Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. První kapitola seznámí čtenáře s různým pojetím hodnoty, kategoriemi a dimenzemi hodnoty a s vymezením tohoto pojmu pro ...
Témou monografie Súčasné trendy v ekonomickej žurnalistike: diskurzná analýza je porovnanie situácie v uvedenej výskumnej oblasti na Slovensku a v anglosaských krajinách. Prevažne kvalitatívna analýza odborného ekonomického diskurzu sa vykonáva pomocou interdisciplinárnej metódy, ktorou je špecifická ...
We're all in Sales nowParents sell their kids on going to bed. Spouses sell their partners on mowing the lawn. We sell our bosses on giving us more money and more time off. And in astonishing numbers we go online to sell ourselves on Facebook, Twitter and online dating profiles. Relying on science, analysis ...
Autori vysokoškolskej učebnice sú erudovaní odborníci z Ekonomickej univerzity v Bratislave a z hospodárskej praxe. Cieľom vysokoškolskej učebnice je prezentovať problematiku kontrolovania. Pri koncipovaní publikácie a pri jej samotnej realizácii kolektív autorov rozpracoval problematiku kontrolovania ...
V novej knihe "MATERSKÁ 2021", v poradí už šiestej za posledné roky, nájdete komentár nielen k materskej ale aj k novej dávke "tehotenské". Kniha "MATERSKÁ 2021" je oproti starším vydaniam kompletne prepracovaná. Kapitoly sú zorganizované tak, aby ste si rýchlo našli požadované informácie. V kľúčovej ...
Kniha ,,MATERSKÁ 2022,, je v poradí siedma kniha za posledné roky s podrobným komentárom k dávkam nemocenského poistenia ,,materské,, a "tehotenské,. Jednotlivé kapitoly knihy sú zoradené tak, aby ste si rýchlo našli to, čo potrebujete. Najzaujímavejšia je 7. kapitola, v ktorej sú spísané rady a triky, ...
Druh sortimentu : Kniha, Trading in the Zone, Autoři : Mark Douglas, Rok vydania : 2011, Názov v originále : Trading in the Zone
Kniha je bohatou studnicou poznatkov z marketingovej praxe na Slovensku, po ktorej môžete kedykoľvek siahnuť vo vašej knižnici. Je to unikátna sonda do súčasného marketingu v podobe 26 hodnotne spracovaných rozhovorov z najsilnejšieho marketingového podcastu na Slovensku, Levosphere - Marketing v praxi. ...
4 princípy efektívneho marketingu s akýmkoľvek rozpočtom a so skúsenosťami najlepších marketérov. Ak chcete z marketingovej investície vysekať čo najviac, musíte sa zbaviť balastu a vecí, ktoré vás brzdia. Sú to: Nezmysly, prístup nedá sa, nejasné ciele a predvídateľné rozmýšľanie. Prvé tri budujú dôveru ...
Za príbehmi úspešných svetových značiek, ktoré nás sprevádzajú aj dnes a ovplyvňujú naše životy, sa skrývajú úspechy aj pády, podvody, korupcia, kolaborácia, zbabelosť, ale aj nezdolnosť ducha, odvaha, vytrvalosť, viera v správnosť či úspech riešenia alebo zdanlivo jednoduchej myšlienky. Sú to príbehy ...
Ročenka Mzdárske zákony obsahuje okrem zákonov aj veľký komentár k legislatívnym zmenám od RNDr. Jozefa Mihála a zoznam mzdových veličín pre rok 2021. Zákony: Zákon o dani z príjmov, Zákon o sociálnom poistení, Zákon o zdravotnom poistení, Zákon o sociálnom fonde, Zákonník práce, Zákon o nelegálnej práci, ...
Kniha Základy účetnictví podává základní pohled na současné finanční účetnictví podnikatelských subjektů a jejím cílem je pochopení účetnictví jako základní metody zpracování a prezentace ekonomických informací na úrovni konkrétního podnikatelského subjektu. V první části jsou předmětem výkladu základní ...
Od čias Immanuela Kanta vo filozofickej tradícii zaznieva myšlienka o subjektívnej transformácii objektívnej reality, spočiatku na úrovni poznávacích schopností človeka, neskôr jazyka. V súčasnosti sa táto transformácia skúma už komplexnejšie a za hrňuje aj prostriedky masovej komunikácie.Z obsahu: Masmédiá ...