Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Knihu Holistická marketingová koncepce (Tomáš Barčík) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
The effectiveness of a good strategy well implemented determines a business'' future success or failure. Yet history is full of strategic decisions, big and small, that were ill-conceived, poorly organised and consequently disastrous. This updated gui de looks at the whole process of strategic decision-making ...
Publikácia obsahuje nasledovné témy: Dlhodobý majetok, zákazková výroba, náklady, finančné účty, kapitálové účty, zúčtovacie vzťahy, výnosy, zásoby, dlhodobé záväzky.
Knihu Reklamační politika a její ekonomické souvislosti (Radoslav Škapa) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Kniha obsahuje 115 spracovaných konkrétnych prípadov z praxe našich a zahraničných firiem. Ku každému prípadu sú zadané konkrétne úlohy, ktoré musia jednotlivci alebo seminárne kolektívy spracovať a navrhnúť pre danú firmu riešenie. Na začiatku je uvedená konkrétna metodika tímového riešenia prípadových ...
Učebnica Podnikový controlling oboznamuje čitateľov s históriou, vývojom, základnou charaktreristikou a poslaním controllingu v podmienkach Slovenskej republiky v súčasnosti. Získané poznatky si môžu precvičiť a osvojiť v cvičebnici praktických aplikácií, zameraných najmä na oblasť hodnotvorných veličín, ...
S rostoucím počtem obyvatel islámského vyznání, velkou migrací obyvatel do, nebo ze zemí s islámskou právní kulturou a díky rozvoji mezinárodního obchodu po celém světě, se stále častěji stává, že se setkáváme se skutečností, kdy islámské právo šarí''a nevyhnutelně zasahuje také do práva mezinárodního. ...
Od počátku historie tištěných periodik, tedy již čtyři sta let, se traduje, že noviny obsahují články. Čtenáři je to jasné. Pod každým titulkem je jiný "článek". Není to tak docela pravda. Leckterý text skutečně článkem je, tedy charakteristickým druhem novinářského zpracování informace. Většina ostatních ...
It was my good luck - and the world's - that Alan Rusbridger was the Guardian's editor when powerful governments tried to prevent the paper from revealing that they had deceived and disempowered their
Podle jakých pravidel by si měl běžný investor sestavit své portfolio? Kolik mít v portfoliu akcií a dluhopisů? Jak zjistíte, kolik rizika snesete? Je vhodnější investovat v dolaru, či v koruně? Kdy investovat na exotických trzích? Proč patří učebnicové modely do koše? Kdy pokračovat v investici a kdy ...
This is a book for anyone who has to market their expertise, and there are more of us out there than you might think--lawyers, consultants, marketers, and accountants, but also photographers, Brazilian jiu-jitsu instructors, graphic designers, chiropractors, and book editors. If you''re good at doing ...
Cena:21.75€ | Autor:Bourdieu, Pierre | Rok vydania:2010 | Jazyk: V anglickom jazyku | Dostupnosť:2-3 týždne | ISBN:9780415567886 | Vydavateľ:Routledge
Publikácia je určená predovšetkým novinárom, môže ale rovnako dobre poslúžiť právnikom, najmä tým, ktorí sa doposiaľ tejto oblasti práva hlbšie nevenovali. Takisto môže byť osožnou pomôckou hovor¬com a verejne činným osobám. Podnetom na jej vznik bol cyklus vydarených semi¬nárov košického advokáta JUDr. ...
Publikácia Slovenské masmediálne právo predstavuje najkomplexnejšie spracovanie právnej problematiky masmediálnych prostriedkov. Nielen periodická tlač, rozhlasové vysielanie a televízne vysielanie, ale aj neperiodické publikácie, film, zvukové záznamy (CD) a zvukovoobrazové záznamy (DVD) sú spracované ...
Publikácia je praktickým sprievodcom pre uzatvorenie účtovného roka 2013 v programe OMEGA. Je určená pre všetkých užívateľov, ktorí chcú získať istotu pri uzatváraní účtovného obdobia. Obsahuje praktické rady, ako krok za krokom odkontrolovať jednotlivé účtové triedy, vykonať uzávierky v programe, odkontrolovať, ...
Velká pozornost se dnes věnuje problematice sociálních médií. Stejně tak je kladen značný důraz na téma společenské odpovědnosti firem. Autor předkládá první knihu, která obě témata vnímá jako vzájemně provázaná, a přesvědčivě argumentuje, že nejúspěšnějšími firmami budoucnosti budou ty, které se chovají ...
Bored of business jargon? Tired of hearing the same expressions at meetings and in emails? This game brings a fresh perspective to the world of office speak. From more recent sign-of-the-times expressions such as ''al desco'' and ''influencer'' to old favourites like ''blue-sky thinking'' (via linguistic ...