÚ, ktorá so sebou priniesla predovšetkým ...
1991. Ctrnacte vydani nejuznavanejsi ucebnice marketingoveho rizeni, tzv. bible marketingu, prinasi nejnovejsi poznatky marketingove teorie a praxe. Autori reflektuji dramaticke zmeny v marketingovem prostredi, zejmena ekonomicke poklesy a recese, rostouc
Kniha - autorka Kateřina Svatoňová; Kateřina Krtilová, 412 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu.Antológia predstaví špecifický teoretický smer uvažovania o médiách, ktorý značne komplikuje doterajšie historické a archeologické poňatie médiá a posúva ho do odlišných teoretických a najmä filozofických ...