Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
V knihe sa autor venuje otázkam súčasného stavu aplikácie protimonopolného práva na podnikateľské praktiky v odvetví médií, a to zo strany súťažných orgánov tak slovenských, ako aj európskych. Po vymedzení oblasti záujmu práca systematicky mapuje členenie relevantných trhov v oblasti médií a syntetizuje ...
Autori vysokoškolskej učebnice v štruktúrovanom obsahu vychádzajú z hľadiska makroekonomickej teórie, sledujú cieľ programovo popisovať ekonomické javy, súčasný a budúci národohospodársky vývoj, ich kvalitatívne aspekty v modernej hospodárnej politike doma i vo svete. Pozornosť zameriavajú aj na oblasť ...
Kniha J. Pauera je nezvyčajným vkladom do premýšľania o médiách nielen v slovenskom kontexte. V trojici nosných esejí knihy predstavuje fenomén médií celkom inak, ako by to urobila učebnica o médiách alebo ňou z cesty zvedená filozofická reflexia. Mediálne sa vpisuje do pokladu prepracovaného antropologického ...
Kniha Jak udržet slušné mzdy 02 - Romana Lešingrová máte možnosť výhodne kúpiť na Literama.sk. Vydal - Romana Vítková. EAN: 9788090380813 ISBN: 80-903808-1-6
Kniha - Pavel Kohout, 232 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Táto kniha nemá slúžiť len ako doplnok štandardných učebníc financií. Jej účelom je vysvetliť, kde sa tieto učebnice mýli a prečo. V máloktorom odbore ľudskej činnosti zíva taká priepasť medzi teóriou a praxou ako v ekonomike a vo financiách. ...
Kniha je určená širokému okruhu odborných čitateľov. Uľahčí štúdium zložitej problematiky účastníkom postgraduálneho štúdia a rekvalifikačných kurzov, doktorandom a študentom iných foriem vyššieho vzdelávania. Kniha vytvára mostík medzi teóriou a praxou a je využiteľná pre vlastníkov podnikov, akcionárov, ...
Kniha je určená širokému okruhu odborných čitateľov. Uľahčí štúdium zložitej problematiky účastníkom postgraduálneho štúdia a rekvalifikačných kurzov, doktorandom a študentom iných foriem vyššieho vzdelávania. Kniha vytvára mostík medzi teóriou a praxou a je využiteľná pre vlastníkov podnikov, akcionárov, ...
Kniha je určená širokému okruhu odborných čitateľov. Uľahčí štúdium zložitej problematiky účastníkom postgraduálneho štúdia a rekvalifikačných kurzov, doktorandom a študentom iných foriem vyššieho vzdelávania. Kniha vytvára mostík medzi teóriou a praxou a je využiteľná pre vlastníkov podnikov, akcionárov, ...
Kniha - autor Anna Sálová; Zuzana Veselá; Jana Šupolíková, 232 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu.Zaujíma vás marketing a reklama? Chcete sa stať copywriter, alebo už sa v tejto oblasti realizujete? Naučte sa písať texty, ktoré predávajú! Príručka copywritingu je vhodná nielen pre začínajúcich ...
Publikácia ponúka ucelený pohľad na právnu úpravu finančného sprostredkovania. Podrobne rozoberá znenie zákona o finančnom sprostredkovaní a tiež nadväzné právne predpisy upravujúce podnikanie v tejto oblasti. Vysvetľuje obsah finančného sprostredkovania a jeho osobitne regulovaný rozsah, ako aj kategórie ...
Praktická publikace v přehledech podává jednoduchou a srozumitelnou formou problematiku zavedení zákona o EET. Najdete zde EET v širších souvislostech, které v zákoně ani v důvodové zprávě k zákonu nenajdete. Nově jsou zde doplněny aktuality z Metodického pokynu k EET i ze zveřejněných dotazů a odpovědí. ...
Vedecká monografia je zameraná na spracovanie aktuálnych problémov svetovej ekonomiky s akcentom na medzinárodné podnikanie a medzinárodný manažment. Cieľom autorov bolo v určitej komplexnosti zachytiť najdôležitejšie oblasti vývoja medzinárodného podnikania v logicko-historickom slede a poukázať na ...
2014. Moderni nastroje, jez lze uplatnit ve firmach pri analyze rizika v ramci financniho rizeni a investicniho rozhodovani s vyuzitim praktickych prikladu.< p> Nove vydani se podrobneji venuje vyuziti scenaru a rozhodovacich stromu v analyze rizika a roz
Kniha - autor Václav Moravec, 192 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Nové médiá, interaktivita, virtualita, digitalizácia, participácie, užívateľská tvorba, globalizácia v súčasnosti jedny z najčastejšie používaných slov, módnych výrazov, pod ktoré môžeme v súvislosti s premenami audiovizuálnych ...
Kniha je určená širokému okruhu odborných čitateľov. Uľahčí štúdium zložitej problematiky účastníkom postgraduálneho štúdia a rekvalifikačných kurzov, doktorandom a študentom iných foriem vyššieho vzdelávania. Kniha vytvára mostík medzi teóriou a praxou a je využiteľná pre vlastníkov podnikov, akcionárov, ...
Predkladaný zborník sa venuje problematike ekonomickej demokracie. Diskusie o ekonomickej demokracii ako alternatíve k existujúcemu kapitalizmu sa u nás začali rozvíjať po vydaní prekladu knihy jej najvýznamnejšieho teoretika, amerického autora D. Schweickarta. S cieľom vypracovať program ekonomicky ...
Kniha - autor David Špaček, 384 strán, český, pevný s krytom na matrac Manažérske činnosti sa musí vždy prispôsobiť charakteristikám prostredia, v ktorom prebiehajú. Sú ovplyvňované typom organizácie (povahou jej činností), jej veľkosťou, organizačné kultúrou, štruktúrou financovania, spôsobom vlastníctva ...
Finanční analýza představuje jeden z nástrojů řízení podniku. Pomáhá měřit dopady podnikové činnosti a posuzovat ekonomickou výkonnost. Ta může být chápána a měřena buď pomocí ukazatelů obchodní úspěšnosti (růst tržeb, rostoucí tržní podíl), nebo prostřednictvím ukazatelů zaměřených na finanční úspěšnost ...
Druh sortimentu : Kniha, Getting Things Done,, Rok vydania : 2019,.