Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Publikace je určena pro akademickou obec, studenty všech oborů a manažery současné či budoucí nebo praktické kouče. Případová studie totiž není pouze nástrojem pro rozšiřování teoretického zázemí četných disciplín, ale dokáže ideálně posloužit jako nástroj edukace praktických dovedností pro studenty ...
Publikácia "Praktický výkon finančnej kontroly vo verejnej správe" vznikla s cieľom poukázať na priebeh výkonu predbežnej finančnej kontroly v roku 2015 a zároveň poskytnúť čitateľovi informácie o procese overovania finančných operácií v zmysle nového zákona o finančnej kontrole v roku 2016. Autor využil ...
Publikácia je štruktúrovaná do trinástich kapitol, ktoré sa venujú príslušným funkciám riadenia ľudských zdrojov a sú doplnené o časti zaoberajúce sa najnovšími trendmi a aktuálnymi problémami v danej oblasti. Obsahuje komplexný pohľad na problematiku riadenia ľudí v podmienkach súčasných organizácií ...
Monografia ponúka pohľad na najširšie chápanie audítorskej profesie, kde vymedzuje užšie chápanie auditu s poukázaním na nebezpečenstvo redukcie auditu výlučne na overovanie finančných výkazov (účtovnej závierky) a takisto aj širšie chápanie auditu – jeho reálnu úlohu v ekonomickom a spoločenskom prostredí. ...
Odborná publikace představuje výběr nejdůležitějších teoretických poznatků strategického managementu s akcentací na strategické plánování, jež vychází z předchozích prací renomovaných autorů. Srozumitelnou formou seznamuje zájemce nejen z řad odborné, ale i široké veřejnosti s teoretickými a metodickými ...
Publikace přibližuje čtenářům základní aspekty a problematiku hodnotového managementu ve finančním řízení, s důrazem na jeho význam a postavení v rámci podnikového managementu. Finanční řízení jako integrální součást podnikového řízení má úzkou vazbu a propojení na ostatní subsystémy řízení, zejména ...
Cieľom publikácie je podpora a pomoc ekonomickým subjektom v začiatkoch a v priebehu ich podnikania, ako aj pri optimalizácii ich daňovej povinnosti, a charakteristika súčasného stavu a vybraných faktorov, ktoré majú najvýznamnejší vplyv na podnikanie právnických osôb v Slovenskej republike. V úvode ...
Cieľom tretieho, prepracovaného vydania publikácie je poskytnúť základné informácie o problematike finančných trhov, ich segmentov, nástrojov, cien a inštitúcií, ktoré sú sprostredkovateľmi pri plnení hlavných úloh finančného manažéra. Dôraz sa kladie na ohodnocovanie finančných nástrojov, predovšetkým ...
Kniha – autor Hana Marcin Jakubíková, 400 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikácia "Postupy účtovania pre rozpočtové organizácie, príspevkové organizácie, štátne fondy, obce a vyššie územné celky ? Komentár" okrem podrobného vysvetlenia paragrafového znenia opatrenia Ministerstva financií ...
2017. Mentalita niektorých ľudí, čo si automaticky nárokujú na starostlivosť zamestnávateľa či štátu, je nákazlivá. Mnohí dnes čakajú, že v starobe či chorobe sa niekto o nich postará. Autori knihy vás chcú naučiť byť bohatými.< br> < b> Strán:< /b> 360 < br/>.
Kniha - Jeremy C. Miller, 320 strán, český, pevný s lesklým obalom V roku 1956, vo veku 26 rokov, založil Warren Buffett spoločnosť Buffett Partnership Limited, ktorá fungovala do roku 1970. Počas tejto doby napísal 33 listov svojim obchodným partnerom. Tieto listy sú vlastne kronikou jeho myšlienok ...
Čtrnáct studií, čtrnáct vybraných problémů a témat: 1. historie vzniku spotřební kultury a jejího výzkumu; 2. vztah spotřeby, identity a společenského postavení; 3. propagace spotřební kultury prostřednictvím reklamy, marketingu a obchodních značek; 4. kritika spotřební kultury a reflexe jejího dalšího ...
Seriál Hra o trůny je globální fenomén, který přilákal rekordní sledovanost televizních diváků a získal obrovskou mezinárodní fanouškovskou základnu, a zároveň posbíral řadu nominací a ocenění. Jak by tento seriál plný draků, ledových monster a jiných mohl mít něco společného se světem byznysu a podnikání? ...
Kniha Krev, pot a pixely. Výroba dnešných herných blockbusterov si v ničom nezadá s ich filmovými náprotivkami. Okrem stámiliónových rozpočtov si vývoj videohier žiada predovšetkým obrovské tvorivé a technické nasadenie vývojárov, ktorí často pracujú na hranici finančného i osobného zrútenia. A je jedno, ...
2017. < p> Ojedinely a v cestine unikatni pohled na svetovy trh se soucasnym umenim. Nesmirne ctivou a zabavnou formou identifikuje ekonomicke zakony a marketingove strategie, ktere vedou k dosazeni tak zavratnych cen za prace nekterych vytvarniku, zatimc
V češtine. Prečo niektorí ľudia pracujú menej a zarábajú viac? Prečo platia menej na daniach? Prečo sa cítia finančne istejší ako iní? Táto kniha je napísaná pre tých, ktorí chcú prekročiť istotu pracovného miesta a hľadať svoj svet finančnej slobody...
Knihu Největší obchodník na světě (Og Mandino) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Vstúpiť do podnikania s odvahou a motiváciou vo väcšine prípadov nepostačuje. Snáď najdôležitejšou pri podnikaní je vízia o budúcnosti podniku, ktorá v sebe ukrýva odpovede na často kladené otázky: Je náš podnik sebestačný? Je náš podnik schopný prispôsobovať sa prichádzajúcim zmenám? Vie náš podnik ...
Knihu Mediální zákony Komentář (Aleš Rozehnal) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Co obchodníci nevědí.Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci loajální.Kniha přináší výsledky ...