Makroekonomie 3. aktualizované a rozšířené vydání

Ostatní zákazníci nakúpili v:
Cena: Ihneď Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing

Kniha - autor Václav Jurečka, 368 strán, česky, brožovaná s matným krytom Už tretie vydanie uznávanej učebnice makroekonómie reaguje na aktuálny vývoj českého a svetového ekonomického prostredia. Popri už overených makroekonomických poznatkov venujú autori pozornosť novým javom a ich odborné interpretáciu. ...viac

Na sklade Zobraziť cenu vrátane dopravy

Najprezeranejšie produkty v kategórií Obchod, reklama, marketing

Popis

Kniha - autor Václav Jurečka, 368 strán, česky, brožovaná s matným krytom Už tretie vydanie uznávanej učebnice makroekonómie reaguje na aktuálny vývoj českého a svetového ekonomického prostredia. Popri už overených makroekonomických poznatkov venujú autori pozornosť novým javom a ich odborné interpretáciu. Dozviete sa viac o problematike všeobecnej makroekonomickej rovnováhy (model IS-LM), o záporné úrokovej miere, finančné ústave, deflačné špirále a mnohom ďalšom. Skúsení autori v knihe zrozumiteľne vysvetľujú všetky hlavné makroekonomické koncepty a ich súvzťažnosť. Cieľom tejto knihy je poskytnutie solídneho poznatkového základu pre samostatné utváranie názorov, a preto je čitateľ zoznamovaný s rozdielnymi makroekonomickými doktrínami, bez toho je k niektorej z nich zámerne smerovaný. Publikácia je určená predovšetkým študentom bakalárskeho štúdia na ekonomických vysokých školách a študentom MBA.

Reklama

Reklama