Postavenie Slovenskej republiky v krízovom manažmente Európskej únie

Ostatní zákazníci nakúpili v:
Cena: Ihneď Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing

Kniha - autor Stanislav Filip, 112 strán, slovenský, brožovaný bez lesklého krytu Hlavným cieľom monografia je poskytnutá čitateli Súhrn poznatkové o súčasnom stave krížového manažmentu EÚ a jeho postavenie a úlohách Slovenskej republiky v Súvislosti so vznikajúcimi a neustále prebiehajúcimi aktuálnymi ...viac

Na sklade Zobraziť cenu vrátane dopravy

Najprezeranejšie produkty v kategórií Obchod, reklama, marketing

Popis

Kniha - autor Stanislav Filip, 112 strán, slovenský, brožovaný bez lesklého krytu Hlavným cieľom monografia je poskytnutá čitateli Súhrn poznatkové o súčasnom stave krížového manažmentu EÚ a jeho postavenie a úlohách Slovenskej republiky v Súvislosti so vznikajúcimi a neustále prebiehajúcimi aktuálnymi zmenami bezpečnostného prostredia EÚ a ho členských Srdnatci. V publikáciám autor prináša prehlad o teoretických východiskách medzinárodného krízového manažmentu v EÚ, analyzuje poslaním Ciele a nástroje Spoločnej zahraničnej a bezpečnostnej politiky EÚ a ho integrálnej Súčasti Spoločnej obrannej a bezpečnostnej politiky EÚ, ktora je uplatňovaná Voči tretím krajinám formou civilných misií a vojenských operácie krízového manažmentu EÚ. Monografia je využiteľný Ako študijné materiály na podporu výučby odborných predmetov na vysokých školách zameraných na krížový manažment Alebo Verejná správa. Využiteľná je aj na odbornej príprave pracovníkovej relevantných.

Reklama

Reklama