Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Kim Scottová přichází po bohatých zkušenostech s vedením týmů v Silicon Valley s novým pojetím efektivního managementu – radikální otevřeností. Jeho základem je myšlenka, že chcete-li dobře šéfovat, musíte o své přímé podřízené projevovat silný osobní zájem a zároveň jim bez váhání poskytovat zpětnou ...
Kniha Naša chuť úspechu od Mariána Gerboca a Vladimíra Vaška, majiteľov firmy GVP Humenné, je výnimočným titulom. Dočítate sa o životnom príbehu dvoch podnikateľov v oblasti potravinárstva, ktorí sa rozhodli podeliť o svoje skúsenosti s riadením veľkoobchodu a maloobchodu. Neočakávajte nijakú teóriu: ...
Kniha - autor Viera Pacáková, 0 strán, slovenský,.Učebnica vysvetľuje základné metódy štatistickej indukcie, ktore ŠÚ potrebne na správnu analýzu udajov získaných náhodným výberom v ekonomickej a Sociálnej oblasti. Výklad Metóda bodových a intervalových odhadovať a parametrických a neparametrických hypotéz ...
Kniha - autor Dita Trčková, 106 strán, anglický, brožovaná bez lesklého krytu Reprezentácia prírodných katastrof v diskurzu dennej tlače. Monografia je výskumnou štúdiou zaoberajúca sa znázornením prírodných katastrof v novinách vydaných v západných anglicky hovoriacich krajinách. Výskum sa snaží zodpovedať, ...
MIROSLAV LABAŠ (*1961, Košice) je zakladateľom, spolumajiteľom a konateľom spoločnosti Labaš, s.r.o., v súčasnosti najväčšieho domáceho veľkoobchodného a maloobchodného distribútora potravín na Slovensku. Zastrešuje vyše 700 maloobchodných predajní vlastnej značky Fresh v rámci celého územia Slovenskej ...
Hodnocení pracovníků je nedílnou součástí práce každého vedoucího pracovníka. I ředitel školy tak musí hodnotit své pedagogy, jenže v porovnání s jinými vedoucími pracovníky má mnohem složitější pozici.Činnost učitele je různorodá a její výsledky bývají obtížně uchopitelné. Co všechno je tedy možné na ...
Učebnica rieši problematiku obchodných spoločností z účtovného hľadiska. Je rozdelená do siedmich kapitol. V jednotlivých kapitolách nájdete charakteristiku účtovných jednotiek v súvislosti s povinnosťou viesť účtovníctvo a zostavovať účtovnú závierku, ďalej sa rieši problematika založenia a vzniku obchodných ...
Publikace je první česky psanou monografií na téma analýzy realitního trhu.Představuje teoretický, metodologický a praktický úvod do problematiky. Popisuje, analyzuje a komentuje všechny základní principy a zákonitosti fungování realitního trhu, včetně vztahu realitního trhu, ekonomie a hospodářské geografie. ...
Kniha - autor Vojtěch Untermüller, 160 stran, česky Uznávaný český copywriter, držitel řady reklamních cen a copywriter roku 2006, vám prozradí tajemství tvorby úspěšných textů. Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet ...
Desať rokov po úspešnej knihe Náš ľadovec sa roztápa, v ktorej John Kotter a Holger Rathgeber na príbehu tučniakov vysvetlili, ako viesť ľudí v časoch turbulentných zmien, prichádzajú autori s novým a rovnako zaujímavým príbehom o tom, ako zmeniť výzvy na príležitosti. Tentoraz je dejiskom ich bájky ...
V monografii autorský kolektív objasňuje ekonomické a čiastočne aj politické javy, ktoré boli predmetom analýzy a skúmania mnohých významných ekonómov 20. storočia a ich nasledovníkov. Monografia pozostáva zo štyroch monotematických okruhov, ktoré spoločne poskytujú pohľad na celkovú problematiku financií ...
Publikácia predstavuje postupný rozvoj cirkulárnej ekonómie ako reakciu na presadzovanie cirkulárnej ekonomiky v reálnom svete a tiež.