Inovace je rozhodnutí

Ostatní zákazníci nakúpili v:
Cena: Ihneď Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing

Kniha - autor Adam Novák, 208 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Ako zabezpečiť, aby vo firme vznikali a boli úspešne dokončujú produktové, procesné a organizačné inovácie? Aké konkrétne kroky pre to majú manažéri, majitelia a ďalšie špecialisti z firiem urobiť? Ako sa môžu inšpirovať neziskové ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Obchod, reklama, marketing

Popis

Kniha - autor Adam Novák, 208 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Ako zabezpečiť, aby vo firme vznikali a boli úspešne dokončujú produktové, procesné a organizačné inovácie? Aké konkrétne kroky pre to majú manažéri, majitelia a ďalšie špecialisti z firiem urobiť? Ako sa môžu inšpirovať neziskové organizácie a štátna správa? Akých je šesť kľúčových kompetencií inovatívne firmy? Autor tejto knihy má veľa skúseností z českých i zahraničných firiem az vedenia projektu Mámnápad.cz. Vychádza z najlepšej zahraničnej praxe, z ktorej vybral a prispôsobil tie postupy, ktoré sú vhodné do miestneho prostredia. Praktický a zrozumiteľný text dopĺňa rad príkladov z praxe a prípadových štúdií. Spoznáte tiež dvanásť podrobne spracovaných nástrojov, ktoré možno okamžite aplikovať v praxi. Kniha je určená najmä manažérom stredných a veľkých firiem a majiteľom malých firiem, ale aj pracovníkom štátnej správy a neziskového sektora. Rad firiem zavádza taktiež funkciu.

Reklama

Reklama