Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Podnikatelia (a častokrát aj zamestnanci) si často o sebe myslia, že sú výnimoční vo svojich problémoch, sú špeciálny prípad a ich situácia je nadštandardne špecifická. Priatelia a kolegovia, podnikatelia, je to klamstvo, ktorému sme mnohí uverili. Bol to aj môj prípad, a tak ani ja nie som výnimkou.Pozrime ...
Príručka približuje právnickej obci všeobecnú prax bankového financovania. Kniha sa venuje praktickým aspektom úverovej dokumentácie a to charakteristike úverovej zmluvy, medziveriteľskej dohody, zabezpečovacích dokumentov a iných súvisiacich dokumentov v slovenskom kontexte. Kniha tiež predstavuje samotný ...
Harvardský profesor, ktorý môže pomôcť aj slovenským firmám Clayton Christensen bol profesor z Harvardu, ktorý sa vo svete preslávil vďaka svojim jedinečným myšlienkam. Tie ovplyvnili svet dokonca aj ten váš, hoci o tom ani neviete. Napokon, aj Steve Jobs pravidelne citoval z Christensenovej knihy Dilema ...
Kniha: Marketingová stratégia podniku orientujúceho sa na TQEM: (EAN:9788096873456) máte možnosť kúpiť na Literama.sk..
Prof. Ing. Zdeněk ČASTORÁL, DrSc. se ve své současné pedagogické a vědecké činnosti zabývá problematikou managementu, inovací, kvality a výkonnosti organizací. K těmto a dalším otázkám publikoval přes 185 vědeckých prací (včetně 9 knižních monografií) a je autorem 36 vynálezů, na které mu byly uděleny ...
The authors claim to show how lean thinking with a new definition of value can breathe life into a company or economic activity, doubling productivity and sales whilst stabilizing employment, by providing a step by step plan based on in depth studies of fifty lean companies around the world.
Barrister a Principal; ISBN: 80-86598-35-7; Kniha představuje nové kulturní a hospodářské možnosti trhu střední Evropa a ukazuje, jak je lze využít v rámci nastupujícího.
Marketing – cesta k trhu se v devadesátých letech stal nejoblíbenější učebnicí základů marketingu u nás. O tom svědčí pro oblast odborné literatury nevídaně vysoký počet vydaných a prodaných 5 tis. kusů této publikace. V novém vydání, které navazuje na původní publikaci, byl autorem obsah ve značné míře ...
Globálna ekonomická kríza z roku 2008 sa postupne premenila na celkovú krízu západnej spoločnosti s neustále rastúcimi dlhmi, rastúcou príjmovou a majetkovou polarizáciou, s poklesom spoločenskej dôvery, s krízou demokratického systému a s rastúcou pravicovou radikalizáciou politického spektra v mnohých ...
Stručný sprievodca ku Google AdWords je príručka pre každého, kto chce využiť internet ako zdroj príjmov a úspešne prezentovať svoje výrobky či služby. Prináša všetky základné informácie o podstate a tajomstvách reklamy, pri ktorej platíte za kliknutie. Prezrádza, čo a ako sa na internete najlepšie predáva ...
Uznávaný kouč a motivátor Brian Tracy prichádza s jedinečnou metódou plánovania času, ktorá vám umožní zvládnuť viac vecí omnoho rýchlejšie a jednoduchšie. Na základe najnovších výskumov a svojich dlhoročných skúseností rozdeľuje čas do desiatich kategórií podľa rôznych oblastí života a opisuje techniky, ...
Kniha osvětluje IT manažerům jak řídit podnikovou informatiku, aby se stala efektivním partnerem byznysu a aby pomohla zvýšit konkurenceschopnost podniku. Sekundárním cílem je naznačit byznys manažerům jak využít informační technologie ke zvýšení výkonnosti podniku, resp. veřejné instituce. Součástí ...
Dvojjazy�n� manu�l Z�klady met�dy projektov�ho riadenia PRINCE2� je prvou ofici�lnou anglicko-slovenskou u�ebnicou projektov�ho mana�mentu metodiky PRINCE2 na slovenskom kni�nom trhu. Popisuje celosvetovo uzn�van� metodiku projektov�ho riadenia. ktor� sa pou��va nielen ...